Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Katten zijn net kinderenZe voelen dat je wat gestressed bent en vervolgens doen ze allemaal dingen die ze niet horen te doen
Incl. een plank met DVD's uit de kast flikkeren omdat ze zich zonodig om moeten draaien op dat plekje
![]()
![]()
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjesquote:
Neequote:
Bofkontquote:
Nou, ik heb nog wel wat boterhammen voor je hoor als je honger krijgtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:31 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net stevig ontbeten en maagzuurremmers genomen, dus ik denk dat ik de dag wel door ga komen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjes
Sinds ie parttime postbezorger is geworden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjes
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
chauffeur is onderweg.. hopen dat ie doorrijd dus
Timingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
heb wel een bloemig rokje aan nu btwBedacht me dat ik een rokje wat ik van de zomer heb gekocht best ook in de winter aan kan
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou pech gehad, geen jurkje vandaag![]()
Wij gaan Sam afleveren bij de oppas en dan door naar Delft
Klopt, de kat doet hier vaak ook meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Katten zijn net kinderenZe voelen dat je wat gestressed bent en vervolgens doen ze allemaal dingen die ze niet horen te doen
Incl. een plank met DVD's uit de kast flikkeren omdat ze zich zonodig om moeten draaien op dat plekje
![]()
![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
oei
ik heb koffiemij vers gebracht net!
Paracetamolleke en rustig aan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Maar ik ga zo weer aan de slagIk heb nu alleen koppijn en pijn in mijn rug
Volgens mij wil ik teveel
Geen paracetamol meer in huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Paracetamolleke en rustig aan doen
Kook ontwijkend gedragquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
KOG?
Klus ontwijkend gedrag?
Koffie ontwijkend gedrag?
Kat ontwijkend gedrag?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef freecell het volgende:
WC hoeft niet geboend, als het er maar schoon úitziet. Lapje over de bril, spriets in de pot, klaar.
Zuigen kan in 3 minuten.
Ik weet het maar als je ff niks anders hebt is het beter dan niks toch?quote:En koop paracetamol, ibu is rotspul
ibu is echt tof (als we het nu over hetzelfde hebben) ik neem namelijk nooit pijnstillers of ontstekingsremmers. En toen moest het in eens vawegen een ontsteking. Dus ik zwaar aan de ibu, heb hem echt drie dagen liggen spacenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef freecell het volgende:
WC hoeft niet geboend, als het er maar schoon úitziet. Lapje over de bril, spriets in de pot, klaar.
Zuigen kan in 3 minuten.
En koop paracetamol, ibu is rotspul
Plee is zo gedaan, over en onder de bril een doekje (of keukenpapiertje) met glassex, royale scheut chloor door de plee en dan stofzuigen. Dan een borstel door de plee halen en klaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Geen paracetamol meer in huisIbu naar binnen gegooid
En dat rustig aan doen is ff geen optie
Moet nog zuigen, WC boenen, voorgerecht maken, nagerecht afmaken, aardappels koken, hamburgers maken
En vast nog wel iets meer
Da's ernstigquote:Kook ontwijkend gedrag
Jajajaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:17 schreef DarkElf het volgende:
relax P bezoek / eters krijgen moet vooral leuk zijn, niet zo stressen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plee is zo gedaan, over en onder de bril een doekje (of keukenpapiertje) met glassex, royale scheut chloor door de plee en dan stofzuigen. Dan een borstel door de plee halen en klaar.
Voorgerecht maken, pleur het nagerecht weg en zet 2 flessen slobberwhiskey met 3 longdrinkglazen klaar. Kook de aardappels en maak de hamburgers. Eet, drink en word morgen wakker met je eigen kots in je haar
Uhuhquote:
Dat missen we nog in IJmuiden. Een goede Turkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:24 schreef freecell het volgende:
Borisz
Ik kom nu serieus in verleiding voor vanavond...
Die spare-ribs krijg ik nooit zo lekker als de plaatselijke turk
Ze hebben op de site wel een paar recepten van provolone, maar of ze het nu ook hebben geen idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of de AH provolone verkoopt?
quote:
Wat ik van google begrijp verkopen ze het wel, maar slechts een aantal, dus ik denk alleen de grootste. Mischien alleen de XL varianten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of de AH provolone verkoopt?
Er zit verf aan de deurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ok, doe je wel voorzichtig?
En laat de deur de volgende keer in z'n hengsels wil je?
Ik vraag me af hoe lievevrouwebedstrosmaak smaakt? Ik weet hoe vrouwen smakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bij de LIDL KNALgroene-light-instant-gelatinepudding gekocht met lievevrouwebedstro-smaak
Ik vond het zó bizar dat ik het moest kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |