Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Katten zijn net kinderenZe voelen dat je wat gestressed bent en vervolgens doen ze allemaal dingen die ze niet horen te doen
Incl. een plank met DVD's uit de kast flikkeren omdat ze zich zonodig om moeten draaien op dat plekje
![]()
![]()
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjesquote:
Neequote:
Bofkontquote:
Nou, ik heb nog wel wat boterhammen voor je hoor als je honger krijgtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:31 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net stevig ontbeten en maagzuurremmers genomen, dus ik denk dat ik de dag wel door ga komen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjes
Sinds ie parttime postbezorger is geworden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bemoeit de plaatselijke chinees zich met jouw jurkjes
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
chauffeur is onderweg.. hopen dat ie doorrijd dus
Timingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
heb wel een bloemig rokje aan nu btwBedacht me dat ik een rokje wat ik van de zomer heb gekocht best ook in de winter aan kan
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou pech gehad, geen jurkje vandaag![]()
Wij gaan Sam afleveren bij de oppas en dan door naar Delft
Klopt, de kat doet hier vaak ook meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Katten zijn net kinderenZe voelen dat je wat gestressed bent en vervolgens doen ze allemaal dingen die ze niet horen te doen
Incl. een plank met DVD's uit de kast flikkeren omdat ze zich zonodig om moeten draaien op dat plekje
![]()
![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
oei
ik heb koffiemij vers gebracht net!
Paracetamolleke en rustig aan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Maar ik ga zo weer aan de slagIk heb nu alleen koppijn en pijn in mijn rug
Volgens mij wil ik teveel
Geen paracetamol meer in huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Paracetamolleke en rustig aan doen
Kook ontwijkend gedragquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
KOG?
Klus ontwijkend gedrag?
Koffie ontwijkend gedrag?
Kat ontwijkend gedrag?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef freecell het volgende:
WC hoeft niet geboend, als het er maar schoon úitziet. Lapje over de bril, spriets in de pot, klaar.
Zuigen kan in 3 minuten.
Ik weet het maar als je ff niks anders hebt is het beter dan niks toch?quote:En koop paracetamol, ibu is rotspul
ibu is echt tof (als we het nu over hetzelfde hebben) ik neem namelijk nooit pijnstillers of ontstekingsremmers. En toen moest het in eens vawegen een ontsteking. Dus ik zwaar aan de ibu, heb hem echt drie dagen liggen spacenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef freecell het volgende:
WC hoeft niet geboend, als het er maar schoon úitziet. Lapje over de bril, spriets in de pot, klaar.
Zuigen kan in 3 minuten.
En koop paracetamol, ibu is rotspul
Plee is zo gedaan, over en onder de bril een doekje (of keukenpapiertje) met glassex, royale scheut chloor door de plee en dan stofzuigen. Dan een borstel door de plee halen en klaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Geen paracetamol meer in huisIbu naar binnen gegooid
En dat rustig aan doen is ff geen optie
Moet nog zuigen, WC boenen, voorgerecht maken, nagerecht afmaken, aardappels koken, hamburgers maken
En vast nog wel iets meer
Da's ernstigquote:Kook ontwijkend gedrag
Jajajaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:17 schreef DarkElf het volgende:
relax P bezoek / eters krijgen moet vooral leuk zijn, niet zo stressen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plee is zo gedaan, over en onder de bril een doekje (of keukenpapiertje) met glassex, royale scheut chloor door de plee en dan stofzuigen. Dan een borstel door de plee halen en klaar.
Voorgerecht maken, pleur het nagerecht weg en zet 2 flessen slobberwhiskey met 3 longdrinkglazen klaar. Kook de aardappels en maak de hamburgers. Eet, drink en word morgen wakker met je eigen kots in je haar
Uhuhquote:
Dat missen we nog in IJmuiden. Een goede Turkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:24 schreef freecell het volgende:
Borisz
Ik kom nu serieus in verleiding voor vanavond...
Die spare-ribs krijg ik nooit zo lekker als de plaatselijke turk
Ze hebben op de site wel een paar recepten van provolone, maar of ze het nu ook hebben geen idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of de AH provolone verkoopt?
quote:
Wat ik van google begrijp verkopen ze het wel, maar slechts een aantal, dus ik denk alleen de grootste. Mischien alleen de XL varianten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of de AH provolone verkoopt?
Er zit verf aan de deurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ok, doe je wel voorzichtig?
En laat de deur de volgende keer in z'n hengsels wil je?
Ik vraag me af hoe lievevrouwebedstrosmaak smaakt? Ik weet hoe vrouwen smakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bij de LIDL KNALgroene-light-instant-gelatinepudding gekocht met lievevrouwebedstro-smaak
Ik vond het zó bizar dat ik het moest kopen!
Iewquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bij de LIDL KNALgroene-light-instant-gelatinepudding gekocht met lievevrouwebedstro-smaak
Ik vond het zó bizar dat ik het moest kopen!
Ja!quote:
Groen smaakt het wrsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lievevrouwebedstrosmaak smaakt? Ik weet hoe vrouwen smakenmaar dat zullen ze er vast niet mee bedoelen?
Ik had mijn haar geföhnd net, en kneedde daar wat parfumvrije klei in de puntjes om het te latenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Free, ik herken het gemopper rond de liefste kids van de hele werelden laat iedereen maar lekker lulluh
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mijn haar geföhnd net, en kneedde daar wat parfumvrije klei in de puntjes om het te latenspringen
moest ik toch ff aan je denken
Siliconen voor krullen slecht?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef LieLie het volgende:
Ik ga trouwens nog geen spullen van de kapper kopen!
Eerst eens kijken wat er gebeurt als ik overga op producten zonder siliconen.
Want dat schijnt (voor krullen, Steer) toch echt heel slecht te zijn.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mijn haar geföhnd net, en kneedde daar wat parfumvrije klei in de puntjes om het te latenspringen
moest ik toch ff aan je denken
Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
Ze zijn heus leuk!
Dat ik soms niet lekker in mijn vel zit, daar kunnen zij niks aan doen
En TARA al helemaal niet(als die nog meer gaat doen, draait hij zichzelf over de kop)
Ik denk dat wij het ánders fout doen dan zijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
PreciesEn niemand kent de precieze situatie. Ik heb me lang geleden daar wel eens heel bezorgd over gemaakt hoe het in het geval van djeez en fam. ging... echt heel heel erg. De keerzijde van je lief en leed op een forum delen
quote:
Ik snap het nog niet helemaal. Maar siliconen en sulfaten schijnen voor krullen meer slechts dan goed te doen. Dus dat zou best effect kunnen hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Siliconen voor krullen slecht?
Misschien vanwege een verhoogde oppervlaktespanning?
Ik vergelijk jullie niet hoor, alleen het commentaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat wij het ánders fout doen dan zij
Het geheim van goed haar is net als brood ; goed knedenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal. Maar siliconen en sulfaten schijnen voor krullen meer slechts dan goed te doen. Dus dat zou best effect kunnen hebben.
Ik moet toch maar eens toegeven dat ik moeilijk haar heb en wat beter mijn best moet doen om het mooi te krijgen/houden![]()
Ben er eigenlijk te lui voor, en ben helemaal niet van gedoe met allerlei producten.
Maar ik wil ook niet de rest van mijn leven die staart in
Ik las juist dat ik er zo min mogelijk aan moet zitten als het even kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het geheim van goed haar is net als brood ; goed kneden![]()
/Bloesje
Dat snapte ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergelijk jullie niet hoor, alleen het commentaar
Risico van het posten iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef freecell het volgende:
Dat snapte ik
En commentaar kan som goed gaan en soms fout vallen
He bah, zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens Steer : zijn dat FF'jes in tha klei ?
Je bent al in de stadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag,straks even de stad in voor laatate dingetjes
Ja, die zijn natuurlijk niet gewend aan stofzuigenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
En de katten zitten alvast heel bangig achter de boeken verstoptMuffin op de eerste plank. Brownie op de derde
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Duderella het volgende:
3. Tot hun twaalfde bij oma kunnen wonen. De zogenaamde 'Van Essa-constructie'.
Ghe. Zo is mijn zus opgevoed...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Duderella het volgende:
3. Tot hun twaalfde bij oma kunnen wonen. De zogenaamde 'Van Essa-constructie'.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, die zijn natuurlijk niet gewend aan stofzuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nah dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je komt netjes onder dat feestje uit en je hebt een avondje met vriendje
Bellefleur is sneller dan Ursain Bolt als er een stofzuiger in haar beeld komtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, die zijn natuurlijk niet gewend aan stofzuigen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bedankt voor je vertrouwen in mijn huishoudelijke kunsten
Wij kunnen thuis gelukkig allebei goed tegen stofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik niks zie liggen, ga ik ook nog niet stofzuigen
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kunnen thuis gelukkig allebei goed tegen stofAls ik niks zie liggen, ga ik ook nog niet stofzuigen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Had eigenlijk al iemand anders op het oog
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bedankt voor je vertrouwen in mijn huishoudelijke kunsten
Wij ook niet voor we kinderen hadden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je ook? Als je er geen last van hebt?
Positief bij-effect van kinders
En Sarabi: Steer gaf de kinderen niet de schuld, die vroeg MIJ iets. En ik ben buitengewoon goed in staat om zelf antwoord te geven. En als je goed las, legde ik het probleem bij mij en niet bij de kinderen
En ik had voor ik kinderen had ook al mijn diploma's én werkervaring in diverse richtingen en nee, dat is niet hetzelfde.
Het motto van deze 4 maandjes wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oh ohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het motto van deze 4 maandjes wegalles kan kapot....
Ja en ik reageerde op Steerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij ook niet voor we kinderen hadden hoor
Waarom zou je ook? Als je er geen last van hebt?
Positief bij-effect van kinders
En Sarabi: Steer gaf de kinderen niet de schuld, die vroeg MIJ iets. En ik ben buitengewoon goed in staat om zelf antwoord te geven. En als je goed las, legde ik het probleem bij mij en niet bij de kinderen
En ik had voor ik kinderen had ook al mijn diploma's én werkervaring in diverse richtingen en nee, dat is niet hetzelfde.
Zichzelf compleet wegcijferende moeders... the joy van elk kind.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
En opvang... Leuke nood-optie voor als het écht niet anders kan
Hup * Sarabi schopt P onder zijn kontquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar alles kan kapot he
Ik loop trouwens al 1,5 uur achter op schema![]()
Je mag bést je mening gevenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en ik reageerde op Steer
Er zijn meerdere die hetzelfde dachten als ik en/of het niet raar vonden wat ik zei dus begrijp niet helemaal waarom ik mij nu aan het verdedigen ben....
Begrijp ook niet helemaal waarom ik mijn mening niet mag geven omdat ik toevallig nog geen WO diploma heb
Dat wegcijferen doen die moeders bij Help Mijn kind is te dik ook allemaal....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Duderella het volgende:
Zichzelf compleet wegcijferende moeders... the joy van elk kind.![]()
Dat, of ze denken: Mens, ga in godsnaam op een cursus scrapbooken en Afrikaans dansen en laat ons met rust.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wegcijferen doen die moeders bij Help Mijn kind is te dik ook allemaal....
Waarom doen vaders dat nooit zoveel?
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Je mag bést je mening geven
Je zei alleen als 'kijk mij eens' dat je orthopedagoog was. En dat is simpelweg niet waar
Iedereen mag best zijn mening geven, maar ik heb al vaak genoeg gemeld dat áls er een probleem is, het bij mij ligt en niet bij TARA, omdat hij al heel veel doet
Omdat jij nog nimmer hebt gedronken uit de Heilige Graal van het Moederschap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en ik reageerde op Steer
Er zijn meerdere die hetzelfde dachten als ik en/of het niet raar vonden wat ik zei dus begrijp niet helemaal waarom ik mij nu aan het verdedigen ben....
Begrijp ook niet helemaal waarom ik mijn mening niet mag geven omdat ik toevallig nog geen WO diploma heb
Ja, en ik vind dat je buitengewoon kalm reageert vergeleken met de miss_S periodequote:
Ook niet van bier hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat jij nog nimmer hebt gedronken uit de Heilige Graal van het Moederschap.
Dan hebbie nergens verstand van, alleen van bier en wilde seks.
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zichzelf compleet wegcijferende moeders... the joy van elk kind.![]()
Dat, of ze denken: Mens, ga in godsnaam op een cursus scrapbooken en Afrikaans dansen en laat ons met rust.
Het helpt dat jullie mij ook niet allemaal meteen bespringenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat je buitengewoon kalm reageert vergeleken met de miss_S periode
Soms wel ja, maar TARA vraagt net zoveel van zichzelf en dat is soms een beetje het puntquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke
Maar toch krijg ik het gevoel dat je erg veel van jezelf vraagt
Ik niks, dat is nog het ergste van allemaal. Mijn opmerking had strikt betrekking op relaties, die zijn er namelijk genoeg gesneuveld. Andere namen het ietsjes letterlijker dan ik bedoeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Oh oh ohWat heb je allemaal kapot gemaakt daar?
Je zit nu vastgeketend aan een touwtje in een inrichting?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef LieLie het volgende:
Nog een half uurtje en dan ben ik vrij!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zit nu vastgeketend aan een touwtje in een inrichting?![]()
Zo ja, maak ik even een foto van je, kan ik ook aan tafel bij P&W.
Ik ben haske zennnnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef golfer het volgende:
Wat een gestress weer allemaal.
P. op de rand van een zenuwinzinking omdat ie een paar mensen op bezoek krijgt.
FC die denkt dat het later leuker wordt. Nou, ik kan je vertellen dat ze nu op hun leukst zijn en dat het alleen maar erger wordt.
En Sarabi die zo leuk loopt te happen.
golfie, las net nog even terug dat je nog verder de bandjes met je papaatje erop hebt afgeluisterd. Wou nog even zeggen:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef golfer het volgende:
Wat een gestress weer allemaal.
P. op de rand van een zenuwinzinking omdat ie een paar mensen op bezoek krijgt.
FC die denkt dat het later leuker wordt. Nou, ik kan je vertellen dat ze nu op hun leukst zijn en dat het alleen maar erger wordt.
En Sarabi die zo leuk loopt te happen.
Vergeet het maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
golfer
Later leuker? Mwuh, nee, wel wat rustiger hoop ik
Dank.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
golfie, las net nog even terug dat je nog verder de bandjes met je papaatje erop hebt afgeluisterd. Wou nog even zeggen:
Arme ouders, dan hebben die van mij nog een jaar te gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
Pas na de puberteit heb je een kleine kans erop dat het leuker wordt. Als ze zo'n jaar of 23 zijn ofzo.
Heb je het eigenlijk op CD overgezet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank.
Moet nog ca. een half uur afluisteren, dan heb ik het hele verhaal weer compleet gehoord.
Heb het op een USB-stick gezet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef Duderella het volgende:
Heb je het eigenlijk op CD overgezet?
Ik doe altijd winterpenen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, nog even over die wortelen
Hoe lang en op welke temperatuur moeten die nu in de oven?
Echt? Laatst had ik wortel en aardappel samen in de oven, 40 min op 200 graden en de aardappelen waren perfect, en de wortelen nog heel hard en niet lekker zoet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe altijd winterpenen.
Die bak ik eerst even in een beetje olijfolie om-en-om aan, daarna een ovenschaal in en dan ca. 15 minuten op 200 graden in de oven.
Vandaar het eerst even aanbraden in olijfolie, zodat ze al wat zachter worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef LieLie het volgende:
Echt? Laatst had ik wortel en aardappel samen in de oven, 40 min op 200 graden en de aardappelen waren perfect, en de wortelen nog heel hard en niet lekker zoet.
Dat is fijn voor je vriend.quote:
Ga ik dat proberen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar het eerst even aanbraden in olijfolie, zodat ze al wat zachter worden.
Oh ja, ik loop alweer een techniekje achter.quote:
En die verloren, maar zilver op dit onderdeel wat niet haar specialiteit is, is knap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef borisz het volgende:
Nicolien Sauerbreij naar de finale van de slalom op het WK
Ze heeft een zeer matig seizoen tot nu toe en dan is een WKmedaille zeer knapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En die verloren, maar zilver op dit onderdeel wat niet haar specialiteit is, is knap.
fotoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nou het grappige tshirt voor m'n optreden gaat retour neckermansVrij strak, teveel tiet en maag, ik hou het bij m'n shirtje wat al in de kast hangt, donkergrijs met glitter en waar geen muffintop ineens oversteekt
Geen muffintop klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nou het grappige tshirt voor m'n optreden gaat retour neckermansVrij strak, teveel tiet en maag, ik hou het bij m'n shirtje wat al in de kast hangt, donkergrijs met glitter en waar geen muffintop ineens oversteekt
Goeiemiddag,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Gooeeeiiemiddag!
lekker geslapen, nu spierpijn van die TRX training van gisteren.
ben 2 monchoutaarten aan het bakken voor tenniscompetitie morgen. 1 met kersen en 1 met aardbeien.
Foto ! Mannen kunnen namelijk het best bepalen of er teveel of te weinig decolleté aanwezig isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nu een jurkje maat 38 aan maar volgens mij zijn mijn borsten het er niet mee eens.......weet nog niet of ik hem aan ga houden
Een beetje decolleté mag wel, maar zoveel?
Ja doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Foto ! Mannen kunnen namelijk het best bepalen of er teveel of te weinig decolleté aanwezig is
Goed genoeg voor mij, zolang er maar een man zicht heeft op de zaak(en) is mijn missie volbracht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Ja doeiik ga geen foto van mijn tieten maken
Mijn vriendje mag straks wel bepalen
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed genoeg voor mij, zolang er maar een man zicht heeft op de zaak(en) is mijn missie volbracht.
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
*zeeeeeeeeeeeeennnnnnnn*
Alles onder controle hierEn zo niet, dan hebben de gasten pech
Toetje in de koelkast
Brood in de oven maar da's niet voor de gasten
, voorgerechtje staat te pruttelen. Aardappelen zijn voorgekookt. Straks alleen de hamburgers nog ff fixen
nieuwe vorm van fitness zei ze. iets met 2 touwen met handgrip waar je allerlei oefeningen mee kunt doen voor al je spieren. best heftig dat!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeiemiddag,
Wat is een TRX training, die ken ik nog helemaal niet? En taart ;p geef mij eens zo'n heerlijk stukje aarbeien taart !!!
Kan mooi zijn hoor, decolleté.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Geen muffintop klinkt goed
Ik heb nu een jurkje maat 38 aan maar volgens mij zijn mijn borsten het er niet mee eens.......weet nog niet of ik hem aan ga houden
Een beetje decolleté mag wel, maar zoveel?
Wij zijn ook zennnnnnnnn hoor Pee, ik neem wel een beetje meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
*zeeeeeeeeeeeeennnnnnnn*
Toetje in de koelkast
, voorgerechtje staat te pruttelen. Aardappelen zijn voorgekookt. Straks alleen de hamburgers nog ff fixen
Hadden we al doorgeven dat we geen aardappels eten en hamburgers ook niet lusten en we zijn ook niet van de toetjes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
*zeeeeeeeeeeeeennnnnnnn*
Toetje in de koelkast
Gewoon aantrekken waarin jij je prettig voeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan mooi zijn hoor, decolleté.
Ik twijfelde sowieso al over dat shirt... en ik wil die 3 minutes of fame op dat podium vooral IN mijn comfort zone zittendaarna kan ik me weer lekker terugtrekken in de veilige achterkoorlinie
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon aantrekken waarin jij je prettig voelt
En ik denk dat het jurkje wel kan, zit nu ook steeds niet echt netjes omdat ik aan het leren ben
Straks op het feestje let ik wel op hoe ik voorover ga hangen
Nee, maar maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden we al doorgeven dat we geen aardappels eten en hamburgers ook niet lusten en we zijn ook niet van de toetjes?
Ik moet nog rijden, dus geen sterke drank voor mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Nee, maar maakt niet uitDes te meer heb ik morgen en maandag. Scheelt weer wat kookwerk. Ik heb wel wat flessen sterke drank. Heb je daar genoeg aan of moet ik nog wat erbij halen?
WATquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden, dus geen sterke drank voor mij.
Haha ik ben nooit zo goed in netjes door je knieen gaan enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaNiet bukken, maar door je knieën
Ze zijn bij het koor al weken over de kleding/kleur aan het steggelen, vrouwen
Ow dat ken ik, bij defensie noemen we dat het power-cord. Maar ik vind hem stom, daar heb je moteriek voor nodig enzo, haha. En wat die taart betreft, ik geef zaterdag een feestje, als ik je uitnodig, kom je dan een stukje bregenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nieuwe vorm van fitness zei ze. iets met 2 touwen met handgrip waar je allerlei oefeningen mee kunt doen voor al je spieren. best heftig dat!
en ik heb genoeg taart hoor, 2 taarten voor 9 man moet meer dan genoeg zijn dus kom maar een stukje mee-eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Staat je goed LieLie
Wat vind je er zelf van?
Ik vind het iets wat mijn oma zou dragen, sorry sorry sorry sorry...quote:
Ja oke dan heb je inderdaad gewoon een andere smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vind het iets wat mijn oma zou dragen, sorry sorry sorry sorry...
Persoonlijk vind ik vrouwen meestal leuker gekleed met een broek aan en een combinatie aan shirts e.d.
Maar als het jou ding is, jou go girl !
Daarom zeg ik al, ik heb weinig verstand van mode, dus trek gewoon aan wat je leuk vind en let niet op mijn meningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Ja oke dan heb je inderdaad gewoon een andere smaak
Nou volgens mij zijn broeken + shirtjes wel heel erg in de mode hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al, ik heb weinig verstand van mode, dus trek gewoon aan wat je leuk vind en let niet op mijn mening
Je draagt 't idd niet echt met overtuigingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:18 schreef LieLie het volgende:
Jurkje!!
OMG, ik zie hem nu pas in het groot, ik kijk heel suf![]()
De mr was heel flauw bezig tijdens het fotograferenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je draagt 't idd niet echt met overtuiging
Nee, woensdag hebben we generale rep. en trekken we aan wat we in ons hoofd hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Sarabi het volgende:
Haha ik ben nooit zo goed in netjes door je knieen gaan enzo
En zijn de vrouwen er nu wel over uit?
Ik zou het niet weten, ik ben al 4 maanden uit de running wat dat soort zaken betreft. Alleen ik weet wel dat je met zo'n jurkje en mooi opgemaakt haar precies in zo'n reclame kunt van de lenthe meisjes van Bavaria.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Nou volgens mij zijn broeken + shirtjes wel heel erg in de mode hoor
Meer dan dit soort jurkjes
Bij mij is het andersom, sinds golfer niet meer werkt, doe ik steeds minder voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Er moet hier nodig worden opgeruimd en schoongemaakt. Als ik thuis ben doet Ross niets meer lijkt het welAls ik werk houdt hij alles schoon en netjes.
Sterker nog: ik denk dat je het niet eens mág doen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel te doen...ik heb nog zoveel te doen...
[me=Isabeau] neuriet terwijl ze om zich heen kijkt
[/me]
Kan ik het niets doen met een gerust hart op mijn hersenschudding gooien? Jawel he
Mijn ervaring is, gewoon beginnen met eten. Pak die schijf van vijf op en verplicht je om jezelf vol te stoppen. En ja, dan loop je een paar dagen met een opgeblazen gevoel. Maar jij en ik weten beide dat je lichaam dat eetpatroon nodig heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:13 schreef AnneX het volgende:
Nou ja ... vrijdag nog gammel en ziek en zaterdag om 10 uur op de markt om bloemen te kopen : tralalala.
Vijf kilo lichter, dat wel.
Hoe bouw ik gezond eten ( 2000 cal) dan weer op , om jojo'en te voorkomen ?
Hoe is het hiero?
Zag wel mooie krullen bij een bloemerig jurkje en P. in de stress ?
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, nou ik heb opgeruimd, afgestoft en een was opgehangen.
Heb je al eens over de horeca nagedacht? Mijn mama heeft in een lunchcafe in een gerechtsgebouw gewerkt. Ze had het daar erg naar dr zin wat betreft gezelligheid. Met drie andere leuke collega's en steeds weer andere mensen die kwamen eten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
had het niet verwacht maar de vacatures waar ik op wil/ga reageren zijn:
- stewardess (cabine) bij ArkeFly
- intercedent bij Randstad
ik heb daarvoor de opleiding en lijkt me leuk. ouders vinden het ook goed plan.
toch denk ik ook heel erg na om iets met mensen te doen maar ik weet niet wat
Nee, helemaal nietquote:
Ja, en dat is toch ook met mensenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Stewardess en intercedent lijken me allebei leuk, FFT!
haha dankje maar dat is echt niets voor mij. ben niet voor niets na 2 weken ontslagen in een restaurantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb je al eens over de horeca nagedacht? Mijn mama heeft in een lunchcafe in een gerechtsgebouw gewerkt. Ze had het daar erg naar dr zin wat betreft gezelligheid. Met drie andere leuke collega's en steeds weer andere mensen die kwamen eten.
Mischien ergens in de bediening aan de slag?
ooh topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Stewardess en intercedent lijken me allebei leuk, FFT!
ja maar ik bedoel iets van maatschappelijk werk ofzoquote:
snap ik, vandaar lunch cafe, ik doe niet aan lunch na vijfen xDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond horeca best leuk, alleen de werktijden nietAltijd 's avonds en in het weekend.
logische vervolg vraag, waarom doe je daar dan niks mee? ;Pquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar ik bedoel iets van maatschappelijk werk ofzo
Stewardess is hetzelfde als in de horeca werken. Je bent gewoon een serveerster in de cabine van een vliegtuig en het is heel erg slecht voor je huid om steeds in zo'n onderdrukcabine te werken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
had het niet verwacht maar de vacatures waar ik op wil/ga reageren zijn:
- stewardess (cabine) bij ArkeFly
- intercedent bij Randstad
ik heb daarvoor de opleiding en lijkt me leuk. ouders vinden het ook goed plan.
toch denk ik ook heel erg na om iets met mensen te doen maar ik weet niet wat
Have fun in huize De H.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens rustig aan richting het Delftse rijden.
Ik wil je wel gerust stellen hoor, want het is hier de hele dag nog rustig geweest. Dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier
Ik ben weer in Zwijndrecht
Het plan was dat ik nu weer zou gaan leren, maar op een of andere manier staat Fok! open
Jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wil je wel gerust stellen hoor, want het is hier de hele dag nog rustig geweest. Dus maak je geen zorgen
Foto's!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Geshopt (lingerie) en lekker geluncht bij wagamama, heerlijk dagje zo!
Neh!quote:
Soms moet dat kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Neh!
Maar tis mooi! Kreeg zowat een rolberoerte bij de kassa maar goed: dan heb je ook mooi spul!
Echt hea, vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Echt hea, vrouwen![]()
Als ze om foto's van lingerie roepen is het oprecht geintreseerd bedoelt, en als ik dat doe is het pervers....
Leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zo,lekkere partij Whisky binnen gehaald bij van Zuylen
![]()
Straks eens kijken wat de Chef allemaal klaar gemaakt heeft![]()
/TAV vanuit computerhok P.
Dat ligt echt vlakbij waar ik woon hea. Hoe ga je, met de trein of met prive vervoer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
Tja ik ga naar Zeeland
Koudekerke ben ik achtergekomen
Autoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat ligt echt vlakbij waar ik woon hea. Hoe ga je, met de trein of met prive vervoer?
Dat doe ik al uitgebreidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Ik wou zeggen geef de katten een aai van me, maar daar ben jij misschien niet de meest geschikte persoon voor
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zo,lekkere partij Whisky binnen gehaald bij van Zuylen
![]()
Straks eens kijken wat de Chef allemaal klaar gemaakt heeft![]()
/TAV vanuit computerhok P.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe ik al uitgebreid![]()
Leuk jurkje Lie!!
/ Sun op pc Pee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk jurkje Lie!!
/ Sun op pc Pee
Doe eens mopperen zoals Peequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk jurkje Lie!!
/ Sun op pc Pee
Ik kom uit een klein dorpje dat Gapinge heet. Waarschijnlijk zul je onderweg naar koudekerke een bordje *serooskerke* of *Veere* zien staan. Gapinge ligt daar tussenin.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kom uit een klein dorpje dat Gapinge heet. Waarschijnlijk zul je onderweg naar koudekerke een bordje *serooskerke* of *Veere* zien staan. Gapinge ligt daar tussenin.
Ken je die poort bij het haventje en die twee kanonnen, daarboven ligt de keuken van een restaurant waar ik 3 jaar gewerkt heb. Erg mooi uitzicht enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Ahaleuk en ja die bordjes komen we inderdaad tegen
Veere is mooi
Er valt niet meteen een kwartje, zal de volgende keer eens oplettenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ken je die poort bij het haventje en die twee kanonnen, daarboven ligt de keuken van een restaurant waar ik 3 jaar gewerkt heb. Erg mooi uitzicht enzo.
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef Braamyo het volgende:
LOL we hebben een topic killer, we missen mensen
Jammer maar helaas, fijne avond !!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het wel gezellig hoor
Alleen ga ik nu ook afsluiten
En iedereen is bij elkaar aan het eten en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef Braamyo het volgende:
@ Lielie, ja tis hier echt spits uur, en dat mijn interwebz niet meewerken is daar bijdragend aan.
In dit tempo is het morgen pas tijd voor een volgend topicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Braamyo het volgende:
alvast tips voor de volgende tt 'waar we echt een dagje fok-rust houden'
Ik ga over een dik uur ook wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dit tempo is het morgen pas tijd voor een volgend topic
Hooooooooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
/Bloes bij Pee
Leuk, dat soort winkels in de buurtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit aan een heerlijke aardappelsalade met kip en olijven van Turquoiseheb ook nog tomatentapenade meegenomen, en heerlijk in de aziatische supermarkt rond gestruind
ik vermaak me wel
Yupquote:
Hoe laat is het daar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:54 schreef Braamyo het volgende:
Ik denk dat ik zo alvast ga slapen
bij gebrek aan zinnige bezigheden vandaag... Tis echt een dooie dag
Ja, hij heeft net zo'n rot toetsenbord als Ross heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
/Bloes bij Pee
We hebben al lekker garnalensoepie op dewijn is goed de tsatsiki lekker de poesjes liev en het toetsegord is kut![]()
Wil jij nog weten welke spullies de kapper had? Want ik weet nu welk merk het wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik ben er ook weer, geslapen, gedoucht en gegeten en weer bij getrokkenkortom ben wakker
enne zometeen weer nachtwaken gonna get the bad guys
ja graagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wil jij nog weten welke spullies de kapper had? Want ik weet nu welk merk het was
(maar heb zelf wat anders gekocht)
En werkse alvast!
Zeker!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef LieLie het volgende:
Wil iemand mijn zelfgemaakte krullen nog zien?
Dan doe je het voor de fun met iemand die niet leuk isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft die ook een goede dag!quote:[..]
Dan doe je het voor de fun met iemand die niet leuk is![]()
Da's een heel verhaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
Jo, goed gedaan LieLie!
Wat heb je er nu ingesmeerd?
Overal gaan mopperen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zullen we hier eens uitvreten onder pees account
/bloes
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Overal gaan mopperen!
En in FOT roepen dat ze daar allemaal LOSERS zijn met hun kutforum en hun godvergeten kuthumeur en dat ze aan hun foto's te zien allemaal LOENSEN als apen, het stel LAPZWANSEN!
Zou wel lachen zijn.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja![]()
We zitten nu toch in Stampersgat
lekker fris jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
vind de kleur van de muur ook echt tof geworden
Wat een luxe gevoel is dat hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
bevalt goed hoor, ff wennen weer gedeeld toilet en douche maar locatie maakt heeeel veel goedvanmiddag eea kopen, was teveel dus ben gewoon tussendoor naar huis gelopen
Oh, dat is echt heel ideaal!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
bevalt goed hoor, ff wennen weer gedeeld toilet en douche maar locatie maakt heeeel veel goedvanmiddag eea kopen, was teveel dus ben gewoon tussendoor naar huis gelopen
Dan blijft het herentoilet in elk geval wel schoon. Tenzij er gasten komen en niemand het ook in het schoonmaakrooster opneemtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
met zn vijven wonen we op de gang met 1 douche, 1 heren en 1 damestoilet maar we zijn met allemaal meiden nu maar moet zeggen dat de dagen dat ik hier nu zit nog nooit voor een bezet toilet heb gestaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef LieLie het volgende:
Bloemenjurk, krullen. Ik voel me een babe
nice, ik ben ook nog even aan het kokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Vork het volgende:
Gelukkig kan ik het nog, een lekkere curry maken, zonder aan het begin te weten hoe het aan het eind er uit komt te zien.
Nee, dat valt wel mee, en hij is het er mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
En wat vindt de meester daar allemaal van?
Of is dat er zo eentje van: "Oh, heb je een nieuwe jurk dan?"
En wat maakt de mean lean cheese machine vandaag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nice, ik ben ook nog even aan het koken
Een gebakken vis, met gebakken aardappeltjes en worteltjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef Duderella het volgende:
En wat maakt de mean lean cheese machine vandaag?
Hopsa! Kind ken de was doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een gebakken vis, met gebakken aardappeltjes en worteltjes
Dat hadden wij ook bijna! Gestoomde vis, geroosterde aardappeltjes en wortel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een gebakken vis, met gebakken aardappeltjes en worteltjes
stewardessen zijn in de 1e plaats voor een goed verloop van de vlucht (veiligheid). anders hoeven ze ook geen halfjaarlijkse cursus te volgen + examens doen voordat ze de lucht in mogen (en dan nog eerst als trainee). mn zus is stewardess en heeft een hekel aan dat mensen zeggen dat ze serveerster is en dat kan ik best begrijpen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Stewardess is hetzelfde als in de horeca werken. Je bent gewoon een serveerster in de cabine van een vliegtuig en het is heel erg slecht voor je huid om steeds in zo'n onderdrukcabine te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |