Waarom ga je dan zittend schijten, dikzak?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:03 schreef janmannam het volgende:
Waarom zou je het zittend doen? Je staat eerst op om naar je nieuwe aanwinst te kijken en dan veeg je 2x en loop je weg. en zitten is meer voor dikke mensen want die zijn te lui om te staan!
Mensen die het zittend doen ja. Die hebben dat blijkbaar nodig zodat hun vatsige reet niet dichtklapt omdat ze er staand blijkbaar geen papier meer door kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef opastokvis het volgende:
de mensen die dit staand doen hebben dus een dikke reet? (of een kleine pot)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:44 schreef NrTH het volgende:
Ik heb na aanleiding van 1 van de eerdere versies van dit topic het wel eens zittend geprobeerd. Dat werkt dus echt niet.
Doe je het voorlangs, sleept je lul over je arm, dus heb je zeik druppels op je arm. Doe je het achterlangs, dan moet je echt heel raar gaan zitten.
Nee, doe mij maar gewoon staand zoals god het bedoelt heeft.
het is dat het te ranzig is om aan te zien, maar stiekum wil ik wel eens zien op wat voor onmogelijke manier je dit geprobeerd moet hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:44 schreef NrTH het volgende:
Ik heb na aanleiding van 1 van de eerdere versies van dit topic het wel eens zittend geprobeerd. Dat werkt dus echt niet.
Doe je het voorlangs, sleept je lul over je arm, dus heb je zeik druppels op je arm. Doe je het achterlangs, dan moet je echt heel raar gaan zitten.
Nee, doe mij maar gewoon staand zoals god het bedoelt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:11 schreef Pandorado het volgende:
Zittend![]()
Mijn verbeeldingskracht schiet hierbij helaas tekort. Er zitten maar drie gaten in mijn pot. Het eerste is voor de inkomende liquide middelen, het tweede voor mijn vaste lasten en het derde is voor het goede doel. Ruimte om te graaien, is er niet bij.Jij hebt dus zo'n figuur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij voelt met een vinger het papier of het vies is, Duh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
De meningen lopen uiteen.
de optie: zittend beginnen, staand afsluiten staat er niet bij.
Goede vraag voor een volgend topic:
Hoe weet een blind persoon wanneer hij of zij moet stoppen met vegen?
Vinger in de reet en dan ruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
De geruchten zeggen dat je duim het best werkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vinger in de reet en dan ruiken.
Die redden het wel zonder wc-papier met zo'n lebberende hond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die redden het wel zonder wc-papier met zo'n lebberende hond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |