quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dies met papa mee naar de stad ofzo, net als alle dromenvangertjes van die leeftijd
vista is ook kut win7 is vele malen beter!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej die heb ik niet... dat werkte al niet met mijn ongeduld dus is er gauw weer af gehaald
Balenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dies met papa mee naar de stad ofzo, net als alle dromenvangertjes van die leeftijd
Sharr ligt in de badkamer met het licht aan te kijken of d'r hart nog klopt na al die blikken red bull en die fles drank.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:15 schreef trolololo het volgende:
[..]
Balen
Shoppen zeker
En Sharr ligt nog in bed na haar uitgaanavontuur![]()
Dat ook ja...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharr ligt in de badkamer met het licht aan te kijken of d'r hart nog klopt na al die blikken red bull en die fles drank.
O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O*quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O*
Het foute knaluurtjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er moet een uurtje komen met dit soort muziek
Ik ben eruit.. ik weet hoe je mijn naam geil kunt zeggenquote:
Op zn leids?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben eruit.. ik weet hoe je mijn naam geil kunt zeggen
Tell me...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben eruit.. ik weet hoe je mijn naam geil kunt zeggen
gwoon afkorten.. alleen knetterquote:
oooooo knetter.....splashquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon afkorten.. alleen knetter
Neger uit de koets trekken jongen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, ik moet toch opeens bevallen van een bruine ridder.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef BBQSausage het volgende:
Knetterrrrrhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon afkorten.. alleen knetter
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Even muntdropjes pakken van Venco
[..]
Goedemorgen
quote:
Haha dat geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Stijn
sort of, lig nog half te slapen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neger uit de koets trekken jongen?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. ja.. op die info.. zat ik echt te wachten... instant orgasm
Ja sorry, sommige nummers werken nou eenmaal laxerend bij mijquote:
Dat is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat vandaag de nieuwe server afmaken, betere kwaliteit en meer luisteraars.
Oh yeah!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat vandaag de nieuwe server afmaken, betere kwaliteit en meer luisteraars.
Ja vanavondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik
Ik heb zin in vanavond![]()
490 is het gewordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!
Voor 450 luisteraars?
Dat was het eerstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!
Voor 450 luisteraars?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een geoliede vetmachine
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een geoliede vetmachine
Lekker bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
mijn drankmaatje.. .neeej nooitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |