ik ben een keer bijna betrapt, hing ie nog uit mn broek, en moest ik verplicht opstaan vanwege dat mn moeder zo nodig moest stofzuigenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik thuis ook niet vroegah.
Nooit betrapt though
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben een keer bijna betrapt, hing ie nog uit mn broek, en moest ik verplicht opstaan vanwege dat mn moeder zo nodig moest stofzuigen
Ik had mn headset op en hoorde ons mam niet naar boven komen.quote:
Ik begin rustig aan, ik moet eerst ontbijt makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga mijn laptop opnieuw opstarten.. traag ding...
koelkast.. draai eerst maar ff wat baggermuziek ofzow
Dat is wel confronterend, alsof moeders dat niet weten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had mn headset op en hoorde ons mam niet naar boven komen.
Enfin, /care. Het schokkendste was toen ze me confronteerde met de keiharde waarheid. Ze wist dat ik fapte. Oké. En nu?
"Goh, nog iets leuks gedaan vanochtend?"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het leuke gesprek bij het ontbijt
Ontbijt al gehad. Werkelijk, eigenlijk interesseert het me geen hol. Ze komt binnenlopen, ooit kan je zoiets verwachten bij jong volwassenen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het leuke gesprek bij het ontbijt
Ja hoor, ff wezen fappen en...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Goh, nog iets leuks gedaan vanochtend?"![]()
Waarop was je aan het fappen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ontbijt al gehad. Werkelijk, eigenlijk interesseert het me geen hol. Ze komt binnenlopen, ooit kan je zoiets verwachten bij jong volwassenen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:56 schreef djkoelkast het volgende:
Dit stuk hoort bij Rockafella Skank
Klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel, dat stuk "radio" is de intro van rockafella skank.
Ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
mijn god, Emanuelson gaat waarschijnlijk bij Ac milan tekenen![]()
![]()
Wodka op de vroege morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef _Fanta het volgende:
kut, cola op. dan maar aan de pure wodka!
Oké _Fanta.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef _Fanta het volgende:
kut, cola op. dan maar aan de pure wodka!
Brood.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:06 schreef BBQSausage het volgende:
Wat hebben jullie ontbeten trouwens? Ik noodles.
Het is maar de ochtendshow hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wou eigenlijk even iets anders gaan doen nu, maar nu draait koelkast, en kan ik weer niet weg.
hooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En hoooooooooooooooooooi ik ben trug
Ooh, nja, dan ga ik even een poging doen tot programmeren, toch maar wel. Laat ik jou wel op de achtergrond doordraaien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is maar de ochtendshow hoor![]()
En soberso ga ik nu eerst ontbijt fixenDuurt toch nog zeker 5 minuten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En hoooooooooooooooooooi ik ben trug
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
Heeeeeeeeeeeey Knetterkrankjorum!!!!!!![]()
![]()
was even wat leven in mijn lappie aan het drukken.. sloom ding... af en toe een knal en opstarten en hijs weer blijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ah daar is je weer, ik was jou al kwijt
Hee knetterkousquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was even wat leven in mijn lappie aan het drukken.. sloom ding... af en toe een knal en opstarten en hijs weer blij
je regelt die honda niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, nja, dan ga ik even een poging doen tot programmeren, toch maar wel. Laat ik jou wel op de achtergrond doordraaien.
mooi dat ie het weer goed doet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was even wat leven in mijn lappie aan het drukken.. sloom ding... af en toe een knal en opstarten en hijs weer blij
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel, dat stuk "radio" is de intro van rockafella skank.
Ik denk dat ik straks na de show van djkoelkast maar een poging tot fappen ga doen, als ik in ieder geval niet wordt betrapt door mijn zuigende moeder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je regelt die honda niet?
Ga je aan mij denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks na de show van djkoelkast maar een poging tot fappen ga doen, als ik in ieder geval niet wordt betrapt door mijn zuigende moeder.
dan zal ik ook aan jou denkenquote:
neej die heb ik niet... dat werkte al niet met mijn ongeduld dus is er gauw weer af gehaaldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:13 schreef _Fanta het volgende:
daar je Vista Knetterkrankjorum? want dan is het vrij normaal dat je HD na de boot nog minuut of 10 blijft doorratelen
Oeh, spannendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zal ik ook aan jou denkende eerste keer dat ik bezig ga vdaag:P
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dies met papa mee naar de stad ofzo, net als alle dromenvangertjes van die leeftijd
vista is ook kut win7 is vele malen beter!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej die heb ik niet... dat werkte al niet met mijn ongeduld dus is er gauw weer af gehaald
Balenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dies met papa mee naar de stad ofzo, net als alle dromenvangertjes van die leeftijd
Sharr ligt in de badkamer met het licht aan te kijken of d'r hart nog klopt na al die blikken red bull en die fles drank.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:15 schreef trolololo het volgende:
[..]
Balen
Shoppen zeker
En Sharr ligt nog in bed na haar uitgaanavontuur![]()
Dat ook ja...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharr ligt in de badkamer met het licht aan te kijken of d'r hart nog klopt na al die blikken red bull en die fles drank.
O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O*quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O* O*
Het foute knaluurtjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er moet een uurtje komen met dit soort muziek
Ik ben eruit.. ik weet hoe je mijn naam geil kunt zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |