Heehj, een nieuw gezichtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ben niet heel stormachtig hoor![]()
Goedemorgen
Matigjes, mijn bovenburen gaven een feestje geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heehj, een nieuw gezicht![]()
Mogûhh, lekker geslapen?
Morge Poesjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen
Maar hoe was het gisteren dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goewd goewd
Ben wel moe![]()
Met jou ook?
Oh mooi zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goewd goewd
Ben wel moe![]()
Met jou ook?
Jawoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi zoBevalt je stage?
Ik heb een lentegevoel
Leuk, 2 uur rond gestruind in de stad.quote:
Welke film heb je dan gekeken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk, 2 uur rond gestruind in de stad.
Was wel leuk om te zien wat het was, maar je moet ervan houden.
Misschien dat het ons als bewoner van Breda het niet zo interesseert.
Het is meer om te laten zien wat Breda in huis heeft.
En daarna biosje gepakt
ehh, misschien was ik bij je bovenburenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Matigjes, mijn bovenburen gaven een feestje geloof ik![]()
En jij?
kennikniequote:
Oh wat houdt dat in? Is dat zoiets als de Museumn8 hier? Dat de musea open zijn 's avonds en 's nachts?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawoor![]()
Gisteren naar de cultuurnacht geweest, had daarvoor kaarten gekregen van mijn stage.
Lente![]()
Howcome?
Als ik het zo van de trailers zie dan doet het mij denken aan animatie seriequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het 3D gebeuren bij deze film draagt niet echt iets bij, maar het was wel een leuke film
Wil je voortaan alsjeblieft die naaldhakken uittrekken danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, misschien was ik bij je bovenburen
Ben net een paar uur thuis
Ja, ongeveer datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat houdt dat in? Is dat zoiets als de Museumn8 hier? Dat de musea open zijn 's avonds en 's nachts?
Lente ehmm, nou het is niet heel koud (ok, niet heel zonnig vandaag) maar de vogeltjes fluiten, het blijft weer langer licht, wordt ook vroeger licht
Oja, dat soort dingen hebben wij hier ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ongeveer dat![]()
Maar ook exposities, optredens, grote kerk beklimmen etc.
Jaga je wandelen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat soort dingen hebben wij hier ook![]()
Vandaag niet maar morgen wel, 15 kilometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |