Op naar de 1.000 KSC-posts op 1 dag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dit is echt een record in de KSC
[..]
Eentje meer en het was een mooier aantal geweestquote:
beschuit??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Even beschuit smeren en thee zetten.
Ik werk in een slagerij (ik zeg wel dat ik er werk maar ga vandaag als goed is mijn contract ondertekenen)quote:
Heb ik er net ook 3 van op, ja netjes met hagelslagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beschuit.
Even voorzichtig ontbijten nog.
Nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik werk in een slagerij (ik zeg wel dat ik er werk maar ga vandaag als goed is mijn contract ondertekenen)
Ik heb er suiker op gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik er net ook 3 van op, ja netjes met hagelslag
Ik snap ook wel dat jij er geen hagelslag op doet, misschien moet ik het dan ook maar eens nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er suiker op gedaan.
Buikgriep is wel goed voor het gewicht. Ondanks dat vorig weekend een vreetweekend was vanwege mijn verjaardag, 2 kilo kwijt.
Mocht je in de buurt zijn, misschien kan ik nog wat overdragen aan jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat jij er geen hagelslag op doet, misschien moet ik het dan ook maar eens nemen
Ik denk niet dat ik in de buurt kom de eerst komende paar dagen. Ach ja het is ook wel lekker om even buiten te zijn geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt zijn, misschien kan ik nog wat overdragen aan je.
Al heb ik het ergste ook wel achter de rug nu. Gisteren overdag ging het wel goed, alleen gisterenavond weer behoorlijk wat last. Maar de temperatuur zat nu onder de koortsgrens, dus ik ga straks toch maar even op pad. Laptop moet toch voor woensdag naar de Mycom en na vandaag gaat me dat niet echt meer lukken.
met muisjes!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beschuit.
Even voorzichtig ontbijten nog.
Ja, gisteren ook op de fiets naar de dokter geweest. In het begint wat verkrampt, maar dat trok snel bij gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in de buurt kom de eerst komende paar dagen. Ach ja het is ook wel lekker om even buiten te zijn geweest
heeft ie nou ondanks de vele oproepen nog steeds geen date weten te regelen??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat DM alleen geen kleine kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |