en wederom niet persoonlijk bedoeldquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Nou ja, daarom vroeg ik het, en toen zei je nee. Dat snap ik dan best hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wederom niet persoonlijk bedoeldJe weet dat als je IEMAND's post quote de reactie vaak WEL als persoonlijk wordt gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het heel grappig hoe je hier dus iemand danwel persoonlijk danwel algemeen iedereen in het topic als zijnde dom bestempelt terwijl je... sorry hoor... op mij (PERSOONLIJK) overkomt als iemand met het IQ van een doperwtje wat iets te lang in z'n eigen vocht heeft gedreven.
Persoonlijk hoor.
Niet algemeen.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Niet persoonlijk, als het een directe reactie is op mij, onder een quote van mij, over mij? Oké.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wederom niet persoonlijk bedoeld
quote:Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt een van de onduidelijkste personen die ik niet ken.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat dus. Wellicht is hem dat nog niet duidelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, als het een directe reactie is op mij, onder een quote van mij, over mij? Oké.
Ja, dat is geen goede eigenschap van je. Niet persoonlijk bedoeld.quote:
lijkt me duidelijk wat dat zegt toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, als het een directe reactie is op mij, onder een quote van mij, over mij? Oké.
[..]
Wat dan?
Je bent echt een van de onduidelijkste personen die ik niet ken.
Valt dit onder persoonlijk falen? Want anders ga ik dus NU huilen he!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is geen goede eigenschap van je. Niet persoonlijk bedoeld.
Ah, niet een conclusie die ik hieruit zou trekken. Er komen hier al sinds jaar en dag héle verschillende milieus bij elkaar en dat gaat verder prima volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk wat dat zegt toch?
dat jullie in een heel andere wereld leven dan ik,en dat onze werelden niet bepaald samengaan
Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk wat dat zegt toch?
dat jullie in een heel andere wereld leven dan ik,en dat onze werelden niet bepaald samengaan
no shitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, niet een conclusie die ik hieruit zou trekken. Er komen hier al sinds jaar en dag héle verschillende milieus bij elkaar en dat gaat verder prima volgens mij. Maar misschien heb jij nét die wereld die hier niet mengt.
Ik weet ook niet heel goed met welke wereld een criminele visagist die psycholoog wil worden en die (wellicht vanuit de studie) de fouten allemaal bij anderen ziet WEL heel goed gaat mengen. Maar goed. Dat is niet aan mij om dat uit te vinden. Ik wens hem succesquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, niet een conclusie die ik hieruit zou trekken. Er komen hier al sinds jaar en dag héle verschillende milieus bij elkaar en dat gaat verder prima volgens mij. Maar misschien heb jij nét die wereld die hier niet mengt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef welkominspace het volgende:
maar goed,ik heb nog wat achterstallig werk enzo
Ik ben buitengewoon geinteresseerd in deze ontwikkelingen. Hou me asltublieft zo spoedig mogelijk op de hoogte. Periodieke updates en zo. Heerlijk. Zit er nu al met smart op te wachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef welkominspace het volgende:
binnenkort nog wel een kleine update of m'n geplande onderneming ook van de grond komt![]()
Ja want dat lost alles op he, Erwtje Davidsquote:veel succes hier(en zoek in hemelsnaam een vent, allemaal)
Erwtje Davids begonquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Wie wil er ranja nu het speelkwartier om is ?
Goed puntquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef welkominspace het volgende:
veel succes hier(en zoek in hemelsnaam een vent, allemaal)
Och ja, de kinders waren weer bezig.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Wie wil er ranja nu het speelkwartier om is ?
quote:Hendrika David (Rotterdam, 13 februari 1888 – Naarden, 14 februari 1975) was een Nederlandse variétéartieste die vanaf 1907 tot aan haar dood onder de naam Henriëtte Davids carrière maakte als zangeres en bijdehante grappenmaakster. Ze was het bekendst onder de naam Heintje Davids.
Tot haar bekendste liedjes behoren: Zandvoort aan de Zee, Draaien en Omdat ik zoveel van je hou (een duet met Sylvain Poons.)
Na haar officiële afscheid in 1954 maakte Heintje Davids al snel haar comeback. Tot ver in de jaren zestig bleef ze optreden, waarbij ze regelmatig aankondigde dat dit echt de laatste keer was. Op den duur werd het verschijnsel van telkens afscheid nemen en weer terugkomen het heintjedavidseffect[1] genoemd.
altijd gedacht hebben dat Heintje Davids een man wasquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij was ook altijd zo'n dramaqueen die dreigde met weglopen?
Ja dat dacht ik ook, maar ik vraag me af of dat wel echt zo is. Misschien omdat mijn opa en oma een cafe hadden en daar Heintje Davids' muziek toch wel vaak voorbij kwam.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Heintje Davids is toch wel een bekend gezegde
Misschien in de war met Heino?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Laat ik nou
[..]
altijd gedacht hebben dat Heintje Davids een man was
nee ik dacht altijd dat het heintje davidseffect op een man sloegquote:
Jaquote:
Nee totaal niet, maar je schijnt je overal tegenaan te moeten bemoeien...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was hier dan behoefte aan een VN bemiddelaar ?
en kunnen jullie dan ook even aangeven wie de geit is en wie de kool, zodat ik beiden kan sparen ?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo erg was ie toch nog niet eens?
Ik haakte min of meer in op een running gag
Als je daaaaar al niet tegenkunt zul je het moeilijk krijgen in de wereld van de homo's!Nee absoluut niet! Maar het blijft gewoon een vreemd verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
Nietes! Ik zou nooit iemand wegpesten. Alleen een beetje plagen.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
In films en boeken kan ik een vreemd verhaal wel waarderen.
Speaking of which, Ang3l, heb je Running with Scissors wel eens gezien?
Oke oke oke...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietes! Ik zou nooit iemand wegpesten. Alleen een beetje plagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |