Wat had ze te vertellen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 2 van die avonden achter elkaar had
Maar zaterdag een stuk minder gedronken dan vrijdag, dat scheelt.
Vandaag nog met Karoline Online gechat
Is het een smakelijkje?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef welkominspace het volgende:
mannetje van het gas/water/licht bedrijf doet z'n rondje
Aber Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Nah alsooooooo, schon gutemorgennnn.
Wie verbleiben wir denn jeeeetzzzzt?
Khaj een leuk weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef Baltar het volgende:
Wass is passiert? Si ist so ausgelassen
Waarschijnlijk ben je volgende week monteur dus dan kun je het zelf beveiligenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je volgende week monteur dus dan kun je het zelf beveiligen
haal jij plezier uit het maken van dat soort opmerkingen ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je volgende week monteur dus dan kun je het zelf beveiligen
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
haal jij plezier uit het maken van dat soort opmerkingen ofzo?
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hij doet het voor ons plezier.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Jij blijft ook echt een kreng he
Hout oew moel, lillikerd!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Jij blijft ook echt een kreng he
Heb je je nou laten wegpestenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l,zoekt geluk in het vermaken van anderen![]()
Good luck peeps , 'k heb het hier wel weer gezien.![]()
was hier dan behoefte aan een VN bemiddelaar ?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Stroekie hier weer probeert te lijmen?
Neenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Welkominspace is toch geen kloon van Ang3l hè.
Zo erg was ie toch nog niet eens?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Bartjebart het volgende:
God wat een gesprek hier weer
Maar het mooie is dat Ang3l zegt ik in ieder geval denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee want dan moet ik een ball 'n chain omquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die eer was toch altijd voor TV ?
gaat Ang3l die rol nu ook al overnemen
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo erg was ie toch nog niet eens?
Ik haakte min of meer in op een running gag
Als je daaaaar al niet tegenkunt zul je het moeilijk krijgen in de wereld van de homo's!je kan in elk geval ook zonder shitting the sheets de rol van mieke tijdelijk overnemen nu die in Asia rondhuppeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en over de kassa door de scanner in verband met de streepjescode ?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik een ball 'n chain om
Ik ben toch als the next whore in line?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan in elk geval ook zonder shitting the sheets de rol van mieke tijdelijk overnemen nu die in Asia rondhuppelt
Dat heb je wel eens met reeksen he... dat daar vaak dezelfde mensen posten. Heel gek is dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef welkominspace het volgende:
alsof ik me laat wegpesten
hier is gewoon niks nieuws meer.
dezelfde mensen de hele tijd gaat gewoon vervelen.
Algemene reactie: Zijn we eigenlijk best wel hoorquote:En zulk goed gezelschap zijn jullie ook weer niet
Deed uik ook niet. Deed de rest. Ik had me helemaaaal niet de illusie gemaakt dat ik je weggepest had. Was ook helemaal niet mijn intentiequote:geef jezelf niet teveel eer zeg![]()
Ik ook best wel af en toe als ik mijn bui hebquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, wis, ik ben prima gezelschap! Lees je in!
Waarom zou je je plaything wegpestenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Deed uik ook niet. Deed de rest. Ik had me helemaaaal niet de illusie gemaakt dat ik je weggepest had. Was ook helemaal niet mijn intentie
dat bedoel ikquote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met reeksen he... dat daar vaak dezelfde mensen posten. Heel gek is dat.
[..]
Algemene reactie: Zijn we eigenlijk best wel hoor
Brabantse reactie: Nee van oewen kop moake ze postzegels eej!
[..]
Deed uik ook niet. Deed de rest. Ik had me helemaaaal niet de illusie gemaakt dat ik je weggepest had. Was ook helemaal niet mijn intentie
Een Brabanste kat flikkert z'n krabpaal toch ook niet in de Dommel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zou je je plaything wegpesten?
Is dit nou een afscheid? Ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik ga al 5 jaar van reeks naar reeks,en deze heb ik nu ook weer gehad.
en ik doelde niet op jou persoonlijk hoor
Als je dat altijd zo doet hoop ik wel dat je veilig gepost hebt, anders zitten wij dadelijk met de nare na-ziektes!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik ga al 5 jaar van reeks naar reeks,en deze heb ik nu ook weer gehad.
en ik doelde niet op jou persoonlijk hoor
Ik zeg Heintje Davids.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit nou een afscheid? Ik snap er niks meer van.
zoals gewoonlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit nou een afscheid? Ik snap er niks meer van.
Pardonquote:
Nou ja, daarom vroeg ik het, en toen zei je neequote:ja, maar ik wil niet dat jullie denken me "weggepest" te hebben
Ja want Erik staat er om bekend dat ie heel dom is en niet snel iets snaptquote:
Denk ik persoonlijk niet hoor.quote:ja, maar ik wil niet dat jullie denken me "weggepest" te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |