In de opties kun je die aanzetten... samen met de smileys. En dan wordt het traaaaaaaaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Steve het volgende:
Waar zijn de PI's in de mobiele layout?
Ja, ik heb m'n ongenoegen daarover al geuit in het Beta mobiele layout topic...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Steve het volgende:
Oh je kunt ze niet apart van elkaar aan- en uitzetten. Jammer.
Op een Android telefoon in ieder geval. Als ik daar smileys en PI's aanzet dan gaat het scrollen veel trager en reageert het toetsenbord erg traagquote:
Ik *hips* nog maar iets van 1x per 3 wekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Kater kater kater kater. Godver. Ik begin op Vlarp te lijken. Moet echt eens minderen! Straks is hips mijn middle name!
Ik de laatste keer iedere keer als ik feest zowatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik *hips* nog maar iets van 1x per 3 weken
Ik heb ook een android telefoon en daarop heb ik niet echt last van vertragingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op een Android telefoon in ieder geval. Als ik daar smileys en PI's aanzet dan gaat het scrollen veel trager en reageert het toetsenbord erg traag
Ik niet, op de iphone.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien zit je op wifi? Ik merkte het erg goed dat het trager werd.
Ik merk wel dat de desire z alles wel veel sneller laadt dan de iPhone4.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef Peter het volgende:
Het duurt soms lang voor de pagina is uitgeladen, maar lezen kan dan alvast wel..
hij heeft toch wel een bijtmaskertje voor anders word het straks een party pooperquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Op naar CDP met een zombie aan m'n zijde.
kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef 2cv het volgende:
Hallo, volgens Alexxxxx is dit de PTA SC.
Ow oke... leuk...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Planes, Trains & Automobiles
Ken je forum.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier, wis, lotgenoten: [POP] Live #75 De uitslag
Nou ja, SBS6-kijkers, dus ik denk van wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal joints rokende, pillen slikkende, afgestudeerde visagisten en thuisstudies doende jonge vaders?
Damn dat is wel extreem goede doelgroepprofilering dan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, SBS6-kijkers, dus ik denk van wel.
Ik vind het een beetje eng dat je daar zo blij om bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
De foto's van CDP's Bas zijn online![]()
http://www.houseofxy.com/?page_id=738
28/29 of zo?quote:
Hoe oud denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |