op sommige enerverende momenten denk ik nog wel eens terug aan de tijd dat ik een ban kreeg van 3 maanden.quote:
We naaien je, bashen je, neuken je zusje, nemen je privéleven in, en toch houd je van ons. FOK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
op sommige enerverende momenten denk ik nog wel eens terug aan de tijd dat ik een ban kreeg van 3 maanden.
Ik had mezelf voorgenomen mijn leven zinnig te maken. Mijn liefde voor FOK!users ging echter zo ver dat ik elk moment van de dag dacht aan FOK!, mijn liefde won het uiteindelijk van mijn voornemen en ik besloot actie te ondernemen waardoor ik unbanned werd. Mijn vreugde was niet te bewoorden. Het was als een hereniging met een grote groep dierbaren. Mijn geluk van dit moment duurt nog steeds voort.
Dhaha's zusjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
We naaien je, bashen je, neuken je zusje, nemen je privéleven in, en toch houd je van ons. FOK!
ja. haat is een kenmerk dat voor voldoening zal zorgen, maar de kracht die het geeft om deze eigenschap niet te hebben en juist oprechte liefde voor iedereen te tonen, zal de voldoening vele malen groter maken en deze te doen terugkeren in het eigen leven.quote:
Je zou inderdaad kunnen suggereren dat ik de gedachten van een hippie heb. Een van de kenmerken van de gedachtes van een hippie is inderdaad dat liefde zou moeten overheersen. Ik heb echter nooit in de tijd van hippies geleefd en mijn gedachten zijn totaal uit zichzelf ontstaan.quote:
Godverdomme zeg, die zou ik best nog eens willen doen!quote:
Hallo "Anne"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi Daan, ik ben Anne.
Ik ken je goed.
XXX
Respect
okquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Dhaha, ik wist pas hoe je je naam uitsprak toen ik je hoorde op ONZ radio als de lachende DJ
Hallo -Datdus-,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef -Datdus- het volgende:
DHAHA als ik aan jou denk denk ik aan hoe carglass geen respect heeft voor mensen met keelkanker.![]()
![]()
Hierbij één van de voorbeelden zoals in mijn openingspost genoemd is. Ik kende jou al geruime tijd van te voren en heb altijd waarde gehecht aan het feit dat jij, net als ik, een mens bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Dhaha, ik wist pas hoe je je naam uitsprak toen ik je hoorde op ONZ radio als de lachende DJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |