Ik ben in slaap gevallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat vond je ervan c_a? Goedemorgen trouwens!
hoe is het?quote:
kallieeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik krijg nieuwe goals, alle comm. buildings en alle businessen moet ik hebbenquote:
Succes meis,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Ik ga aan mijn huiswerk.Als ik nu voor het eten al twee uur doe, ben ik eens een keer voor vijf uur klaar. En dan morgen de hele dag aan mondelingen werken.
Cee beebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed hoor, de zon mag zich wel laten zien vind ik.
Hey Bos, Lutte, Kally!
Ik kan ermee leven! Was redelijk onverschillig t.o.v. wie er zou winnen. Dus, prima zo. Onto the next trainwreck!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Cee beeb
Wat vind je van de uitslag gisteren?
Ik had zoiets als Leonie maar niet wint, die vond ik vergeleken de andere drie gewoon een stuk minder, maar inderdaad Pearl of Kim had ook goed geweest, al was ik stiekum wel voor Benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven! Was redelijk onverschillig t.o.v. wie er zou winnen. Dus, prima zo. Onto the next trainwreck!Heb je nog gekeken?
ja ik wil de auto nog wassen en stofzuigen. Zullen we een gat in de bewolking maken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed hoor, de zon mag zich wel laten zien vind ik.
ach, maakt allemaal niks uit. 1of 2 nummers en ze zijn weer vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had zoiets als Leonie maar niet wint, die vond ik vergeleken de andere drie gewoon een stuk minder, maar inderdaad Pearl of Kim had ook goed geweest, al was ik stiekum wel voor Ben
Misschien, maar er zaten er nu bij die echt wel stemmen hadden die ik nog niet eerder heb gehoord in talentenshows, Pearl doet al musicals dus heeft al enige beroemdheid, Esther lag er verleden week uit maar damn wat is die meid goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, maakt allemaal niks uit. 1of 2 nummers en ze zijn weer vergeten
we zullen zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien, maar er zaten er nu bij die echt wel stemmen hadden die ik nog niet eerder heb gehoord in talentenshows, Pearl doet al musicals dus heeft al enige beroemdheid, Esther lag er verleden week uit maar damn wat is die meid goed
Ja en Ben ik weet het niet, hij heeft iets wat werkt
Da's goed. Hoe doen we dat? Lijkt me lastig. Met een bezemsteel of zo? Of we steken vuurwerk af? Of we blazen heel hard? Ik ga douchen, misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik wil de auto nog wassen en stofzuigen. Zullen we een gat in de bewolking maken?
Morgen moppiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen Siepie
en lutte veel succes met huiswerk
Cee.....
Ik irriteer me na 5 minuten al aan Steven Tyler
Ik ga dit geloof ik niet volhouden
Bizar dat er na 9 seizoenen nog steeds zoveel mensen op af komen
Jawel maar sparen kun jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk weer nieuwe goals
dat is toch beter
Zo blijft het spel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar sparen kun je
Alle winkels en comm.buildings moet je hebben en ineens iets over een firehouse, die heb ik al maar nu moeten jullie mij bijlen sturen haha, o en er is een 3e school nu
Zet het aan en kom werken voor me
Oke ik ga ff spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo blijft het spel leuk
Nu was ik alleen maar geld aan het sparenik zit op iPad nu, ben even american idol aan het kijken
Oh zoiets als Farmville? (Goh, Cee, zou het, het eindigt allebei op -villequote:
Zoiets idd... dit is alleen iets uitgebreider dan Farmvillequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh zoiets als Farmville? (Goh, Cee, zou het, het eindigt allebei op -ville). Een vriendin van mij woont in Farmville. Dus ik dacht eerst dat het iets was dat zij had geplaatst.
Ja sorry hoor soms heb ik het brein van een aardappel.
Het opstaan bij mij heeft ook niet geholpen, en zo te zien het douche ook niet van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's goed. Hoe doen we dat? Lijkt me lastig. Met een bezemsteel of zo? Of we steken vuurwerk af? Of we blazen heel hard? Ik ga douchen, misschien helpt dat.
nieuwe goals ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Miranda ik krijg nieuwe goals
Zomaar ineens
Julloie moeten me weer wat sturen
Ach jah, aandachtshoer usersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
Die UIs van Murp worden ook steeds hyperactiever
[ afbeelding ]
Moet... Murp... Adoreren... Moet... Murp... Adoreren...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
Die UIs van Murp worden ook steeds hyperactiever
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet... Murp... Adoreren... Moet... Murp... Adoreren...
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |