Zo blijft het spel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar sparen kun je
Alle winkels en comm.buildings moet je hebben en ineens iets over een firehouse, die heb ik al maar nu moeten jullie mij bijlen sturen haha, o en er is een 3e school nu
Zet het aan en kom werken voor me
Oke ik ga ff spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo blijft het spel leuk
Nu was ik alleen maar geld aan het sparenik zit op iPad nu, ben even american idol aan het kijken
Oh zoiets als Farmville? (Goh, Cee, zou het, het eindigt allebei op -villequote:
Zoiets idd... dit is alleen iets uitgebreider dan Farmvillequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh zoiets als Farmville? (Goh, Cee, zou het, het eindigt allebei op -ville). Een vriendin van mij woont in Farmville. Dus ik dacht eerst dat het iets was dat zij had geplaatst.
Ja sorry hoor soms heb ik het brein van een aardappel.
Het opstaan bij mij heeft ook niet geholpen, en zo te zien het douche ook niet van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's goed. Hoe doen we dat? Lijkt me lastig. Met een bezemsteel of zo? Of we steken vuurwerk af? Of we blazen heel hard? Ik ga douchen, misschien helpt dat.
nieuwe goals ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Miranda ik krijg nieuwe goals
Zomaar ineens
Julloie moeten me weer wat sturen
Ach jah, aandachtshoer usersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
Die UIs van Murp worden ook steeds hyperactiever
[ afbeelding ]
Moet... Murp... Adoreren... Moet... Murp... Adoreren...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
Die UIs van Murp worden ook steeds hyperactiever
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet... Murp... Adoreren... Moet... Murp... Adoreren...
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |