Nee, mag niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
Zou ik een username aanpassing kunnen krijgen denken jullie?![]()
Van -Datdus- naar Datdus??
minDatdusminquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
Groteng indokliek hier zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben ook indisch
RACISM JWEEEEEEEEEEEEEEEEEETZ
Ik heb er de pest aan als mensen slissen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik slis. Ofzo. Merk ik ook net.
Vind het eigenlijk best schattigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik slis. Ofzo. Merk ik ook net.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er de pest aan als mensen slissen.
Maar bij jou is het zo schattigJij mag de hele dag in mijn oor slissen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er de pest aan als mensen slissen.
Maar bij jou is het zo schattigJij mag de hele dag in mijn oor slissen
Ik heb geen skaipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ragboer, kom op skype, dan kan je in de SC op skype!
Ik had het gevraagd 2 topics geleden. Jij antwoordde nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
Godverdomme sabinen dit ga ik onthouden..
Alleen maar omdat ik indo ben zeker hè!
Een beetje mij niet de groetjes doen![]()
Je slaat de bruintjes overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd 2 topics geleden. Jij antwoordde niet
Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
Het nieuws is dus al geweest? Ik was aan het minecraften
Sorry danielleSabinen!! Ik was visjes aan het verkopen toen nog op m'n werk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd 2 topics geleden. Jij antwoordde niet
Minecraftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
Het nieuws is dus al geweest? Ik was aan het minecraften
En ik zou er graag een 'i' bij willenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.
http://www10.zippyshare.com/v/72266219/file.html
terugluisteron.
Ik wil van de Mc- af.. maar iemand had Piel alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
Niet echt voorkeur...quote:
Alleen omdat wij indo zijn hé. Fokking racistisch, ik ga net als Geert mijn haar blonderenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best schattig
Ik ken iemand die Fokje Piel heetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wil van de Mc- af.. maar iemand had Piel al
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.
terugluisteron.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef trolololo het volgende:
Ik ben nu pas thuis en zit op PC, dus ik luister nu pas mee...
Heb ik het nieuws gemist
Al dat gezeik over ons!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen omdat wij indo zijn hé. Fokking racistisch, ik ga net als Geert mijn haar blonderen
Trustenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga slapen, morgen 5:15 de wekker![]()
Nigga WHAT!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga slapen, morgen 5:15 de wekker![]()
Dankje, ik ook met mezelfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Trusten
Heb medelijden met je.
ga slapen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik word om 5.00 opgehaald met de taxi voor wintersport
Naggie doorhalen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik word om 5.00 opgehaald met de taxi voor wintersport
Ga je skien of snowboarden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nachtje doortrekken
In de auto naar Oostenrijk slapen
Kan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nachtje doortrekken
In de auto naar Oostenrijk slapen
quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Metonae het volgende:
Over nachtjes doortrekken gesproken...
..Wie gaat er morgen de heule nacht q-dance radio luisteren?
Hee da's de R van Rikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Snowboarden
Mijn eigen board:
[ afbeelding ]
Zo'n 1
Nog nooit gesnowboard, lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Snowboarden
Mijn eigen board:
[ afbeelding ]
Zo'n 1
Ragboer, support me in deze broeder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al dat gezeik over ons!
- Je bent te langzaam![]()
- Je kretek stinkt![]()
- WTF je bent 19 en krijgt al grijze haren..
Het is allemaal jaloezie gok ik..
Hoe kon ik dat vergetenquote:
Mooi board trouwens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Snowboarden
Mijn eigen board:
[ afbeelding ]
Zo'n 1
Ik voel deze hard hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragboer, support me in deze broeder!
Kom ff kretekje doen dan?quote:
IN JE HOLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] IN ME ZAK [ afbeelding ][ afbeelding ] in me zak
Skieen is wel makkelijker denk ik, of niet? Ik had skieen in ieder geval snel onder de knie. Ben alleen van de lift afgevallen en moest toen van de steilste piste af om terug naar de lift te komen, dat ging niet heel soepel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef Monopoly het volgende:
@ JApieman
Boarden is echt de bom, maar skieen is ook leuk
Misschien 1 dag ski's huren
alleen jammer van die kermisbliepjesquote:
Whaha zo herkenbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
God dit nummer was een hele tijd m'n wekker, nu krijg ik direct het gevoel dat ik moet opstaan, wtf
Is goed man, jij begrijpt 't. Gewoon die rust houden, altijd en overal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kom ff kretekje doen dan?
Ik heb djarum super! swa
dit maakte me lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] IN ME ZAK [ afbeelding ][ afbeelding ] in me zak
quote:
Dag poepiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Metonae het volgende:
Goed. Genoeg schermstaren voor vandaag. Tomogguh allemoal!
Stond al in het lijstjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
en ik heb er niet eens voor gebeld
Maar dat is koud.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
Ik ben nog nooit op wintersport geweest![]()
Zullen we met een fok! groepje gezellig op wintersport?
ik ook niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
Dat van mij was ook maar 1 dag, met school. Wel jammer, dan zit je uren in de bus voor een paar uur skieen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
Wij indo's doe niet aan skieën..quote:
Snowworldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat van mij was ook maar 1 dag, met school. Wel jammer, dan zit je uren in de bus voor een paar uur skieen.
Die stokken gebruikte ik bijna niet. Vond ze niet zo handig eigenlijk, volgende keer ga ik snowboarden wel proberen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Skieen is wel makkelijker omdat je ski stokken heb.
Maar snowboarden is wel toffer, 1 dag leren, dan heb je het onder de knie!
Veel leuker
En als de voeten kapot zijn lekker met sambal insmeren. Dat werkt helend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wij indo's doe niet aan skieën..
Ik stel voor: een gezellig voetbaltoernooitje met kokosnoten op blote voeten!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En als de voeten kapot zijn lekker met sambal insmeren. Dat werkt helend.
Limburgert!quote:
Dat is echt triestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
'T was wel ergens buiten gewoonin Duitsland ergens.
This is how we roll homiequote:
Gooi eens wat speedcore op!quote:
Ik naar Berlijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is echt triest
Ik ga naar Istanbul met school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Landgraaf, net zoiets als Kaatsheuvel, Wassenaar en Julianadorp; van die dorpen die maar bekend staan om 1 dingquote:
Over snowworld gesproken..quote:
Kijk, een man die slim is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Landgraaf, net zoiets als Kaatsheuvel, Wassenaar en Julianadorp; van die dorpen die maar bekend staan om 1 ding
Want Landgraaf kent geen Pinkpop en geen Mondo Verdequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Landgraaf, net zoiets als Kaatsheuvel, Wassenaar en Julianadorp; van die dorpen die maar bekend staan om 1 ding
Ik blijf lekker thuis! Nederland über allesch!quote:
Pseudoduitsers...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want Landgraaf kent geen Pinkpop en geen Mondo Verde? Langste trap van Europa
![]()
!!
Landgraaf is baas
Jahaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken hem van tinychat, wie is het ?
Als je een keuze had om naar Berlijn te gaan of om thuis te blijven zou je thuis blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis! Nederland über allesch!
Ja. Zoiezo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je een keuze had om naar Berlijn te gaan of om thuis te blijven zou je thuis blijven?
HELL FUCKING NO!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je een keuze had om naar Berlijn te gaan of om thuis te blijven zou je thuis blijven?
dezequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan met school, was echt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HELL FUCKING NO!
Berlijn is mijn lievelingsstad
Nog nooit zo erg uit m'n koekepan geweest als daar
Dan zou ik schnitzels eten met grote pullen bier natuurlijk. En na het alweer zuipen zou ik dan currygewürst essen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Limburg ken ik alleen door de volgende dingen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want Landgraaf kent geen Pinkpop en geen Mondo Verde? Langste trap van Europa
![]()
!!
Landgraaf is baas
alleen heb er wel een mislukte bijnarelatie it's complicated blabla aan overgehoudenquote:
Bazenstadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Limburg ken ik alleen door de volgende dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e en 3equote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was vast fapfap.wmaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
Waarom hoor ik boorgeluiden in dit liedje
Limburgquote:
DOENquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Graseter het volgende:
http://tinychat.com/graseter
ALLEMAAL KIJKEN!
Ik kom nooit in de inferieure gebieden van Nederland.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 3 S.V.P. !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat loop je te ijlen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Kim de Boer van the voice of hollandquote:
Sharr gaat nu uit in een een of ander café in Oud Beijerland, waarom ben ik er niet bijquote:
quote:
Voor de TVOH homo's onder ons (niks tegen TVOH of homo'squote:
Oud Beijerland?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sharr gaat nu uit in een een of ander café in Oud Beijerland, waarom ben ik er niet bij
Je word een beetje bezitterig! DV ÉN Sharr ??.. laat je nog wat voor ons overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sharr gaat nu uit in een een of ander café in Oud Beijerland, waarom ben ik er niet bij
Ja het zat er al wel aan te komen...quote:
Ik wil gewoon weten wie het wordt en er is niks beters ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Voor de TVOH homo's onder ons (niks tegen TVOH of homo's)
Ik moet kiezen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je word een beetje bezitterig! DV ÉN Sharr ??.. laat je nog wat voor ons over??
Hoe oud is Sharr ook alweer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik moet kiezen...
Welke moet ik kiezen?
17quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe oud is Sharr ook alweer?
Sabinen is wat aan de jongen kant voor mij
Dan ga ik voor Sharr, kan ik ook nog gezellig een peukje mee rokenquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb een probleempje ik wou proberen straks te broadcasten met Winamp.
Maar ik krijg een andere venster dan bij VDJ:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu waar invullen?
Gaat je niet lukken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Sharr, kan ik ook nog gezellig een peukje mee rokenhihihi
Als Sharr dat goed vindt natuurlijk! Ik hoop dat ze dit morgen terugleest
MultiVlaaiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken...
Want ik:
[ afbeelding ]
JWZ
''Want ik ben een klein getint meisje van 8 die graag naar vloaien kijkt'' ?? Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken...
Want ik:
[ afbeelding ]
JWZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PLAYquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
''Want ik ben een klein getint meisje van 8 die graag naar vloaien kijkt'' ?? Ik snap hem niet
Oeh, mijn naam in de zoetgevooisde versie. Zo is 'ie leuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja.
terugluisteron.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Het ligt op de grond en het schietHet ligt in je tuin en het schiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij mijn eastwoodgarpen topic nooit gezien?
Die was baasZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het ligt in je tuin en het schiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij mijn eastwoodgarpen topic nooit gezien?
Die was baasNee
Deze reclame niet kennenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
''Want ik ben een klein getint meisje van 8 die graag naar vloaien kijkt'' ?? Ik snap hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Wat er staat. Gebruikersnaam is denk ik Admin+wachtwoord. Maar heb begrepen dat er nieuwe streams komen dit weekend, met icecast, dus dan ken je winamp ook niet gebruiken volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Deze reclame niet kennenAah ik snap hem..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word delen thijsZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stijn, dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aah ik snap hem..
Dat word delen thijs
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
Het ligt op de grond en het schietHeb je die uit Cafe de Wereld ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wie is Thijs?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aah ik snap hem..
Dat word delen thijs
Ooit ergens gelezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die uit Cafe de Wereld ofzo?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
vinden jullie namen met een lange ij ook zo verwarrend ofniet?
Nee, ik noem het een koude ij en ik ben overal vanaf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zie nu trouwens dat het verdomme in je ondertitel staatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
Oh fijn dan kan ik straks weer een nieuw programma zoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat er staat. Gebruikersnaam is denk ik Admin+wachtwoord. Maar heb begrepen dat er nieuwe streams komen dit weekend, met icecast, dus dan ken je winamp ook niet gebruiken volgens mij
Stein, vergeef je mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef trolololo het volgende:
Bedankt
Ik word vrolijk van dit nummer![]()
Voor echte naam: Zie sign.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
Ik had mezelf al verbeterd balhaarquote:
Ben mag sterven, ik was voor Kimquote:
is dat echt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:58 schreef Graseter het volgende:
Hij gaat zo z'n lul laten zien![]()
http://tinychat.com/graseter
Stein, toe nouquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Graseter wtf is dat met die okkksnap het niet.
ik ga even wat instellingen af bellen want dit kan gewoon nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja hij zit bij ons op skype hij doet alles
Hij zit in een gesticht in amersfoortquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ga even wat instellingen af bellen want dit kan gewoon niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zit in een gesticht in amersfoort
ok bel ik er morgen even naartoe, hebben jullie geen gevoel ofsoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zit in een gesticht in amersfoort
Kan toch, zie je toch! jognequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ok bel ik er morgen even naartoe, hebben jullie geen gevoel ofso
Zien jullie niet dat dit gewoon niet kan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ok bel ik er morgen even naartoe, hebben jullie geen gevoel ofso
Zien jullie niet dat dit gewoon niet kan
Waar heb jij het over?quote:
groetjens broederquote:
Hij zette z'n plant op z'n hoofdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het nou ook niet echt bepaald grappig ofzo.
Hihihaha.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zette z'n plant op z'n hoofd
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
ik ken dat tinychatgebeuren niet, is dat normaal?
Niet op deeze manierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
ik ken dat tinychatgebeuren niet, is dat normaal?
Hoe weet je dat ik moet schijtenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe sneller je klaar bent met schijten?
PICS PICS PICSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit hier met 4 vriendinnen.. ze snappen echt geen reet van fok
Ik hoop niet dat DV daar een aandeel in heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik moet schijten
Ik zit hier met fok, ze snappen geen reet van jouw 4 vriendinnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn je vriendinnen lekker? Fotos alsublieft?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zit hier met fok, ze snappen geen reet van jouw 4 vriendinnen
ik bevestig even dat trolololo moest schijten, hij vertelde het me 10 minuten geledenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik moet schijten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zit hier met reet, ze snappen geen 4 vriendinnen van jouw fok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 4.30quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
STAMP STAMP STAMP
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Die wekker straks om 7 uur gaat pijn doen hoor
Wat vind R. hier nu van na ~5 uur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
STAMP STAMP STAMP
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Die wekker straks om 7 uur gaat pijn doen hoor
één van zijn smatjes!quote:
Amnesys - Refly is absoluut welkom!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Draai 1 hardcore nummertje tussendoor please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |