En daarna dezequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
En dit draai ik voor ST als we samen zouden zijn
Doe eens even niet zo eng door hier mijn hele gedachtegang over muziek neer te zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er word vandaag de dag echt extreem weinig goede muziek gemaakt, de hit lijsten staan allemaal vol met Justin Bieber, Lady GaGa en Frans Bauer, oftewel, muziek die gewoon nergens naar klinkt, maar het gaat alleen om het uiterlijk van de zanger/zangeres.
Maar muziek van '80 en '90
ik zou iets opzwepender en zwoeler draaienquote:
Koen !quote:
Omdat iedereen ooit meisje is geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom hebben mannen dan nippels?
Die horen bij het boutje, het moertje en het schroefiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eeeehhhh volgens mij laatste keer cb 62 cm en 7 kgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe lang is 'ie nu, bij benadering?
ST houdt hier wel van denk ik hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou iets opzwepender en zwoeler draaien
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo eng door hier mijn hele gedachtegang over muziek neer te zetten
ja true maar ik zou toch iets anders draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
ST houdt hier wel van denk ik hoor
Sterkte er meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
hmzzzz vrouw is thuis
gedaan met de rust
En deze draai ik als ik ST voor het eerst IRL ziequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja true maar ik zou toch iets anders draaien
oehh, daaroooomm, duuuuuuuuuuuuuuuuusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat iedereen ooit meisje is geweest
Frans Bauer en uiterlijk in 1 zinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er word vandaag de dag echt extreem weinig goede muziek gemaakt, de hit lijsten staan allemaal vol met Justin Bieber, Lady GaGa en Frans Bauer, oftewel, muziek die gewoon nergens naar klinkt, maar het gaat alleen om het uiterlijk van de zanger/zangeres.
Maar muziek van '80 en '90
haha ja daar dacht ik aan toen je de eerste posttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En deze draai ik als ik ST voor het eerst IRL zie![]()
voor vrouwen om aan te draaien als mannen vervelend zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
Oh nee hèquote:
Aaaaaaaaah gossiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef babs1980 het volgende:
[..]
eeeehhhh volgens mij laatste keer cb 62 cm en 7 kg
had jij ook kids?
Ik ben daar toch geen voorstander vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef babs1980 het volgende:
[..]
voor vrouwen om aan te draaien als mannen vervelend zijn
hoe oud?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah gossie![]()
Ik heb er eentje
En wat voor eentjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah gossie![]()
Ik heb er eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |