damn, je werkt alweer ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef babs1980 het volgende:
mwah, nog 2 nachtvoedingen. Gelukkig werk ik niet met gevaarlijke stoffen, hahaha
Zeker blij als je dat niet meer hoeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef babs1980 het volgende:
[..]
mwah, nog 2 nachtvoedingen. Gelukkig werk ik niet met gevaarlijke stoffen, hahaha
en zou je het geven dan was het ciderquote:
ach werken... dat denkt mijn baas ook... hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
damn, je werkt alweer ook...
Wat is er mis met je dan?quote:
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zou je het geven dan was het cider
blijven ze wle rustigquote:
ik ook, zullen we een clubje oprichten?quote:
Ik misschien ook wel!quote:
Oke.quote:
mja vertel dat mijn ouders eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef babs1980 het volgende:
[..]
en hoef je geen dure studies te dokken
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef babs1980 het volgende:
ach werken... dat denkt mijn baas ook... hahaha
er word vandaag de dag echt extreem weinig goede muziek gemaakt, de hit lijsten staan allemaal vol met Justin Bieber, Lady GaGa en Frans Bauer, oftewel, muziek die gewoon nergens naar klinkt, maar het gaat alleen om het uiterlijk van de zanger/zangeres.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent wel echt zwaar fan of niet?
Het was sarcastisch bedoeld hoorquote:
waarom hebben mannen dan nippels?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld hoor
Omdat het niet in de weg zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom hebben mannen dan nippels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |