de jamon fabriek! Voor een euro koop je een wit pistoletje met een heeeele dikke plak gedroogde serranoham. heerlijk voor tussendoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedankt allemaal. In het begin voelde het allemaal heel onwerkelijk. Nog steeds wel een beetje. Z'n vader sprak heel mooi tijdens het afscheid in het crematorium. En we zijn een paar keer als vriendengroep bij elkaar gekomen. Dat hielp ook.
Tijd ook voor een andere toonzetting in dit topic. Half april ga ik naar Madrid. Iemand nog tips qua eetgelegenheden en dergelijke? Casa Mingo staat al op de lijst.
Casa Alberto is een heerlijke tapas-tent, Calle Huertas 18. Lekker druk natuurlijk, dus wees erop voorbereid dat je moet staan. Wijn is goedkoop maar lekker.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd ook voor een andere toonzetting in dit topic. Half april ga ik naar Madrid. Iemand nog tips qua eetgelegenheden en dergelijke? Casa Mingo staat al op de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, zonder noemenswaardige inspanning toch weer gelukt om in de finaleronde te eindigen. Alle stemmen tellen, dus als jullie zo vriendelijk willen zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef flipsen het volgende:
Eerst de nominatieronde, waarin de 5 meest genoemde organisaties doorgaan naar de stemronde. Dus nomineren dan
Ik hoop voor je dat je in een andere tijdzone zit of er naar toe gaat.quote:
Heb je tenminste nog wat aan je dagquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:57 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, gisteren was ik ook om 4.00 wakker. In Sevilla. Om dan om 11.30 al weer thuis te zijn.
Ja, lekker met je duffe harses de toerist uithangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog wat aan je dag
inderdaad, ging naar Londenquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in een andere tijdzone zit of er naar toe gaat.
Niet eens een nachtvlucht? Kan je niet via de VS omvliegen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
inderdaad, ging naar Londenvanavond weer terug.
Denk aan alle CO2!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet eens een nachtvlucht? Kan je niet via de VS omvliegen?
De vlucht gaat toch wel, met of zonder hem aan boordquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Denk aan alle CO2!
Ik heb al sinds januari niet meer gevlogen, vreemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |