Zie msnquote:
Ja, als ex-Den Hager eigenlijkquote:
Blij dat ik niet in gRijswijk woonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, als ex-Den Hager eigenlijk
Woon ondertussen een maand in Rijswijk en 't bevalt me echt super!
Hoe is 't daar?
Ooohhh, woon jij daar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef WheeleE het volgende:
Ja hallo allemaal. Stiekem verhuizen naar een nieuw topic he...tsk tsk.
Er had hier iemand in de lift gescheten vanavond. Echt, ik snap t niet, sommige mensen...
Ja. Voortaan gewoon weer in de brievenbus schijten aub. Zoals je daarvoor ook deed.quote:
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja. Voortaan gewoon weer in de brievenbus schijten aub. Zoals je daarvoor ook deed.
Niks mis met rijswijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in gRijswijk woon
Mogguh!quote:
3-1 gewonnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Wat heeft Ado gedaan dan? Vandaag is boodschappen dag.. Morgen naar Breda, dus geen sneeuw aub
Ik lig op de bank met pijn in mijn buikquote:
Ah goeie sfeer danquote:
Vroeg op voorsprong, tweede helft 2-0. Kwartier voor tijd 2-1, minuutje later 3-1. En dat was maar goed ook, anders had ik het zomaar 2-2 zien worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Atreidez het volgende:
Ah goeie sfeer danAl vroeg op voorsprong zeker, en de tweede helft alles op slot? aangezien GOTC t koud had
Beterschap TTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met pijn in mijn buik. Straks een leuke tekenfilm kijken met mini en verder niksen..
Toch hopelijk niks geks met je darmen oid he?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef tuintegel het volgende:
dank jullie , ik voel me verder niet ziek ... het is echt alleen pijn . geen koorts niks alleen pijn en irritant ...
och komt wel goed , genoeg in huis , alleen de hond moet uit.... dat wordt een feestje
Dat is heel lief , maar ben vanmorgen ook naar buiten geweest..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch hopelijk niks geks met je darmen oid he?
Als t echt niet gaat wil ik m ook wel uitlaten hoor
Gewoon de dokter bellen meid. Liever 1x teveelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is heel lief , maar ben vanmorgen ook naar buiten geweest..
Nou ik hoop het niet het is alleen zo vreemd... zonder de movicolon ga ik dus echt niet naar de wc ... hoeveel ik ook eet en drink . Maar die pijn is sinds de kerst even weggeweest en komt nu weer opzetten ... ik weet het allemaal niet meer , misschien maak ik mij ook gewoon te druk of misschien moet ik gewoon weer de dokter bellen .
Even de papieren zoeken , ik mocht van het Leyenburg naar drie MDL artsen bellen als ik vragen had of ongerust was , maar ik neem aan dat dat gewoon bedoeld is voor maandag t/m vrijdag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de dokter bellen meid. Liever 1x teveel
Als ik iets anders voor je kan doen, let me know
Wel doen he? Het gaat om je gezondheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef tuintegel het volgende:
oeh nee dan voel ik mij een aansteller ! ik piep liever hier. Nee serieus , ik denk dat het minder begint te worden , maar als het morgen ochtend nog zo is dan bel ik wel even
.
Beloofd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel doen he? Het gaat om je gezondheid
Ereader is kosteloos gemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Beloofd!
Hoe is het trouwens afgelopen met de Ereader? is hij al gemaakt? Moest er ineens aan denken!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ereader is kosteloos gemaaktLaat ik het zo zeggen, Marv is erg overtuigend
Hij zou anders de winkel verbouwen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ereader is kosteloos gemaaktLaat ik het zo zeggen, Marv is erg overtuigend
Whehe, Marvelous een winkel verbouwen...right....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij zou anders de winkel verbouwen?
Ik vind het wel goed te doen. De eerste 10 minuten voel ik mijn ogen een beetje omdat ze wat moeten wennen, maar daarna merk ik er niks meer van.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die 3D-films en brillen tegenwoordig zijn die een beetje te doen? Kan me herinneren van vroeger dat ik van 3D altijd mega koppijn van kreeg....dus dat laat me nu niet echt 15 euro neerleggen voor een bioskaartje om het even uit te proberen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef tuintegel het volgende:
oeh nee dan voel ik mij een aansteller ! ik piep liever hier. Nee serieus , ik denk dat het minder begint te worden , maar als het morgen ochtend nog zo is dan bel ik wel even
.
Schattigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Even een aaaaaahh-momentje op de zaterdagavond:
http://www.regio15.nl/act(...)entrum-in-de-bogaard
Als ik zo'n aanzoek zou krijgen zou ik alleen daarom al 'nee' zeggen. Vreselijkquote:Op zondag 23 januari 2011 09:32 schreef WheeleE het volgende:
. Hoi.
Dat soort aanzoeken vind ik echt super. Je moet alleen wel heel zeker weten dat ze ja zecht, anders sta je goed voor lul.
Oh, daar kunnen maar weinig mensen aan tippen. Wat een voorbereiding kost zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 11:04 schreef Lovechild het volgende:
M en ik zagen al die collega's op een van de foto's en zaten zo van: "Dat ze daar tijd voor hebben, om met z'n alleen bij een aanzoek te zijn"
Over huwelijksaanzoeken gesproken, wat dat betreft is deze gast echt een baas:
Same. Of, nog erger, in een voetbalstadionquote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zo'n aanzoek zou krijgen zou ik alleen daarom al 'nee' zeggen. Vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |