abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91676483
Dit vroeg ik mij eigenlijk af. Ik zit nu op een hbo instelling en omdat er vorige maand 10 euro te weinig op mijn rekening stond is er geen collegegeld geïncasseerd.

Tot op heden heb ik hier niks van vernomen en ik vroeg me af hoe dat nou werkt. Wordt er bij de volgende termijn 2 keer het bedrag afgeschreven of loopt het betalingstermijn dan 1 maand langer door?
pi_91676540
Hangt meestal af van de instelling. Meestal mag je de volgende keer dan 2 termijnen betalen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:52:39 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_91676683
Even bellen met school. Bij mij is het ook eenmalig gebeurd en toen werd de automatische incasso gelijk stopgezet. Ik heb het toen zelf een keer over moeten maken en toen werd alles weer 'normaal', maar het kan ook wat Dennis101 zegt, dat ze het in de volgende termijnen verrekenen, verschilt neem ik aan per instelling.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_91678264
er mist een woord in de TT..

en bel je onderwijsinstelling op om te zeggen dat er wat fout is gegaan en zorg dat je 't asap betaalt, opgelost ^O^
Ja doei.
pi_91686631
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, maar in mijn geval was het een foutje van de bank (verkeerde instelling na een probleem met mijn rekening). Ik zit zelf op de Hogeschool INHolland.

De Hogeschool INHolland probeert het bij de eerstvolgende incasso gewoon opnieuw af te schrijven, samen met het bedrag dat op dat moment moet worden geïncasseerd. Daarna gaan ze brieven schrijven met dringende verzoeken etc, maar als het een keertje niet lukt doen ze er niet heel erg moeilijk over. Zolang ze maar je geld ontvangen, zeg maar.
pi_91694609
Bij ons op Hanze proberen ze volgende termijn alsnog te incasseren.
pi_91695195
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
er mist een woord in de TT..

en bel je onderwijsinstelling op om te zeggen dat er wat fout is gegaan en zorg dat je 't asap betaalt, opgelost ^O^
Even langs de (studenten)administratie hobbelen wil meestal ook nog wel helpen, al zijn die verrekt weinig open op sommige locaties...
pi_91740727
Hier op de Universiteit Utrecht proberen ze het een paar dagen later nog eens en anders sluiten ze meteen je studentnummer af en kan je dus biet meer op de computers enzo. Ik zou maar even gaan bellen TS
pi_91740872
Is bij mij een keer gebeurd, ik kreeg een acceptgiro voor die termijn. Duidelijk afhankelijk van de instelling dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')