quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef zwaardegekste het volgende:
kuthoerebefzooi...
FGT
Tsubuka dinges baan, 9 uur... iedere 4 ronden ze allemaal lappen...
kom ik vanmorgen uit bed, ligt ie 35 ronden achter op de eerste, en gaat ie iedere ronden pitte omdat ie fysiek op is..
pauperrrrrr!
Mjah dat instellen is bagger, ze gaan in principe naar binnen als ze vinden dat de banden op zijn of het benzinepijl te laag is. Je kunt ze wel dwingen om door te rijden, maar bijvoorbeeld niet in welke ronde je wilt laten pitten. Naar binnen gaan omdat hun kracht te laag is kan je ook instellen, maar hoeft niet inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Scarsick het volgende:
Je kan ze toch ook instellen dat ze alleen voor banden/benzine naar binnen gaan en anders gewoon doorrijden?
Zoiets hoorde ik in ieder geval. Mijn B-speccers zijn nog lang niet zover.
Dat is inderdaad echt je eigen fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef zwaardegekste het volgende:
kuthoerebefzooi...
FGT
Tsubuka dinges baan, 9 uur... iedere 4 ronden ze allemaal lappen...
kom ik vanmorgen uit bed, ligt ie 35 ronden achter op de eerste, en gaat ie iedere ronden pitte omdat ie fysiek op is..
pauperrrrrr!
Ben jij met b-spec al aan de endurance toe dan? Ik kan het echt niet opbrengen om me ermee bezig te houden eigenlijk. Ik zet soms een race aan, omdat ik de auto's wil hebben die je ermee kan winnen. En dan nog, ik doe het alleen als ik ga eten bijvoorbeeld, of iets anders te doen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah dat instellen is bagger, ze gaan in principe naar binnen als ze vinden dat de banden op zijn of het benzinepijl te laag is. Je kunt ze wel dwingen om door te rijden, maar bijvoorbeeld niet in welke ronde je wilt laten pitten. Naar binnen gaan omdat hun kracht te laag is kan je ook instellen, maar hoeft niet inderdaad.
Nope, zit in de extreme reeks (ben nu net level 23), maar ook daar moet je bij sommige races al pitten. Ik hou me er ook niet zozeer mee bezig, heb ondertussen genoeg snelle auto's om die races te winnen zonder me er mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ben jij met b-spec al aan de endurance toe dan? Ik kan het echt niet opbrengen om me ermee bezig te houden eigenlijk. Ik zet soms een race aan, omdat ik de auto's wil hebben die je ermee kan winnen. En dan nog, ik doe het alleen als ik ga eten bijvoorbeeld, of iets anders te doen heb.
Gosh? Really?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt je eigen fout.
fusiek op UIT zetten, dan komt ie alleen naar binnen voor banden of benzine.
-edit-: wat het niet minder kut maakt natuurlijk
Meerdere rijders valt mee, toen ik eenmaal bij like the wind ben aangekomen heb ik een tweede coureur aangemaakt en een paar keer laten rijden, die is nu level 14. Alleen je zult inderdaad races moeten herhalen om te levelen, ik heb daarvoor like the wind een aantal keer aangezet met de formule GT auto, hoef je alleen die race af en toe opnieuw te starten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Scarsick het volgende:
Ik heb de eerste 3 kampioenschappen in Bspec compleet en ben nu lvl15 ofzo. Het levelen gaat echt zó traag, zeker als je meerdere rijders moet levelen zul je races echt ontzettend vaak moeten herhalen.
welnee, eentje die je al gehaald hebt (zeg een lvl 20 race) je level 0 mannetje laten rijden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Scarsick het volgende:
Ik heb de eerste 3 kampioenschappen in Bspec compleet en ben nu lvl15 ofzo. Het levelen gaat echt zó traag, zeker als je meerdere rijders moet levelen zul je races echt ontzettend vaak moeten herhalen.
Bij dezen:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Op PS3trophies.com staat daar een overzicht van, zal het vanavond eens opzoeken.
A of B spec?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef PieterBas het volgende:
uhm..Met nog 10 rondjes van de 90 op Laguna Seca te gaan.. per ongeluk op opnieuw drukken ipv doorgaan
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef PieterBas het volgende:
uhm..Met nog 10 rondjes van de 90 op Laguna Seca te gaan.. per ongeluk op opnieuw drukken ipv doorgaan
![]()
Zijn die endurance races in a spec nog een beetje de moeite waard?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Salatrel het volgende:
ik heb zoiets soortgelijks gehad alleen dat was na 5 van de 9 uur tsukuba
Links bovenin staat een vlaggetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef BigSign het volgende:
Hallo,
Ik moet nu mee doen aan de Japanese Classics cup, en hiervoor heb ik natuurlijk een japanse klassieke auto voor nodig. maar hoe zie ik nou bij de occasions of de dealer waar de auto vandaan komt? als ik op beschrijving klik staat er niks over uit welk land de auto komt. waar kan ik dat zien?
Er staat ergens in beeld een vlaggetje van het land van herkomst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef BigSign het volgende:
Hallo,
Ik moet nu mee doen aan de Japanese Classics cup, en hiervoor heb ik natuurlijk een japanse klassieke auto voor nodig. maar hoe zie ik nou bij de occasions of de dealer waar de auto vandaan komt? als ik op beschrijving klik staat er niks over uit welk land de auto komt. waar kan ik dat zien?
Als je op een auto klikt zie je vervolgens waar die vandaan komt. Volgens mij zijn Toyota en Mazda de enige japanse auto fabrikanten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef BigSign het volgende:
Ik zie nergens vlaggetjes staan hoor, wel gekleurde vakjes. waar daar word ik nou ook niet wijzer van uit welk land het komt. P.S. ik kan geen klassieke japanse auto vinden. Bij de dealer niet maar ook niet bij de occasion. wat moet ik doen?
Toyota, Mazda, Nissan, Honda, Subaru, Suzuki enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je op een auto klikt zie je vervolgens waar die vandaan komt. Volgens mij zijn Toyota en Mazda de enige japanse auto fabrikanten.
Edit: Er zijn natuurlijk nog wel wat meer Japanse merken (Honda, Nissan enzovoorts).
Controller instellen dat je het stuur wil gebruiken als besturing?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:53 schreef Bakkertjeee het volgende:
jongens.... mijn kameraad is hier en we willen gt 5 spelen met 2 stuurtjes.. nu pakt hij wel mijn stuur: dfgt ... maar het onbekende merk stuurtje van mijn kameraad pakt gt niet.. terwijl hij het in het menu van de ps3 wel doet.. is er een mogelijkheid dat hij in gt5 ook werkend te krijgen is?
A-spec..quote:
een stuurtje gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
A-spec..
maar goed, vandaag opnieuw gereden.. met 27 ronde voorsprong gewonnen
Nu maar eens die Vettel Challenge gaan proberen! Iemand tips?
Dat wordt dan een stuurtje lenen / kopenquote:
bijna is niet helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:40 schreef Salatrel het volgende:
met een gewone controller is het bijna niet te doen is mijn ervaring
ik heb wel eens een poging gedaan maar 1 verkeerde move en je ligt eraf.... en als je dan de 2 rondjes volmaakt kom je 20 seconden te kort voor brons oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bijna is niet helemaal
Volgende week maar eens kijken naar een stuurtje. Kan nog even door met Little Big Planet
Ik zelf een toyota 2000GT, heerlijke auto.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Toyota, Mazda, Nissan, Honda, Subaru, Suzuki enz.
Ik heb een Celica 1600 gebruikt voor de Japanese Classics.
Klopt, alleen krijg je die maar 1x per week en ik wil ook graag auto's kopen om te verzamelen (en te gebruiken), dus af en toe wat extra races rijden moet doen wel. Nu ben ik voorlopig nog bezig met B-spec (nu net level 24) dus dat levert me nog aardig wat op.quote:Ik snap overigens dat hele grinden niet zo, ik rij gewoon de seasonal events. Vaak maar 5 rondjes en tot 1.000.000 per race.
B-spec ben ik wel een beetje zat.. Nou ja, ik ben nu lvl 24, dus kan straks endurance races gaan doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
vanavond haal ik als het goed is 34 B-spec dus ben er bijna
ik zet gewoon de race aan met een auto die veel te sterk is en zet vervolgens de tv uit en ga op de pc een serie kijken oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
B-spec ben ik wel een beetje zat.. Nou ja, ik ben nu lvl 24, dus kan straks endurance races gaan doen.
Die heb ik al gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Moet er nog iemand een Corvette lenen voor de Seasonal event? Nudge, nudge, wink, wink?
Die Schwimmwagen kan de touwtyfus krijgen. Eiger Nordwand, wat hebben ze gelachen bij PD.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaan.
Heb alleen geen zin om 6ton uit te geven aan een zwemmobiel en er max 2 voor terug te krijgen.
Erg he.
Ik kom 3 tot 5 seconden te kort met een standaard controller en ik heb pas 10 rondjes gereden ofzo. Maar goed, ik rij altijd met controller en dan wen je er wel aan. Dat laatste stukje sneller is bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
ik heb wel eens een poging gedaan maar 1 verkeerde move en je ligt eraf.... en als je dan de 2 rondjes volmaakt kom je 20 seconden te kort voor brons oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |