Ik kan wel pas volgende maand weer ruilen, maar mocht je dan nog interesse hebben...dit is mijn verlanglijstje:quote:
Als je die beul hoort starten is het feestquote:
Wat dacht je van fase 1 kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Wow...dit is best wel domquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Als je mij dan alvast die TVR stuurt, dan stuur ik je zo snel ik kan de X1 Carbon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kreator het volgende:
Oh die heb ik allemaal, maar dat ben ik volgende maand weer vergeten.
ik ben lekker op weg naar de 30quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Toempf het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met B-spec races, zit nu op level 31, dus dat gaat nog wel even duren voor ik level 35 benDie Vettel challenge is echt geen doen met een controller.
Die formula GT vond ik juist heel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er nog maar eens goed voor gaan zitten, heb speciale specs voor Monaco geprobeerd, op de hoerige Nurburgring die chicane afgesneden, op monza de 2e chicane afgesneden en zo eindelijk de Formula GT challenge gewonnen. Alles goud, behalve Suzuka (geen zin meer en 50pk tekort).finally.
Dat was toch wel mijn grootste vijand, die challenge. Nu nog die hoerige AMG races en dan is alles goud, op wat 24 uurs races na.
(en wat win ik met mijn lvl 21 ticket: een 3e Nascar.![]()
![]()
. Fucking 2.5 uur zwoegen...)
Ben je ziek ofzo. Wat een hel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Die formula GT vond ik juist heel leuk
nieuwe helmkleuren voor coureursquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
Weet iemand al wat de aankomende patch gaat brengen?
Hoop nieuwe circuits, maar dat zal wel niet.
saywhut???quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe helmkleuren voor coureurs
Die Ford Mark IV '67?quote:
Ja maar jij cheat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef very het volgende:
[..]
Die Ford Mark IV '67?
Ook die had ik je kunnen geven...had je je geld in je zak kunnen stekenhaha
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Salatrel het volgende:
net de 1000km van suzuka aangezet in b-spec in de formula gt.. nu rondje 4 en hij is al vrolijk op een ronde aan het zetten
ik denk dat ik wel ga winnen
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
Ja, dat klopt. Die events leveren wel lekker veel xp op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Kreator het volgende:
Ik las trouwens in het nieuws dat nieuwe seasonals elke donderdag om 5 uur CET binnenkomen. Da's wel handig.
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
rondje 120 begint nu net en alleen nog maar zon gehad ;P 3:33 bezig nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehad
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:46 schreef CamelNLD het volgende:
Ok kan iemand me vertellen wat dat grinden is?
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.
Wie zegt dat het cheaten is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.quote:
in b-spec niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in b-spec niet hoorgewoon endurance races aanzetten terwijl ik lig te pitten of aan het werk ben
huh? Is die weer geupdate vandaag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij staat in de online occasion shop als je hem nog niet gekocht hebt
Yup...dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.
yup hij gaf nieuwe aan vanochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |