quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?
Dat is het enige probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is te jong hoor![]()
Niet legaal
Vandaag nietquote:
15 max.quote:
Beweer je nou dat die het zelf nog moet lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op en oude fiets moet je het leren en PGR is nog lang geen oude fiets
Nee Nijntjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Beweer je nou dat die het zelf nog moet leren?
GF is overigens wel een ouwe fiets..
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijkquote:
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goedquote:
Ik heb inmiddels ook gezien...quote:
Ik hoef ook geen meisje van 14quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijk
Mwah... als je echt niets beters te doen hebt misschienquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goed
14.gifquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen meisje van 14![]()
17 of ouder
17 is hier ook wel het minimumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Ik wel, jonge meisjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Leuke computer heb jequote:
Eerst naar pc kopieren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
kan ik uberhaupt wel muziek kopiëren van een cd naar de mp4 speler.
![]()
![]()
quote:
Muziek van CD eerst naar uw computer,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
![]()
![]()
Ja hoor, dat kan op meerdere manierenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Schijnt enorm verslavend te zijnquote:
Nee, dat heb ik ook wel, om eerlijk te zijn. Was wel ooit iemand van 16 die me leuk vond, maar ik vond haar toen te meisjesachtig, (ik was zelf 21)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Oke maar hoe doe ik dat doenquote:
Is tof en werkt echt verslavendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
Met jouw telefoon zie ik je al echt naar de markt gaan om een applicatie op te halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |