http://bit.ly/f0U79jquote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb zojuist Komt een vrouw bij de dokter gezien,
Nu was daar op een gegeven moment een achtergrondmuziekje in, als Barry weg rijdt en tegen al die auto's aanrijdt enzo.
Nou ben ik al druk bezig geweest met zoeken, maar ik kan hem niet vinden.
Het is denk ik een nummer van Kane of van Di-Rect.
Wie kan me helpen?
Dus het is niet :quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel.
Tis gewoon niet te vinden.
uh nee, die is het niet.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Spittie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de Dirty House Mixtape 4 van Vato Gonzalez.
De tekst is: "My problem is that everyone is looking so god damn angry" en "This is a P-A-R-T-Y, and I don't know why... I see only angry faces, but why?".
Alvast bedankt!
Geen dank.quote:
Hahaha, dat dusquote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef cafca het volgende:
Een vrouwelijke zanger noemen we doorgaans een zangeres, Starla
Ik kom ook niet verder dan dit :quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef vogelkooi het volgende:
Goedenavond
Weet iemand hoe het originele nummer heet van de IFFR reclame die op tv is.
De reclame.
Heb gegoogled maar wordt niet wijzer.
Iemand die meer weet,
Veel dank.
Gokje :quote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef svefn het volgende:
Tijdens de mythbusters aflevering gister met obama erin, kwam een reclame langs voor een programma. Eronder stond een nummer, rustige gitaar en zang. Vage beschrijving, maar weet iemand welk nummer dat was? Shazam vond 'm niet :p
Dankjewel, het volledige nummer zal denk ik niet bestaan. Is speciaal voor de reclame gemaakt denk ik. toch dankjewel.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:37 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan dit :
De muziek is geproduceerd door de creatievelingen van het tevens Rotterdamse Rnul
http://www.filmfestivalro(...)s/iffr-trailer-2011/
Rain down on me van Kanequote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb zojuist Komt een vrouw bij de dokter gezien,
Nu was daar op een gegeven moment een achtergrondmuziekje in, als Barry weg rijdt en tegen al die auto's aanrijdt enzo.
Nou ben ik al druk bezig geweest met zoeken, maar ik kan hem niet vinden.
Het is denk ik een nummer van Kane of van Di-Rect.
Wie kan me helpen?
Nee het is voor de laatste aflevering die a.s woensdag op tv komt je ziet hem alleen op tv als het goed isquote:
[youtube][/youtube]quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
Top! Dankjewel!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Rain down on me van Kane
Dan soort van remix, maar toch echt rain down on me van Kane
Spoelen naar 1:20
ow je hebt hem al zag het niet mrja het was beam me upquote:
Zou 'm goed kunnen zijn, thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |