Thanks! Episch centrum West.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:15 schreef Prixie het volgende:
[..]
OK Cowboy - Vitalic
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Gezocht uit circa 2000, nummer doet een beetje aan de groep Air denken maar is daar niet van.
In de clip zien we een jongen en een meisje die in de VS of Canada op reizen, de woestein zien wij meen ik, ook zitten ze in een auto.
Wellicht worden ze ook nog achterna gezeten maar dat weet ik niet zeker.
Iemand?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat is het lied helemaal aan het eind van dit filmpje?
http://www.bowers-wilkins(...)eakers/Zeppelin_Mini
?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef suprememaster het volgende:
In de lyrics van chris brown ft keri hilson met het nr one night stand komt me een bekende tekst tegen: Tell me how it feels
When your man don't please you right
And tell me how it feels after I take you on this ride
Ik weet bijna 100% zeker dat dit in een nr van Joe in voor komt, maar ik kan weet niet meer welk nr dit is
helemaal top! ja ik bedoelde de bovenste maar ik zocht ook de onderstequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:04 schreef BrandX het volgende:
Ik denk dat je deze bedoeld, maar daar wordt niet door een vrouw in gezongen. Wel is de bulldog in de clip.
Deze is van dezelfde groep, en wel met een vrouw.
of wellicht een ander van deze band? moet je ff op youtube snuffelen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef expiratorial het volgende:
[..]
helemaal top! ja ik bedoelde de bovenste maar ik zocht ook de onderste
Deze?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef Case4 het volgende:
God!
Een vreemde clip. Getekend. Beetje surrealistisch landschap. De beat is heel kenmerkend. Alsof iemand op een drum met een heel los vel slaat. De enige lyrics die ik kon onthouden waren iets in de trant van; "remember the love".
Nee, maar die clip is wel ramvet. Lang niet meer gezienquote:
Nog meer info?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:53 schreef Case4 het volgende:
[..]
Nee, maar die clip is wel ramvet. Lang niet meer gezien
Het was helemaal getekend. De figuren waren monsters, vaak zwart.
Het was een beetje een 3d weergave van een tekening. Stond op bij de America Today, die kledingwinkel.
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef Case4 het volgende:
God!
Een vreemde clip. Getekend. Beetje surrealistisch landschap. De beat is heel kenmerkend. Alsof iemand op een drum met een heel los vel slaat. De enige lyrics die ik kon onthouden waren iets in de trant van; "remember the love".
Ja, maar meer van: vrouwelijke zanger, mannelijke zanger, rock of klassiek etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |