Nog steeds zoekendequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Stinus het volgende:
Dag allen!
ik zoek een remix van het nummer Jordan & Baker - Explode. In deze remix hoor je tijdens het refrein ook een soort drums (á la safri duo).
Iemand een idee?
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!quote:Ik ben op zoek naar de artiest/titel van de reclamemuziek van Discovery's Deadliest Catch hetgeen nu de gehele dag te horen is. Het is een Iers/Keltische-type mannenstem die prima op een begrafenis past (in de serie die van Phil Harris) en in de tekst is het volgende te horen;
The fisherman's wife is now departed.
She crossed earth and stone to be free.
There was a bell that chimed through her window.
A single note that stayed with me
Met mij zijn er velen op zoek naar de uitkomst en het zal mij niet verbazen als het iets is van Discovery zelf.
Er zijn er meer naar opzoek, ik zou dat even in de gaten houden wie weet vinden ze hem daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een vriend van me met de volgende vraag:
[..]
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!
Iemand?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef secondewijzer het volgende:
Iemand die de naam van dat nummer heet in de reclame voor de Powermix op 538? Volgens mij zegt ie m wel, maar ik versta t niet goed
Linkje?quote:
Kan ik dus niet vinden, anders kon ik goed luisteren naar de naam, hoorde m gisteren tijdens werken voorbij komenquote:
Ik ken die promo niet, maar het standaard intromuziekje is Massive Attack - Teardrop, misschien gebruikten ze gewoon die?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Nelson90 het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt tijdens het promofilmpje van House op RTL5.
"Is there a doctor in the house" komt er in voor.
De vorige promo van ze was ook speciaal gecomponeerd voor dat filmpje. Toen was het van Musikvergnuegen, zal me niks verbazen als dat nu weer het geval is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een vriend van me met de volgende vraag:
[..]
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef 123Toet het volgende:
Kan iemand helpen aan de originele tracknaam van het nummer dat hier gebruikt wordt:
Beat begint op 0:35
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een R&B-nummer uit, ik denk, eind jaren '90 waarin een vrouw zit die zingt 'Need somebody, I need somebody'.
Google brengt me slechts bij justin bieber
Ja dat is 'm, had ik de tekst toch een beetje fout.quote:
Geen dank.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja dat is 'm, had ik de tekst toch een beetje fout.
Thanks
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef shhulp het volgende:
beste mensen ik kwam dit liedje tegen.. maar wie kent hem? hoe heet die?
muziekje staat op deze site: klikkerdeklik
hartelijk dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |