Jawel hoor, ik heb van je topic genoten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee dit is mijn laatste, ze worden niet gewaardeerd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb van je topic genoten.
Deze neg niet, het merendeel wel. Maar je moet ook risicos nemen, als de neg slaagt is de kans groot dat de chick ook binnen is.quote:
Dankje (L) een vrouw met humor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef MissyN het volgende:
TS:
Als je dit echt heb gezegd, dan ben je een held.
Heb je het verzonnen, dan heb je geweldige fantasie.
haha kom game runnen dan a mattie ;pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hou je bek joh te janken om een fout zinnetje.
Jij bent wel heel erg verneukt door je politiek correcte ouders ofniet? Dat je een uitweg zoekt door lekker te trollen en irritant te doen op een forum, en ook nog in MIJN topic. Lekker "opstandig"! Je bent een echte boef!quote:
En jij bent gewoon gay.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha kom game runnen dan a mattie ;p
Hallo hallo GRAMMATICAFOUT!! SHame on you TS..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hou je bek joh te janken om een fout zinnetje.
Bedankt zal ik doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:36 schreef Guiel het volgende:
TS, je topic is top. als je weer eens uitgaat, en er gebeurd weer iets spannendst met een chick post het hier...:)!
Uitgaans-topics
Ik haat jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:16 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Hallo hallo GRAMMATICAFOUT!! SHame on you TS..
Zegt iemand zonder zelfspot die zich verheerlijkt op een forum, omdat hij thuis geen liefde krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gewoon standaard shit,dat ze mannen handen had en lelijke nagellak,niet zoveel bijzonders. Vanavond ga ik weer knallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |