SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 21-01-2011 17:39:19 (rommel verwijderd.) ]
TIs waar gebeurd en beter dan alle andere 18000j898921 zinloze topicsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
dit topic begon goed maar werd steeds slechter naarmate ik verder las.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
TIs waar gebeurd en beter dan alle andere 18000j898921 zinloze topics
Als je dit topic verzonnen hebt:quote:Ik lach vriendelijk naar haar, en zeg we zijn hier niet op de boerderij hé!. Waarop ze verontwaardigt kijkt en reageert Huh, wtf praat jij? Waarop ik behendig en goed gearticuleerd zei Want je swingt met je armen alsof je mechanisch een koe aan het melken bent
Hij was ook riskant, maar tis altijd geinig om te zien hoe vrouwen daar op reageren. Post zelf is een topic over jou avonden dan.quote:
Mijn uiterlijk zit wel goed, krijg vaak zat complimentjes en veel puike meisjes doen versierpogingen!quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Taartjeh het volgende:
Nee TS is geen held als je mooi was geweest dan had ze hier wellicht anders op gereageerd maar ze had meer zo iets van ' gozer flikker toch op ' en dat moet een reden hebben gehad wellicht je uiterlijk.
Ja TS je mission is wel degelijk FAILED!!
Jij bent dan ook een verpauperde student die nooit uit gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Eclaire84 het volgende:
Dit soort topics waren ooit leuk. Nu niet meer.
quote:Ze smijt der glas in me gezicht, wat kanker zeer aan me ogen deed, maar dat gaf ik niet toe.
Swingde jij ook met je handen gister alsof je een koe aan het melken was? En gooide jij dat glas in mijn gezicht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef Theelepel69 het volgende:
Volgende keer thuis blijven
Bespaart mij de moeite weer deze onzin te lezen
Volgende week weer. Ik heb overigens niets tegen uitgaantopics, integendeel zelfs, maar je hebt gewoon gefaildquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hij was ook riskant, maar tis altijd geinig om te zien hoe vrouwen daar op reageren. Post zelf is een topic over jou avonden dan.
loser. Met je afgunstige en denigrerende reacties
[..]
Mijn uiterlijk zit wel goed, krijg vaak zat complimentjes en veel puike meisjes doen versierpogingen!
ICTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappig, vandaag op m'n werk had ik het ook over Lickitung.
Als anderen aan je gaan denken, dan denken ze meteen aan je ongeluk, en aan niets anders."quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef 9611Niels het volgende:
Volgende week weer. Ik heb overigens niets tegen uitgaantopics, integendeel zelfs, maar je hebt gewoon gefaild
is dat een fucking pokemon ofzo?quote:
Nee... Ik had je een pets in je gezicht gegeven als je dat soort dingen tegen mij zei. Dan ga ik mijn dure drankje niet over je heen gooienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Swingde jij ook met je handen gister alsof je een koe aan het melken was? En gooide jij dat glas in mijn gezicht?
Lijkt er wel op, hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is dat een fucking pokemon ofzo?
Ze kon altijd nog onbeperkt melk drinken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee... Ik had je een pets in je gezicht gegeven als je dat soort dingen tegen mij zei. Dan ga ik mijn dure drankje niet over je heen gooien
Jij laat je verleiden door "welgemeende" complimentjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee... Ik had je een pets in je gezicht gegeven als je dat soort dingen tegen mij zei. Dan ga ik mijn dure drankje niet over je heen gooien
Probeer je me nu nog erger de put in te praten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef Taartjeh het volgende:
TS Ow ow arme jongetje waar zelf meisjes niet bang voor zijn
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij laat je verleiden door "welgemeende" complimentjes?
1 Jij bent het type van uitgaan als je verkering hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb een vriendje, en als ik tijdens het uitgaan merk, dat iemand mij probeert te versieren, kap ik het sowieso af
Nee vind ik zielig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij laat je verleiden door "welgemeende" complimentjes?
[..]
Probeer je me nu nog erger de put in te praten?
hier stopte ik met lezen, het is het niet waardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Veel redenen om te gaan stappen gisteren kon ik niet bedenken, maar er bestond altijd een mogelijkheid een lekker wijf of de liefde van mijn leven te ontmoeten, met wie ik bijvoorbeeld de hele nacht geile seks zou kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef jeloen het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, het is het niet waardNee niet waard he hihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hangt in verkeerde clubs rondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Twiitch het volgende:
Lucky bastard, ik krijg altijd een volle lading pepperspray
Niet alleen in clubs, ook op straat, in winkels, treinen, overal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij hangt in verkeerde clubs rond
je bent waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee niet waard he hihihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''gewilt'' en dus zal je niemand krijgen
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Veel redenen om te gaan stappen gisteren kon ik niet bedenken, maar er bestond altijd een mogelijkheid een lekker wijf of de liefde van mijn leven te ontmoeten, met wie ik bijvoorbeeld de hele nacht geile seks zou kunnen hebben.
IK ging met 3 broeders heen, de rest kon niet want dat zijn van die proleten met hen dagelijkse verplichtingen. Bij binnenkomst van de kroeg was de sfeer nou niet echt bepaald goed. We gingen zitten en probeerden zo snel en zoveel mogelijk bier naar binnen te knallen, zodat de angst voor het chicks aanspreken wat minder werd(ja we zijn watjes).
6 a 7 biertjes later kon het feest beginnen. Mijn makkers bleven liever zitten, dus ik moest alleen op pad. Ik was vrij laveloos dus had geen greintje angst meer. Drukkende door de menigte om even naar het hart van de club te lopen, werd er geïrriteerd gereageerd door de medebezoekers, keek een paar van die angora konijnen boos aan en liep weer door. Ik had mijn target gevonden, een welgevormd meisje die me al paar x eerder was opgevallen. Op een schaal van 1000 scoort ze 791 punten. Ze zat te dansen en ik besloot er meteen een harde neg in te gooien, want ze zag eruit dat ze iets teveel complimentjes krijgt, van andere kansloze zielen die denken dat je het zo moet aanpakken.
Mijn missie was: Target neggen, vervolgens prietpraat+grappige opmerkingen , isoleren, routine derinknallen, fysiek contact maken, zoenen en weggaan.
Het deel van de Neg is altijd vrij riskant want je moet een goede balans hebben, meestal ga ik over de scheef. Niet zo slim om mee te starten denk ik nu achteraf, maar ik was dronken en dacht niet goed na(minder drinken).
Enfin, ze zat dus te dansen, ik stap erop af, en ga even quasi-interessant voor der staan en praten met iemand die ik toevallig ken. 2minuutjes later draai ik me om, zodat ik wat tegen der kan zeggen.
Ik lach vriendelijk naar haar, en zeg ‘we zijn hier niet op de boerderij hé!’. Waarop ze verontwaardigt kijkt en reageert “Huh, wtf praat jij?” Waarop ik behendig en goed gearticuleerd zei “Want je swingt met je armen alsof je mechanisch een koe aan het melken bent”.BAM die viel verkeerd, deze dame had een korte lontje. Boos zegt ze ‘hou je bek joh kk lijer’ Ze smijt der glas in me gezicht, wat kanker zeer aan me ogen deed, maar dat gaf ik niet toe. ‘Op deze manier wordt het niks zei ik ‘ik zoen nog liever met een *Lickitung dan met jou!’. Toen liep ik weer terug naar mijn makkers die het schouwspel van dichtbij zagen gebeuren en brulden van het lachen, het was tijd om te vertrekken.
Thuis in bed zei ik in mezelf 'morgen weer een dag' en kon vredig slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They call me Lola!
quote:
Jawel hoor, ik heb van je topic genoten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee dit is mijn laatste, ze worden niet gewaardeerd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb van je topic genoten.
Deze neg niet, het merendeel wel. Maar je moet ook risicos nemen, als de neg slaagt is de kans groot dat de chick ook binnen is.quote:
Dankje (L) een vrouw met humor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef MissyN het volgende:
TS:
Als je dit echt heb gezegd, dan ben je een held.
Heb je het verzonnen, dan heb je geweldige fantasie.
haha kom game runnen dan a mattie ;pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hou je bek joh te janken om een fout zinnetje.
Jij bent wel heel erg verneukt door je politiek correcte ouders ofniet? Dat je een uitweg zoekt door lekker te trollen en irritant te doen op een forum, en ook nog in MIJN topic. Lekker "opstandig"! Je bent een echte boef!quote:
En jij bent gewoon gay.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha kom game runnen dan a mattie ;p
Hallo hallo GRAMMATICAFOUT!! SHame on you TS..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hou je bek joh te janken om een fout zinnetje.
Bedankt zal ik doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:36 schreef Guiel het volgende:
TS, je topic is top. als je weer eens uitgaat, en er gebeurd weer iets spannendst met een chick post het hier...:)!
Uitgaans-topics
Ik haat jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:16 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Hallo hallo GRAMMATICAFOUT!! SHame on you TS..
Zegt iemand zonder zelfspot die zich verheerlijkt op een forum, omdat hij thuis geen liefde krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gewoon standaard shit,dat ze mannen handen had en lelijke nagellak,niet zoveel bijzonders. Vanavond ga ik weer knallen
Als dat denken je 's nachts beter laat slapen, sure bro.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zegt iemand zonder zelfspot die zich verheerlijkt op een forum, omdat hij thuis geen liefde krijgt.
komt omdat ik een bepaalde macht over je topic heb..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bedankt zal ik doen.
[..]
Ik haat jou.
Met je friendszone..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als je vrouwen gaat dissen op kleding, en opbouwende kritiek geeft...dan gaan ze naar je luisteren, dat heb ik zo vaak gehad. Van he Hakuna wat vindt je van deze broek blablablablabla.
Neem het maar van deze pimp aan.
Nee,je bent kwaad omdat ik niet verliefd op jou ben..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:31 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
komt omdat ik een bepaalde macht over je topic heb..
Het heeft geen zin dit is KLB wen aan de harde reacties.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
Toch heb je gehapt en zat het je de hele dag dwars? heb ik gelijk? ja?? ja ??
Wat weet jij nou van klb..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Guiel het volgende:
[..]
Het heeft geen zin dit is KLB wen aan de harde reacties.
Hoiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van klb..
Kutnewbie!
Ik wacht met spanning je verhaal morgen af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kga straks blonde nymfs versieren die 10x knapper zijn dan gizmo
Wel een topic erover maken héquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kga straks blonde nymfs versieren die 10x knapper zijn dan gizmo
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Alleen wanneer ik faal, en die kans is vrij groot
Ik kan me nog de BB reeksen heugenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Guiel het volgende:
[..]
Hoi
donderdag 16 september 2010 @ 18:10
Ik ken het forum al vijf maanden knap hé!
Ik voer de discussie niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gaan jullie je homo discussie maar ergens anders voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |