Kip ei verhaal. Kom je nooit uit. Momenteel bepaalt de regering wellicht wat de massa kiest doormiddel van de kleine foefjes. Maar zodra mensen hier bewust van worden zal dit weer normaal worden. Hiervoor is echter wel een hoog intelligentie /bewustzijn niveau nodig. Dit hoort op school gecreëerd te worden. ( in a perfect world) Mensen zijn niet echt dom van nature, ze worden zo gemaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
De massa bepaalt de regering? Bepaald de regering niet wat de massa denkt? (Dat word hier vaak aangehaald..) Dus de regering bepaald wie er gekozen word en bepaald het dus (deels) zelf?

nee, je ramen afplakken met aluminiumfolie is niet slim, dan blijft het erg donker in huis.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit meen je niet.... Alsof er iemand geïnteresseerd is in hoe vaak jij zit te rukken bij webcamdames.nl? En daarbij, ze kijken toch zo bij je naar binnen met een Googlemaps-auto en de satellieten die je baardharen kunnen tellen?
Als je dan al gelooft dat ze alles van je willen zien, dan kun je dat beter anders aanpakken, bijvoorbeeld je ramen afplakken met aluminiumfolie.

Fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Bill_E het volgende:
Prima, je gedachte gang is heel duidelijk en herkenbaar voor mij, ik begrijp het goed.
 .
.Toch blijf ik erbij dat dat eigen verantwoordelijkheid is.quote:Probeer je nu eens in de " massa " te verplaatsen. De mensen die niet voldoende gewaarschuwd worden voor profielsites, en die wel de sociale druk voelen. ( Dit begint al vroeg op de basisschool) Er zijn duizende voorbeelden van " kinderen /jonge volwassenen" wiens leven deels verpest is/was door internet. Ik snap dat jij er geen last van hebt, ik ook niet. Maar het is een begin van mindcontrol, al dan niet opzettelijk.
Ik heb VWO gedaan en ik denk dat bepaalde kleding en merken daar minder belangrijk gevonden worden dan op lagere niveaus. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de hele klas er als een idioot bij liep qua kledingquote:Toen jij vroeger in de brugklas zat, moest je toen niet persee die schoenen hebben of die kleding omdat je er dan bijhoorde ? Veel kinderen die dit niet hadden waren toch een soort van buitenbeentje of werden gepest. Een enkeling was erg volwassen en wist zich zonder problemen stande te houden zonder in de hype mee te gaan. Maar die enkeling is niet de massa, de massa bepaalt de regering. Want de meerderheid telt in een ' democratie '.
 . Volgens mij zag iedereen er wel vrij 'normaal' uit, maar dat hoef je niet altijd per se met de duurste en bekendste merken te bereiken
. Volgens mij zag iedereen er wel vrij 'normaal' uit, maar dat hoef je niet altijd per se met de duurste en bekendste merken te bereiken  .
.

?? Bij ons op het VWO zaten allemaal hockeykakkers met dito kleding. Allemaal dezelfde Ralph Lauren shit, terwijl in de Havo-klassen bakken met neo-hippies zaten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb VWO gedaan en ik denk dat bepaalde kleding en merken daar minder belangrijk gevonden worden dan op lagere niveaus. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de hele klas er als een idioot bij liep qua kleding. Volgens mij zag iedereen er wel vrij 'normaal' uit, maar dat hoef je niet altijd per se met de duurste en bekendste merken te bereiken
.

Ja, dat kan. Niet elke school is hetzelfde natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
?? Bij ons op het VWO zaten allemaal hockeykakkers met dito kleding. Allemaal dezelfde Ralph Lauren shit, terwijl in de Havo-klassen bakken met neo-hippies zaten.
 .
. .
.

En dat is ook gewoon terecht. Arme sloebers moeten gewoon keihard afgestraft worden. Klaplopers met hun Piet Kerkhof sportschoenen en hun trainingsbroek met 2 strepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij mij op het LBO zaten alleen maar mensen met Nikes en Australian. De genen die het niet hadden, sloegen wij natuurlijk kk hard in elkaar.

Ik heb trouwens ook nooit iets van Piet Kerkhof gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
En dat is ook gewoon terecht. Arme sloebers moeten gewoon keihard afgestraft worden. Klaplopers met hun Piet Kerkhof sportschoenen en hun trainingsbroek met 2 strepen.
 . En sportkleding droeg ik sowieso nooit op school (behalve tijdens gym dan he).
. En sportkleding droeg ik sowieso nooit op school (behalve tijdens gym dan he).

Ik ging zelfs uit in sportkleding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nooit iets van Piet Kerkhof gehad. En sportkleding droeg ik sowieso nooit op school (behalve tijdens gym dan he).

Mag ik je erop wijzen dat volgens het boek van Greber dat je me hebt aangeraden, de aarde toebehoort aan satan. Dus het streven naar aardse zaken (alsook kennis van hoogwaardige technologie dus) kan aanzien worden als het aanhangen van satan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ben dat stadium eigenlijk allang voorbij; zeg al een jaar of 5.
Net als Orchestra hier ook al eerder aangaf, heb ik eigenlijk allang genoeg van die complottheorieen; Bovendien zijn de Illuminati ongeveer tegen 2014 weggevaagd.
Het gaat mij in dit forum om de know how die een paar levels hoger is dan die van de Illuminati;
Ik hoop hier mensen te vinden die meer weten over superhoogwaardige technologie en inside kennis.
De Illuminati en de complotten zijn alleen interessant voor mij als een soort vocabulaire;
Dus een soort koetjes en kalfjes op een theekransje.

Meestal als ik zulke dingen met foto's plaats of filmpjes, is het een grapje van me.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ging zelfs uit in sportkleding.
Overigens ben ik ooit op TV geweest. Ik ben die in het oranje.

Dat klopt... ik ben ook een Nederlander, moar wij deden daar Belgen na he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Meestal als ik zulke dingen met foto's plaats of filmpjes, is het een grapje van me.
Tevens ik dacht trouwens dat je gewoon uit nederland kwam !

Nee, de intentie en toepassing van de technologie is bepalend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat volgens het boek van Greber dat je me hebt aangeraden, de aarde toebehoort aan satan. /quote]Het streven naar aardse zaken noemt Greber slecht, satanistisch in de zin dat God niet wordt erkend als het hoogste ideaal.
[quote]
Dus het streven naar aardse zaken (alsook kennis van hoogwaardige technologie dus) kan aanzien worden als het aanhangen van satan.

dit meen je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ging zelfs uit in sportkleding.
Overigens ben ik ooit op TV geweest. Ik ben die in het oranje.

Denk je niet wanneer je je als mens en als mensheid spiritueel verder ontwikkeld, je steeds minder afhankelijk wordt van technologie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef Bankfurt het volgende:
Met supertechnologie die ik bedoel, heb ik het over "schone" spiritueel juiste en hoogwaardige technologie.

Mocht de clue later komen, hij was voortijdig afgezetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt... ik ben ook een Nederlander, moar wij deden daar Belgen na he.

Ja en Nee. Op aarde heeft de mens nu eenmaal met een fysiek lichaam te maken, dat moet hij gebruiken om zich te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Denk je niet wanneer je je als mens en als mensheid spiritueel verder ontwikkeld, je steeds minder afhankelijk wordt van technologie?

Grebers boek is bijna uit. Ik heb zijn Nieuwe Testament ook besteld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja en Nee. Op aarde heeft de mens nu eenmaal met een fysiek lichaam te maken, dat moet hij gebruiken om zich te ontwikkelen.
Er is technologie die je helpt je spirituele vermogens te ondersteunen; maar de hoofdzaak is de relatie met God. De ziel van een mens is in principe onafhankelijk van technologie.
Heb je al veel gelezen van Greber ?
Wat ik mis is, de optie van het bestaan van aliens bij zijn filosofie.
Hij heeft het nergens over aliens.
Misschien een bijzaak, maar aliens staan net zo goed onder dezelfde spirituele wetten.
Er zijn aliens in dit zonnestelsel die zeer spiritueel ontwikkeld zijn; maar onze vrije wil willen respecteren. Er zijn ook aliens met bases op de Aarde.
Dat verhaal van Mozes en de 10 geboden op de Sinai en de Ark des verbonds kan ik wel volgen bij Greber, maar de geesten die er achter zaten zijn waarschijnlijk geesten van aliens, uit het sterrenstelsel Sirius A.

Je kon wel lekker hakken, en dat Vlaams sprak je perfect. Té perfect bijnaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt... ik ben ook een Nederlander, moar wij deden daar Belgen na he.

Ik dacht dat God daar achter zat. Die vertelde toch alles aan Mozes? Gaf hem zijn opdrachten toen ze 40 jaar door de woestijn liepen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja en Nee. Op aarde heeft de mens nu eenmaal met een fysiek lichaam te maken, dat moet hij gebruiken om zich te ontwikkelen.
Er is technologie die je helpt je spirituele vermogens te ondersteunen; maar de hoofdzaak is de relatie met God. De ziel van een mens is in principe onafhankelijk van technologie.
Heb je al veel gelezen van Greber ?
Wat ik mis is, de optie van het bestaan van aliens bij zijn filosofie.
Hij heeft het nergens over aliens.
Misschien een bijzaak, maar aliens staan net zo goed onder dezelfde spirituele wetten.
Er zijn aliens in dit zonnestelsel die zeer spiritueel ontwikkeld zijn; maar onze vrije wil willen respecteren. Er zijn ook aliens met bases op de Aarde.
Dat verhaal van Mozes en de 10 geboden op de Sinai en de Ark des verbonds kan ik wel volgen bij Greber, maar de geesten die er achter zaten zijn waarschijnlijk geesten van aliens, uit het sterrenstelsel Sirius A.

Aliens zijn feit; ze zijn er altijd al geweest zolang de aarde bestaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Loppe het volgende:
[..]
Grebers boek is bijna uit. Ik heb zijn Nieuwe Testament ook besteld.
[quote]
Vermits ik niet zo thuis ben in het alien-gebeuren, volgens mij dé grote illiminatie hoax, kan ik daar weinig over kwijt. Ik zoek het meer aan de spirituele kant.

Het verhaal is deels symbolisch, deels feit. Maar de boodschap is juist voor die tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat God daar achter zat. Die vertelde toch alles aan Mozes? Gaf hem zijn opdrachten toen ze 40 jaar door de woestijn liepen?

Ja, vertelde je, uit het Hebreeuwse alfabet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het verhaal is deels symbolisch, deels feit. Maar de boodschap is juist voor die tijd.
Je zou kunnen zeggen dat de aliens van Sirius A, door God, d.w.z. via een hoogstaande spirituele groep elders in heelal, gezonden waren naar de Aarde.
BTW: het icoontje van mij is ook van hen afkomstig.

Dit heb ik van Rulof:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Aliens zijn feit; ze zijn er altijd al geweest zolang de aarde bestaat.
Maar de spirituele kennis van Greber is ook bij de aanwezigheid van aliens nog steeds geldig.
Doe daar je voordeel mee.
quote:Volgens de Goddelijke opbouw voor het Universum, is geen andere planeet in staat om ,,Vliegende Schotels" naar de Aarde te sturen, omdat, de Aarde en haar Mensheid het hoogste bewustzijn bezit in ons Universum!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |