Want...?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best een mooie TT, Qwea niet.
Ik denk dat de mods me dankbaar mogen zijn dat IK de lapo pakte ipv Qwea
Ik las echt "kutsfeer"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, Non, Cat en ik helemaal in kerstsfeer, gaan jullie zitten rellen
Ow ja, ik relde niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, Non, Cat en ik helemaal in kerstsfeer, gaan jullie zitten rellen
Nee jij bent keibraafquote:
Qwea stond niet in het rijtje hoorquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best een mooie TT, Qwea niet.
Ik denk dat de mods me dankbaar mogen zijn dat IK de lapo pakte ipv Qwea
Anders had Qwea weer een of andere ranzige TT bedacht natuurlijkquote:
Braafste van de klas toch?quote:
Japs.quote:
Dat duschquote:
Ja, ze zat heul nie bij mijquote:
Jij bent zooo voorspelbaar mevrouw Qwea22.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
tsjee ik hoop maar dat ze allemaal optijd geld genoeg hebben voor de mooiste kerstcadeautjes
Ik ken hem al en weet hoe het afloopt maar het blijft spannend!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
tsjee ik hoop maar dat ze allemaal optijd geld genoeg hebben voor de mooiste kerstcadeautjes
Nee, jij bent de aller aller beste relnicht van de klas!quote:
Nou, als jij zit te vingeren valt mij dat niet op hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent zooo voorspelbaar mevrouw Qwea22.![]()
Neem een voorbeeld aan mij, altijd braaf en als ik dan eens ondeugend ben valt het meteen op.
Hij kan altijd gaan pooieren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken hem al en weet hoe het afloopt maar het blijft spannend!![]()
![]()
Die stommeNellie
heeft genoeg geld en de Ingalls helemaal niks.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Meisje luisterrrrrrrrrr,
het is al moeilijk genoeg ...
Ik post mijn vingergedrag hier dan ook niet. In tegenstelling tot anderen alhier, als ik de verhalen die ik lees mag geloven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als jij zit te vingeren valt mij dat niet op hoor
De hele familie?quote:
Hoe moet het dan ons opvallen dat je ondeugend bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik post mijn vingergedrag hier dan ook niet. In tegenstelling tot anderen alhier, als ik de verhalen die ik lees mag geloven.
Incest ftwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De hele familie?Zoveel klantenpotentieel heeft Walnut Grove niet!
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe moet het dan ons opvallen dat je ondeugend bent?
Leugenaar
Nu je het zegt... Mary is net bij de naaister geweest. Daar kan ze gaan naaien.quote:
Maar Muizel isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.
Muizel is.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.
quote:
Junk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, altijd braaf en als ik dan eens ondeugend ben valt het meteen op.
Doe SeVa met StreGa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Pagan het volgende:
Wanneer gaan we weer SeSa doen dan? Of komt SePa eerst.
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Pagan het volgende:
Spam!
Tuinvogeltelling 2011, 22 en 23 januari
SecretVagina?quote:
Secret Valentijn man!quote:
Het is NU januari, FYI.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.
*verbergt beeldscherm voor Yoko, Naartjie en Satsu*quote:
Wat is het toppunt van incest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oew, maak me gek.quote:
Als ik het goed heb valt die dat jaar na december.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van incest?Tsssssssk lachen om je eigen grapjes is zo 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
0 (weet ik nu alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Pagan het volgende:
Spam!
Tuinvogeltelling 2011, 22 en 23 januari
Chagrijnig wijfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsssssssk lachen om je eigen grapjes is zo 2010.
Was je hysterisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Ik was helemaal nog niet weg toen de rellen begonnenwe zijn nog wat gaan drinken in de stad, toen was er een klein relletje op het Binnenhof maar dat was gelukkig verweg. Het kostte wel even wat moeite om een ingang van cs te vinden, want overal stond ME omdat men het ministerie van onderwijs wilden binnenvallen. Toch gelukt en nu bij pappie eten
Is het al na halftwaalf?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van incest?Ik moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Dan zal ik S eens lief aankijken.quote:
JEZUS FUCK. Je zal maar zo 1 als avvecaat hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG, ik wist niet dat mensen met down syndroom avvecaat konden worre man
oh noes! Spoiler alert!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
Domme Laura, paard ingeruild voor een fornuis.En Nellie is veel minder lief voor het paard dan Laura was. En over een paar afleveringen gaat hij dood.
Waarom wil je een touchscreen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
"Thuis videotheek"
help, Baaf, zwab, Ll...
Goed oefenen met een pingpongballetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom wil je een touchscreen?
Dan moet je de hele tijd naar de muur lopen...
Ja, of haar vriend een por gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
Goed oefenen met een pingpongballetje
true. Maar wat stel je dan voor? Gewoon een mediaplayer met AB? Ja kan ook hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry Baaf.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou ook dood gaan als ik van Nellie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjek die spoiler!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
true. Maar wat stel je dan voor? Gewoon een mediaplayer met AB? Ja kan ook hoor.
Maar ik vond het wel wat hebben om aan de muur te hangen
ElisaB postte die HP touch dinges. Ik riep heel hard "GEEN HP". Maar misschien toch iets om te overwegen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?
Ik heb zelf een flatscreen als extra monitor aan mijn computer hangen, maar ik denk dat jij iets eleganters wilt
Alleen het ideale aan zo'n wd player is dattie ook via usenet en bittorrent download.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?
Ik heb zelf een flatscreen als extra monitor aan mijn computer hangen, maar ik denk dat jij een elegantere oplossing zoekt
Dat zijn toch allemaal computermonitoren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ElisaB postte die HP touch dinges. Ik riep heel hard "GEEN HP". Maar misschien toch iets om te overwegen...
Dat doet een computer ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
Alleen het ideale aan zo'n wd player is dattie ook via usenet en bittorrent download.
Ja, dat klopt. Ik heb denk ik vrij weinig keuze als ik dit wil. Dan zal het toch met pc moeten. Ik ga er wel over nadenken. Eerst BIERRRRRquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal computermonitoren?
Een aantal Sony Bravia's kun je helemaal draadloos aansturen, misschien zoiets met een extra computertje en een draadloze muis?
DIY mediacenter
[..]
Dat doet een computer ook
Nee joh gekkiequote:
Je moet beter lezen want ik was daar gewoon nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Na de grote demonstratie van studenten in Den Haag zijn rellen uitgebroken. Honderden studenten belaagden het ministerie van Onderwijs. Anderen trokken naar het Binnenhof.
wat poepig. Ze hebben spesjaal gewacht tot oognip weg was
Haal mijn bril eens uit je kont dan voor me?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet beter lezen want ik was daar gewoon nog
De logica van zulke acties ontgaat me altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Na de grote demonstratie van studenten in Den Haag zijn rellen uitgebroken. Honderden studenten belaagden het ministerie van Onderwijs. Anderen trokken naar het Binnenhof.
wat poepig. Ze hebben spesjaal gewacht tot oognip weg was
Wil je even toelichten hoe die bril daar is beland Q?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal mijn bril eens uit je kont dan voor me?
En hoe was het op het Binnenhof?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis, ritje Den Haag ook overleefd
Ah, je hebt al een alibi geroggeld.quote:
Maar die was daar nog!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was bij oognip [ afbeelding ]
Heb je het hotelbonnetje nog?quote:
Je kunt het altijd proberen. Kun je meteen de andere poesjes zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik het declareren bij haar vriend denk je?
Tnxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
op je auw
de schelpies zijn onderweg !
Aan de andere kant: veel revoluties komen van studenten die los zijn gegaan om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De logica van zulke acties ontgaat me altijd.
Studenten: 'WIJ WILLEN MEER GELD!'
Overheid:![]()
![]()
Studenten: 'DAN GAAN WIJ JULLIE GEBOUWEN VERNIELEN!'
Ja, nu gaat de overheid zeker meer financieren.![]()
Massa's en kuddegedrag.
Maar dan begint het meestal niet met de roep om meer studiefinanciering of het terugdraaien van boetes bij studievertraging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant: veel revoluties komen van studenten die los zijn gegaan om de een of andere reden.
Licht hoofdpijn hier weer/nog, 't viel ff niet mee vandaag, de tweede volle dag, denk dat ik 't niet laat ga maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen hoofdpijn maar ik doe niet mee met hypes en zo
Ik denk het ook wel , het maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Bamba het volgende:
Leuk Indaha! Ik gok op Ben (zoals de rest van Nederland)
Whehe, en met geluid wilde je ook meteen de exorcist bellen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Licht hoofdpijn hier weer/nog, 't viel ff niet mee vandaag, de tweede volle dag, denk dat ik 't niet laat ga maken.
Net je filmpje van Sjon en Karel van vanochtend mét geluid gezien. Vanochtend had ik geen geluid en zag 't er gewoon uit als een wildenthousiaste Sjon en een even blije Karel die af en toe dekking moest zoeken
ja ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Het moet even gezegd worden, wat is Adele toch een práchtige vrouw
Ik had alleen liever gezien dat haar duetje met Ben was.
Nee, maar ik ga hem zeker halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Heb je de nieuwe cd al Greys?
Ik had m in pre-order bij Bol, en hij is onwijs mooi
Ik vergeet nooit dat gekrijs van d'r toen ze Paul de Leeuw in het publiek in Paradiso ontdekte.quote:
Ff kijken zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je m nu besteld bij Bol heb je m morgen mss al in huis Greysje
Oke, je hebt me overgehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Moet je geloof ik wel voor 21.30 bestellen![]()
En geen verzendkosten vandaag ook nog es, en hijs maar 14 euro of zo
je maakt dan ook nog kans op kaarten voor 8 april voor Paradisoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, je hebt me overgehaald
Meteen ff bestellen, bedankt!
Whut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh en roggel je ook ff een abbo op de Tina Greyske?
Oh, dan heb je net die prachtige tekenfilmreclame van Neuk en Simon gemist?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Ik ben niet echt vlot vandaag hoor () dus ik snap de grap niet
Maar de CD is besteld, dus ik heb hem morgen
Nee dan gaan we samenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja en als ik ze win mag jij ze hebben Greys
Ik denk het, terwijl ik bestelde?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan heb je net die prachtige tekenfilmreclame van Neuk en Simon gemist?
![]()
![]()
![]()
Dit gaat haar punten kosten.quote:Oh damn, en dan moet je al met Marco zingen en dan ook nog es een van zn allerslechtste hoerende kut nummers![]()
![]()
Duhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan gaan we samen
Heb jij je bestelbevestiging al ingestuurd naar dat mailadres?
Kus op je bolletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik gooi d'r nog ff een aspirientje tegenaan en de computer even aan de kant, denk dat ik er later wel weer ben
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
He gats wat ongezellig![]()
Beterschap![]()
Oh en P & S bedankt voor de gave post![]()
![]()
![]()
En Qwea ook alvast, maar die is nog keurig dicht
Nu heb ik nog twee dagen om die honden te leren erop te toeterenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik kon die roltongen niet laten liggen.
Misschien ligt dat niet aan het jurkje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
De Knippie; jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat jurkje van Pearl, heeft dr moeder dat gemaakt met een oud patroon uit de Knippie voor kinderen of wat?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijzelf zojuist van mijn negatieve vermogen een dikke gouden pinkring aangeschaft
Aan de buitenkant komt de inscriptie
Ik snap um nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik had een moeder die niet kon naaien en zeker wist van wel, ze heeft me wel es los moeten knippen uit een creatiequote:
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had een moeder die niet kon naaien en zeker wist van wel, ze heeft me wel es los moeten knippen uit een creatie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een moeder die niet kon naaien en zeker wist van wel, ze heeft me wel es los moeten knippen uit een creatie
Oh dat vind ik icm je broer toch ietwat dubieusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't even think about screwing me again!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan ook niet echt natuurlijk (hoewel; het zou altijd nog kunnen)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik icm je broer toch ietwat dubieus
Mn tante stond dr bij en keek dr na.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat jij zo'n aparte bent geworden
Sjon lijkt op je moeder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn tante stond dr bij en keek dr na.
Die vertelt het nog wel es.
Ze had een truitje/jurkje weet ik wat voor me gemaakt, en ik moest passen.
En ik was aan het jammeren : het past niet, ik kom dr niet in![]()
Mn ma werd boos, die zei dat ik niet zo moest piepen.
En toen ik het aanhad kon ik amper nog ademhalen en kon ik mn armen ook niet meer bewegen.
Ze moest het zo van mn lijf knippen, want ik kreeg mn armen echt met geen mogelijkheid meer terug omhoog![]()
En het allermooiste is dat mn tante en ik ( en mn vader, die bij zulke dingen altijd ver weg op de achtergrond heel stil heel hard stond te lachen ) het ons nog heel goed kunnen herinneren ( ik was al minstens 7 ) en dat mn moeder keihard blijft volhouden dat het NOOIT gebeurd is en dat mn tante het verzonnen heeft
quote:
Zijn daar foto's van????????quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder naaide ook; Zusje en ik in dezelfde roezeltjesjurkjes met bloempies, waar ze tevens lampenkapjes en decoratieve huisbeertjes van maakte.
Je vond ons nooit weer als we in de kamer stonden
[..]
OMFGquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder naaide ook; Zusje en ik in dezelfde roezeltjesjurkjes met bloempies, waar ze tevens lampenkapjes en decoratieve huisbeertjes van maakte.
Je vond ons nooit weer als we in de kamer stonden
Ongetwijfeld, maar ik weet niet of ik het wil wetenquote:
Ga ze als-je-blieft zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik weet niet of ik het wil weten
Ik heb het er laatst nog over gehad met Zusje, toen Ma aankwam met een zelfgebreide sjaal voor het aanstaande kleinkindquote:
Die beruchte paardentrui, die had ik aan op kerstfotos waarvoor we es moesten poseren voor de familie in Indonesië, ik moest er echt van huilen toen, dat ik van mn moeder die trui aan moestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik weet niet of ik het wil weten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ow en dan heeft ze nog es een trui voor me gebreid, maar ze kon ook niet breien.
Ik mocht zelf kiezen wat er op kwam.
En ik wilde een roze trui met een zwart paard erop.
Abstracte kunst was er niks bij, en ze had m lekker baggy gebreid, ik heb dr jaren in moeten lopen![]()
En dan vroegen wel es mensen wat er toch op die trui stond, en dan deed ik mn linkerarm de lucht in en dan draaide ik een kwartslag en dan zei ik een PAARD kijk maar, daar zit zijn snoet
Het was echt erg hoor; ik had de jurkversie en zusje een rokje met een wit blousje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga ze als-je-blieft zoeken
Ik pies haast in mn broek
Mijn tante ging gewoon met ons winkelen, met de trein naar Amsterdam en dan mochten mn zusje en ik bij Coolcat alle truien nemen die we leuk vinden, hele zakken vol , daar kon mn ma natuurlijk ook niet tegenop breienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder heeft ook es een roooooze trui voor me gebreid, maar kreeg het bijna aan der hart toen het niet wilde lukken met de "print" (het moest een ballerina worden) en ik toen zo op der Turbo-fiets gestapt en onder luid gevloek heeft ze de trui bij m'n tante neergegooid.
Dus dat was eindelijk es een wel gelukte creatie
TV serie.quote:
OMG OMG, dat klinkt echt TE ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was echt erg hoor; ik had de jurkversie en zusje een rokje met een wit blousje.
En dan beide een roze glimmende strik op de tettertjes
CoolCat, dat was zoooo hip vroegahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn tante ging gewoon met ons winkelen, met de trein naar Amsterdam en dan mochten mn zusje en ik bij Coolcat alle truien nemen die we leuk vinden, hele zakken vol , daar kon mn ma natuurlijk ook niet tegenop breien
Gelukkig maar ik dacht al wat een rare hobbyquote:
Ja, en destijds echt alleen nog maar in Amsterdam ook, en daar kreeg je dan van die leuke rugzakkies bij, en we kregen ook de coolcat schoolagenda, en die had dan niemand anders in Limbabwequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
CoolCat, dat was zoooo hip vroegah
Was het ook; mijn moeder wilde gewoon zoooo graag dochters die "echte" meiden waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG OMG, dat klinkt echt TE erg![]()
Nog erger dan de roze/wit gestreepte jurken die mijn oma eens voor zusje en mij breide
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en destijds echt alleen nog maar in Amsterdam ook, en daar kreeg je dan van die leuke rugzakkies bij, en we kregen ook de coolcat schoolagenda, en die had dan niemand anders in Limbabwe
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het ook; mijn moeder wilde gewoon zoooo graag dochters die "echte" meiden waren.
Helaas moet ze het doen met 2 lompe, spijkerbroek/sneakers dragende kweentjes, die een bloedhekel aan winkelen hebben
Iedereen vindt Trijntje altijd zo goed maar ik vind er niks aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan iemand Trijntje ook ff smssen dat de Inecto in de aanbieding is?
Adelequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef APK het volgende:
Huh?
Nog hetzelfde topic als uren geleden?
Deze mag wel winnen
Ja die in dat groene gordijn heaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef APK het volgende:
Huh?
Nog hetzelfde topic als uren geleden?
Deze mag wel winnen
Eerste keer dat ik dit liedje hoor, maar deze Adèlè zingt wederom erg mooiquote:
Zij heeft gewoon ook zo'n moeder die graag haar dochter wil kledenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft mijn moeder deze outfit van Adele gemaakt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit liedje hoor, maar deze Adèlè zingt wederom erg mooi
Met deze had ik je al eerder doodgegooid he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit liedje hoor, maar deze Adèlè zingt wederom erg mooi
Liep jij vroeger ook zo rond op de lagere school?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft mijn moeder deze outfit van Adele gemaakt
O ja wanneerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
JAAAAAAAA EN DE PFAFFS KOMEN OOK WEEEEEEERRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOOOOOOOONDAG OM 21.45quote:
het scheelde niet veel en dat is echt niet om te lachen jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Liep jij vroeger ook zo rond op de lagere school?
Ik las vanmorgen in de krant dat Adele Duffy veel knapper vindt, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
En jaaaaaaaa Duffy komt ook
Who cares, nu werk je voor die man van die reclame op RTL4quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
het scheelde niet veel en dat is echt niet om te lachen ja
Is hij weer ziekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar ff wat rijst koken voor Sjontampon, want ik bedenk net dat ie vanmorgen zn ontbijt ook al door het hele kantoor liep te braken, die zal toch wel een bietje honger hebben dan he?
Alleen daarom al zou ik daar noooooit een bed kopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, als ik nog geen hoofdpijn had, dan had ik het nu wel met dat geretteteketvanBeterBed
Jawel. Jawel. Echt. Kijk dit dan weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef APK het volgende:
Ben gaat dus never nooit winnen als hij nu op #1 staat
En toch heb je bij hem niet het idee dat hij 'maar een onbekend Nederlandertje naast een wereldster' isquote:
Ik zag van de week een stukje over hun moeder met haar drie zoons, want van die Ben zijn er dus nog twee, net zulke typesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef APK het volgende:
Whehehe, ik heb de rest niet gezien, maar dit lijkt mij wel een winner
Hij komt wel een beetje dom over, huh huh huh
Dat zou wel echt heel tof zijn, gewoon alleen al, omdat ik die ouders echt helemaal tha bomb vindquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag van de week een stukje over hun moeder met haar drie zoons, want van die Ben zijn er dus nog twee, net zulke typesEn zijn broer staat morgenavond in de finale van Popstars. Waarschijnlijk winnen ze gewoon allebei.
Eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
En toch heb je bij hem niet het idee dat hij 'maar een onbekend Nederlandertje naast een wereldster' is![]()
Kijk, hier heb je zijn broer, die morgenavond gewoon dus die andere show gaat winnenquote:
Ja ik heb ze laatst bij boulevard gezien die ouders, sympathieke mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag van de week een stukje over hun moeder met haar drie zoons, want van die Ben zijn er dus nog twee, net zulke typesEn zijn broer staat morgenavond in de finale van Popstars. Waarschijnlijk winnen ze gewoon allebei.
Ik weet niet of ik Duffy mooier vind, slanker ja, dat wel. Maar Adele is ergens ook echt zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Duffy is mooier, maar met Adele zou ik meer lol hebben
Zoiets zag ik ook op RTL Boulevardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Doe ze gewoon allebeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Duffy is mooier, maar met Adele zou ik meer lol hebben
quote:
Ze waren woensdagavond op tv toen ze een shoot gingen doen bij Govert de Roos, moeders met haar drie zoons. En zij maar snotteren, dat mensen altijd zoveel vooroordelen hebben over jongens met tattoos, dat het alles behalve criminelen zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets zag ik ook op RTL Boulevard
Papa en mama zijn ook sterren in hun dorp, maar dat kan tegen hun werken...
En dat lelijke gebit!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef APK het volgende:
Eurrrhgh, bah.
Mooie stem, maar ga weg met die kutmuziek en dat gebrek aan charisma
Heerlijk die britse accenten he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe tetterdetetterdetetter![]()
Oh ik ga echt neer voor die heerlijke accenten
Ja echt, toen ik daar woonde zat ik op school met een meisje die ook echt zo heel plat sprak, geweldigquote:
Ik dacht toen ze dit de vorige keer deed echt dat ze dr uit zou vliegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Wat een rotkeuze aan nummers heeft Leonie vanavond
Die van vorige week ging ik echt van janken haast, zo mooi. Dit is echt vreselijk
Toen Peter vd Vorst voor zijn programma bij haar thuis was, ook zo lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, toen ik daar woonde zat ik op school met een meisje die ook echt zo heel plat sprak, geweldig![]()
Ik heb dr zo een zwak voor
Me too! En ook van Ierse en Schotsequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, toen ik daar woonde zat ik op school met een meisje die ook echt zo heel plat sprak, geweldig![]()
Ik heb dr zo een zwak voor
Was jij er bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Ze waren woensdagavond op tv toen ze een shoot gingen doen bij Govert de Roos, moeders met haar drie zoons. En zij maar snotteren, dat mensen altijd zoveel vooroordelen hebben over jongens met tattoos, dat het alles behalve criminelen zijn![]()
Hoezo was ik er bij? Ze waren op tv, staat er tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij er bij?
Ben gaat niet winnen, dat wordt de jamai van 2011
Ik denk als hij niet wint dat voor hem niet erg is,zijn kostje is toch wel gekochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij er bij?
Schots moet ik ook vaak heel goed luisteren wil ik dat verstaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Nou Iers en Schots dat versta ik echt amper
Hij gaat wél winnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij er bij?
Nou ik versta echt perfect Engels, maar een vriendin heeft es jarenlang een Ierse vriend gehad, en die verstonden we beiden echt vaak totaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Schots moet ik ook vaak heel goed luisteren wil ik dat verstaan. Iers lukt wel, omdat ik al jarenlang Ierland-fan ben
Ik dacht dat jij allerlei inside lijntjes hadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Hoezo was ik er bij? Ze waren op tv, staat er toch![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik versta echt perfect Engels, maar een vriendin heeft es jarenlang een Ierse vriend gehad, en die verstonden we beiden echt vaak totaal niet![]()
Het was al niet zo een prater maar als ie dan wat zei dat zeiden Flo en ik altijd alletwee standaard heel geïrriteerd WHAT?
![]()
![]()
Arme Shay
Ik ben dr nog nooit geweest zelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]. het ligt er vaak ook aan waar in Ierland ze vandaan komen. In sommige county's hebben ze echt draken van accenten
.
Nee, echt totaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allerlei inside lijntjes had
Ik ook nog niet helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr nog nooit geweest zelf.
Maar Flo en Shay gingen es vol goede moed voor altijd en eeuwig in Corke wonen.
Nou, dat duurde welgeteld 6 weken![]()
![]()
![]()
Kwamen ze jankend terug
Oh, die jankmailtjes van Flora elke dag 6 weken lang maken het geen aantrekkelijk land voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helaas. Ik wil er al 16 jaar naartoe, maar op 1 of andere manier komt het er gewoon nooit van
Gaat dit over een ticket met Transavia kopen naar Ierland en dan uit een vliegtuig stappen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helaas. Ik wil er al 16 jaar naartoe, maar op 1 of andere manier komt het er gewoon nooit van
Het is prachtig, maar als mijn neef en nicht tegen elkaar praten, is er ook geen chocola van te makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik versta echt perfect Engels, maar een vriendin heeft es jarenlang een Ierse vriend gehad, en die verstonden we beiden echt vaak totaal niet![]()
Het was al niet zo een prater maar als ie dan wat zei dat zeiden Flo en ik altijd alletwee standaard heel geïrriteerd WHAT?
![]()
![]()
Arme Shay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |