Want...?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best een mooie TT, Qwea niet.
Ik denk dat de mods me dankbaar mogen zijn dat IK de lapo pakte ipv Qwea
Ik las echt "kutsfeer"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, Non, Cat en ik helemaal in kerstsfeer, gaan jullie zitten rellen
Ow ja, ik relde niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, Non, Cat en ik helemaal in kerstsfeer, gaan jullie zitten rellen
Nee jij bent keibraafquote:
Qwea stond niet in het rijtje hoorquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best een mooie TT, Qwea niet.
Ik denk dat de mods me dankbaar mogen zijn dat IK de lapo pakte ipv Qwea
Anders had Qwea weer een of andere ranzige TT bedacht natuurlijkquote:
Braafste van de klas toch?quote:
Japs.quote:
Dat duschquote:
Ja, ze zat heul nie bij mijquote:
Jij bent zooo voorspelbaar mevrouw Qwea22.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
tsjee ik hoop maar dat ze allemaal optijd geld genoeg hebben voor de mooiste kerstcadeautjes
Ik ken hem al en weet hoe het afloopt maar het blijft spannend!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
tsjee ik hoop maar dat ze allemaal optijd geld genoeg hebben voor de mooiste kerstcadeautjes
Nee, jij bent de aller aller beste relnicht van de klas!quote:
Nou, als jij zit te vingeren valt mij dat niet op hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent zooo voorspelbaar mevrouw Qwea22.![]()
Neem een voorbeeld aan mij, altijd braaf en als ik dan eens ondeugend ben valt het meteen op.
Hij kan altijd gaan pooieren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken hem al en weet hoe het afloopt maar het blijft spannend!![]()
![]()
Die stommeNellie
heeft genoeg geld en de Ingalls helemaal niks.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Meisje luisterrrrrrrrrr,
het is al moeilijk genoeg ...
Ik post mijn vingergedrag hier dan ook niet. In tegenstelling tot anderen alhier, als ik de verhalen die ik lees mag geloven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als jij zit te vingeren valt mij dat niet op hoor
De hele familie?quote:
Hoe moet het dan ons opvallen dat je ondeugend bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik post mijn vingergedrag hier dan ook niet. In tegenstelling tot anderen alhier, als ik de verhalen die ik lees mag geloven.
Incest ftwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De hele familie?Zoveel klantenpotentieel heeft Walnut Grove niet!
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe moet het dan ons opvallen dat je ondeugend bent?
Leugenaar
Nu je het zegt... Mary is net bij de naaister geweest. Daar kan ze gaan naaien.quote:
Maar Muizel isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.
Muizel is.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel is het opgevallen. En da's voor mij genoeg.
quote:
Junk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, altijd braaf en als ik dan eens ondeugend ben valt het meteen op.
Doe SeVa met StreGa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Pagan het volgende:
Wanneer gaan we weer SeSa doen dan? Of komt SePa eerst.
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Pagan het volgende:
Spam!
Tuinvogeltelling 2011, 22 en 23 januari
SecretVagina?quote:
Secret Valentijn man!quote:
Het is NU januari, FYI.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.
*verbergt beeldscherm voor Yoko, Naartjie en Satsu*quote:
Wat is het toppunt van incest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oew, maak me gek.quote:
Als ik het goed heb valt die dat jaar na december.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het 2011 januari? Mijn kalender gaat niet zover.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van incest?Tsssssssk lachen om je eigen grapjes is zo 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
0 (weet ik nu alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Pagan het volgende:
Spam!
Tuinvogeltelling 2011, 22 en 23 januari
Chagrijnig wijfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsssssssk lachen om je eigen grapjes is zo 2010.
Was je hysterisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Ik was helemaal nog niet weg toen de rellen begonnenwe zijn nog wat gaan drinken in de stad, toen was er een klein relletje op het Binnenhof maar dat was gelukkig verweg. Het kostte wel even wat moeite om een ingang van cs te vinden, want overal stond ME omdat men het ministerie van onderwijs wilden binnenvallen. Toch gelukt en nu bij pappie eten
Is het al na halftwaalf?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van incest?Ik moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! I lolled.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Dan zal ik S eens lief aankijken.quote:
JEZUS FUCK. Je zal maar zo 1 als avvecaat hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG, ik wist niet dat mensen met down syndroom avvecaat konden worre man
oh noes! Spoiler alert!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
Domme Laura, paard ingeruild voor een fornuis.En Nellie is veel minder lief voor het paard dan Laura was. En over een paar afleveringen gaat hij dood.
Waarom wil je een touchscreen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
"Thuis videotheek"
help, Baaf, zwab, Ll...
Goed oefenen met een pingpongballetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom wil je een touchscreen?
Dan moet je de hele tijd naar de muur lopen...
Ja, of haar vriend een por gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
Goed oefenen met een pingpongballetje
true. Maar wat stel je dan voor? Gewoon een mediaplayer met AB? Ja kan ook hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry Baaf.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou ook dood gaan als ik van Nellie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjek die spoiler!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
true. Maar wat stel je dan voor? Gewoon een mediaplayer met AB? Ja kan ook hoor.
Maar ik vond het wel wat hebben om aan de muur te hangen
ElisaB postte die HP touch dinges. Ik riep heel hard "GEEN HP". Maar misschien toch iets om te overwegen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?
Ik heb zelf een flatscreen als extra monitor aan mijn computer hangen, maar ik denk dat jij iets eleganters wilt
Alleen het ideale aan zo'n wd player is dattie ook via usenet en bittorrent download.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n mediaplayer is eigenlijk gewoon een computer, toch?
Ik heb zelf een flatscreen als extra monitor aan mijn computer hangen, maar ik denk dat jij een elegantere oplossing zoekt
Dat zijn toch allemaal computermonitoren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ElisaB postte die HP touch dinges. Ik riep heel hard "GEEN HP". Maar misschien toch iets om te overwegen...
Dat doet een computer ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
Alleen het ideale aan zo'n wd player is dattie ook via usenet en bittorrent download.
Ja, dat klopt. Ik heb denk ik vrij weinig keuze als ik dit wil. Dan zal het toch met pc moeten. Ik ga er wel over nadenken. Eerst BIERRRRRquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal computermonitoren?
Een aantal Sony Bravia's kun je helemaal draadloos aansturen, misschien zoiets met een extra computertje en een draadloze muis?
DIY mediacenter
[..]
Dat doet een computer ook
Nee joh gekkiequote:
Je moet beter lezen want ik was daar gewoon nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Na de grote demonstratie van studenten in Den Haag zijn rellen uitgebroken. Honderden studenten belaagden het ministerie van Onderwijs. Anderen trokken naar het Binnenhof.
wat poepig. Ze hebben spesjaal gewacht tot oognip weg was
Haal mijn bril eens uit je kont dan voor me?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet beter lezen want ik was daar gewoon nog
De logica van zulke acties ontgaat me altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Qwea het volgende:
Na de grote demonstratie van studenten in Den Haag zijn rellen uitgebroken. Honderden studenten belaagden het ministerie van Onderwijs. Anderen trokken naar het Binnenhof.
wat poepig. Ze hebben spesjaal gewacht tot oognip weg was
Wil je even toelichten hoe die bril daar is beland Q?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal mijn bril eens uit je kont dan voor me?
En hoe was het op het Binnenhof?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis, ritje Den Haag ook overleefd
Ah, je hebt al een alibi geroggeld.quote:
Maar die was daar nog!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was bij oognip [ afbeelding ]
Heb je het hotelbonnetje nog?quote:
Je kunt het altijd proberen. Kun je meteen de andere poesjes zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik het declareren bij haar vriend denk je?
Tnxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
op je auw
de schelpies zijn onderweg !
Aan de andere kant: veel revoluties komen van studenten die los zijn gegaan om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De logica van zulke acties ontgaat me altijd.
Studenten: 'WIJ WILLEN MEER GELD!'
Overheid:![]()
![]()
Studenten: 'DAN GAAN WIJ JULLIE GEBOUWEN VERNIELEN!'
Ja, nu gaat de overheid zeker meer financieren.![]()
Massa's en kuddegedrag.
Maar dan begint het meestal niet met de roep om meer studiefinanciering of het terugdraaien van boetes bij studievertraging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant: veel revoluties komen van studenten die los zijn gegaan om de een of andere reden.
Licht hoofdpijn hier weer/nog, 't viel ff niet mee vandaag, de tweede volle dag, denk dat ik 't niet laat ga maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen hoofdpijn maar ik doe niet mee met hypes en zo
Ik denk het ook wel , het maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Bamba het volgende:
Leuk Indaha! Ik gok op Ben (zoals de rest van Nederland)
Whehe, en met geluid wilde je ook meteen de exorcist bellen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Licht hoofdpijn hier weer/nog, 't viel ff niet mee vandaag, de tweede volle dag, denk dat ik 't niet laat ga maken.
Net je filmpje van Sjon en Karel van vanochtend mét geluid gezien. Vanochtend had ik geen geluid en zag 't er gewoon uit als een wildenthousiaste Sjon en een even blije Karel die af en toe dekking moest zoeken
ja ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Het moet even gezegd worden, wat is Adele toch een práchtige vrouw
Ik had alleen liever gezien dat haar duetje met Ben was.
Nee, maar ik ga hem zeker halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Heb je de nieuwe cd al Greys?
Ik had m in pre-order bij Bol, en hij is onwijs mooi
Ik vergeet nooit dat gekrijs van d'r toen ze Paul de Leeuw in het publiek in Paradiso ontdekte.quote:
Ff kijken zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je m nu besteld bij Bol heb je m morgen mss al in huis Greysje
Oke, je hebt me overgehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Moet je geloof ik wel voor 21.30 bestellen![]()
En geen verzendkosten vandaag ook nog es, en hijs maar 14 euro of zo
je maakt dan ook nog kans op kaarten voor 8 april voor Paradisoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, je hebt me overgehaald
Meteen ff bestellen, bedankt!
Whut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh en roggel je ook ff een abbo op de Tina Greyske?
Oh, dan heb je net die prachtige tekenfilmreclame van Neuk en Simon gemist?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Ik ben niet echt vlot vandaag hoor () dus ik snap de grap niet
Maar de CD is besteld, dus ik heb hem morgen
Nee dan gaan we samenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja en als ik ze win mag jij ze hebben Greys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |