Sorry, maar ik vind dat écht slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat écht slecht.
Noobvraag......, maar hoe weet je dat?quote:
Ik heb ze nooit.quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Noobvraag......, maar hoe weet je dat?
ik wissel bijna elke dagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, knettertje, nieuwe UI?
Vet verwarrendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wissel bijna elke dag
er zijn 71 topics gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
Bij 'geopend door' je naam typen en kijken hoe veel resultaten je krijgt.
er zijn 454 topics gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's niet veel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
er zijn 71 topics gevonden
Sow hee.
21 hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar ik besta hier nog maar sinds vorig jaar SR, en sinds afgelopen SR ben ik hier pas "actief".quote:
lol... missie geslaagdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar UI's dan usernamen... Dus herken ik je niet meer.
Eerste keer dat ik een andere UI bij jou ziequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wissel bijna elke dag
IK DENK: FLIKKER OP NAAR DAT SUBFORUM!!!!!!!!!quote:
geeft niet hoor... je let gewoon niet op mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een andere UI bij jou zie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK DENK: FLIKKER OP NAAR DAT SUBFORUM!!!!!!!!!kuttalentenjachten
Wellusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet hoor... je let gewoon niet op mij
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK DENK: FLIKKER OP NAAR DAT SUBFORUM!!!!!!!!!kuttalentenjachten
Goeie shop wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oja, baas WH is het ook met je eens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahaha![]()
schijnbaar niet he
aaah poppie toch... geeft niks hoorquote:
Je hebt elke dag 'n andere zowatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan maar niet beslissen welke ui ik ga houden... dus probeer gewoon een heleboel verschillende
Laat ons er gewoon één kiezen en die hou je dan ook een hele lange tijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan maar niet beslissen welke ui ik ga houden... dus probeer gewoon een heleboel verschillende
he.. niet zo'n trieste smiley naar mij jhaquote:
is goed hoor.. hoe wou je dat aanpakken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat ons er gewoon één kiezen en die hou je dan ook een hele lange tijd.
Nee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je mijn post nog gelezen trouwens?
Moet je eens in mn FOBO kijken welke ik heb gehadquote:
Okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah poppie toch... geeft niks hoor
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan, is het type veranderen van VirtualDocumentRoot, naar DocumentRoot, ik heb geen CLI-toegang. Mijn host-aanbieder heeft een zelf-inelkaar-geknutseld control-panel, waar die optie dus mogelijk is, maar de mappenstructuur blijft hetzelfde, en dat stinkt nogal.
Wij beslissen gewoon en daar heb je je maar aan te houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goed hoor.. hoe wou je dat aanpakken?
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Wij beslissen gewoon en daar heb je je maar aan te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |