Ik heb 2 katten, en dat is zo'n vriendengroepje, en onze hond is een beetje het irritante vriendje die niet inziet dat niemand hem mag en er altijd bij blijft plakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
Die kat ziet er enger uit dan die hond
Sinds wanneer hebbie de hond?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, en dat is zo'n vriendengroepje, en onze hond is een beetje het irritante vriendje die niet inziet dat niemand hem mag en er altijd bij blijft plakken.
Zo zie je maar dat katten slimmer zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, en dat is zo'n vriendengroepje, en onze hond is een beetje het irritante vriendje die niet inziet dat niemand hem mag en er altijd bij blijft plakken.
Sinds 25 juli!quote:
Ey, niet grappen in mijn pub yo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Runescape account gehackt, kan de politie hier iets tegen doen?
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat katten slimmer zijn.
Ik post slechts een linkjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sinds 25 juli!
[..]
Ey, niet grappen in mijn pub yo.
[..]
Dat sowieso!
Top!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah mooi. Was die meet nou vanavond?
Wat schattigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De kat weegt 7 kilo.
De hond minder...
4,5 kilo minder...
wel lievvvquote:
Heb je trouwens veel last gehad in het begin? Want je bent toch allergisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Pimmetje. Pim is tof.
Goede medicijnen, elke dag neusspray en dan een pilletje. Ze komen gewoon niet op m'n kamer, als ze op schoot hebben gezeten dan stof ik mezelf af met zo'n roller waar haren enzo aan blijven zitten en tja, ik ben wel veel meer verkouden en veel niezen, maar ik ben echt zo gek op die beesten dat het me niets uitmaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je trouwens veel last gehad in het begin? Want je bent toch allergisch?
Ziet er lief uit
Wat een.. aparte naam.quote:AMSTERDAM - Doutzen Kroes is vrijdagochtend bevallen van een zoontje. Het 25-jarige topmodel en haar man Sunnery James hebben het jongetje Phyllon Gorré genoemd.
Teveel gefeest?quote:
Geeneens gefeest, bij een vriend gezeten enzoquote:
Teveel bier dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geeneens gefeest, bij een vriend gezeten enzo
Mwah, teveel. Genoeg om hoofdpijn van te hebbenquote:
Bwehe. Moet je vandaag veel doen of heb je een heerlijk nietsdoen dagje?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, teveel. Genoeg om hoofdpijn van te hebben
Ik wilde eigenlijk mijn burea eens goed indelen. Maar daar heb ik nu dus geen zin in.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef livalo het volgende:
[..]
Bwehe. Moet je vandaag veel doen of heb je een heerlijk nietsdoen dagje?
Kun je alles binnen 10 minuten vinden? Dan is het nog goed genoeg ingedeeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn burea eens goed indelen. Maar daar heb ik nu dus geen zin in.
Dat wel, maar ik moet 'm ook wat laten zitten en mijn beeldscherm anders neerzetten enzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Kun je alles binnen 10 minuten vinden? Dan is het nog goed genoeg ingedeeld.
Dan helpt een aspirine meestal erg goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik moet 'm ook wat laten zitten en mijn beeldscherm anders neerzetten enzo.
Of een lief meisje die door mijn haar kroelt en zachtjes in mijn oortje fluistert dat ze nog wat drinken voor me gaat halenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan helpt een aspirine meestal erg goed.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef livalo het volgende:
Gister hebben ze de keuken helemaal afgemaakt, vandaag hebben we alweer lekkage. Beunhazen FTW!
Die moet je dan nog even regelen!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of een lief meisje die door mijn haar kroelt en zachtjes in mijn oortje fluistert dat ze nog wat drinken voor me gaat halen
Het was een verkapte livalo-ik-heb-je-nodig-nuquote:
M'n huisbaas heeft in het verleden de fout gemaakt om de schoorsteen van de CVketel van de onderbuurman af te kappen en door de keuken heen naar buiten te laten gaan, zodat hij meer vierkante meter per kamer had. Maar nu lekt die buis dus continu, hebben ze 'm gister vervangen maar de naad van de metalen buis beneden te zetten en blijkbaar geen goede tape te gebruiken is niet slim, dus het is "drup, drup, drup" waar de katten niet tegen kunnen waardoor ze de kan omstoten en de hele vloer per 2 uur blank staatquote:
Ik lig in bed, sorry, teveel moeite.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was een verkapte livalo-ik-heb-je-nodig-nu
Wat een imbecielquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n huisbaas heeft in het verleden de fout gemaakt om de schoorsteen van de CVketel van de onderbuurman af te kappen en door de keuken heen naar buiten te laten gaan, zodat hij meer vierkante meter per kamer had. Maar nu lekt die buis dus continu, hebben ze 'm gister vervangen maar de naad van de metalen buis beneden te zetten en blijkbaar geen goede tape te gebruiken is niet slim, dus het is "drup, drup, drup" waar de katten niet tegen kunnen waardoor ze de kan omstoten en de hele vloer per 2 uur blank staat.
Ik heb deze pan voor je in de aanbieding:quote:
Mijn gedachtes gingen zo van:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik lig in bed, sorry, teveel moeite.
Maak er ook ff 1 voor mij wil je?quote:
Bazenpanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb deze pan voor je in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Dus ik heb 'm net maar gesmst dat het slim is 'm snel te maken omdat de katten de kan om stoten, en dat terwijl hij gisteren om half 6 zei dat "de keuken klaar was". ZUCHT. Duurt sowieso nog 3 weken voordat 'ie langskomt gok ik. Onze mooie nieuwe keuken..quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn gedachtes gingen zo van:![]()
![]()
En toen opeens
![]()
[..]
Maak er ook ff 1 voor mij wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |