Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Hyman het volgende:
Nee, je moet zn benen, armen en hoofd eraf zagen, en een bloedbad in huis aanrichten. Net als in Amerika. Dan nemen ze je pas echt serieus!
Nee, naar ONZquote:
ik las Elmoquote:
Hihiquote:
hou eens opquote:
met een scanner, duhquote:
quote:
Of geef jezelf even aan, zijn we ook van dit soort mensen verlost.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan aangifte doen van diefstal!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef Luukzorika het volgende:
Beste,
Ik heb laatst een Runescape account gekocht van iemand, en na 2 maanden heeft hij hem teruggehackt. Ik heb de IP gescand, en weet zeker dat de verkoper de hacker was, ik heb dus bewijs.
Het probleem is, dat ik illigaal bezig was met het kopen van een account.Is het mogelijk om aangifte te doen hiervoor, of dat de politie hiervoor in actie komt?
Mvg, Luuk
Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
volgens mij wel aangezien ie nooit feedback geeft.
Ik ben iig de hacker die zijn topic in GC opslot gehackt heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man, hij is hier ook al gehacked!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef Schieganger het volgende:
Beste,
ik ben werkzaam bij de technische recherche en kan je garanderen dat we deze zaken ernstig serieus nemen.
Je moet even de volgende dingen noteren, en dan kijken we wat we kunnen doen
Onderwerp: reden van aanklacht
Serieusheid van de aanklacht: i.e: leidt je er groot onder, of valt het mee.
Eigen overtreding: is wat je hebt gedaan wettelijk strafbaar, of alleen via Runescap strafbaar?
Rechtsbijstand: heb je een advocaat via eenr echtsbijstandverzekering, of moet je er eentje van de staat krijgen?
mvg.
Brigadier Bromsnor.
als dit geen troll isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef Luukzorika het volgende:
Beste,
Ik heb laatst een Runescape account gekocht van iemand, en na 2 maanden heeft hij hem teruggehackt. Ik heb de IP gescand, en weet zeker dat de verkoper de hacker was, ik heb dus bewijs.
Het probleem is, dat ik illigaal bezig was met het kopen van een account.Is het mogelijk om aangifte te doen hiervoor, of dat de politie hiervoor in actie komt?
Mvg, Luuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
volgens mij wel aangezien ie nooit feedback geeft.
Op Runescape kun je in het begin zien welk ip-adres als laatst online is geweest.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
Runescape-accounts verkopen aan elkaar...
Waar is de tijd dat de jeugd gewoon knikkers van elkaar wegschoot of paninistickers ruilde.
Tuurlijk niet, het gaat er om of hij aangifte kan doen, dus moet naar WGRquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef Doremifasolasido het volgende:
Toch zou ik gaan voor zelfmoord.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef Doremifasolasido het volgende:
Toch zou ik gaan voor zelfmoord.
Fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef dakraam het volgende:
Laatst had ik ookiets leuks. Ik zo'n gozer mijn Runescape-account verkopen aan een of andere Luuk ofzo, 2 maanden later hack ik dat account gewoon terugIk heb zelfs een nep-ip gebruikt om hem op het verkeerde been te zetten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef dakraam het volgende:
Laatst had ik ookiets leuks. Ik zo'n gozer mijn Runescape-account verkopen aan een of andere Luuk ofzo, 2 maanden later hack ik dat account gewoon terugIk heb zelfs een nep-ip gebruikt om hem op het verkeerde been te zetten.
wajooow keistoer man nep-ip allesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef dakraam het volgende:
XDquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
je moet 1000x 112 bellen, dan geeft de scotoe je een level 138 account met full dharok en een lava cape en als je ook nog is 1000x een bank besteelt dan krijg je full void erbij met een dark bow
watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
je moet 1000x 112 bellen, dan geeft de scotoe je een level 138 account met full dharok en een lava cape en als je ook nog is 1000x een bank besteelt dan krijg je full void erbij met een dark bow
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
TS Waslijst.
- Runescape willen spelen als mongool
- Brood halen.
- Kanker topic maken.
- Auto koppen.
knikkers zijn te geweldadig voor hem! hij speelt niet voor niets runescape!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef MrV het volgende:
computer verkopen en een zakje knikkers aanschaffen.
Ga je een onderzoek starten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien hier.
hij komt af en toe effies kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien hier.
quote:geregistreerd op: vrijdag 22 januari 2010 @ 19:55
laatste bezoek: 19 dagen, 14 uur geleden.
http://static.tz.nl/f/tap/17551_b8bc8d69.jpgquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
TS heeft zelfmoord gepleegd, omdat zijn runescape account gehackt is.
LOL, dat ventje was dan zoiezo niet goed in zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
http://static.tz.nl/f/tap/17551_b8bc8d69.jpg!!!!!!!!!!!!!
http://www.knowledgesutra(...)4-year-old-suicides/
dit dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef JaimyLee het volgende:
AHAHAHHAHA RUNESCAPE ACCOUNT KOPEN EN DAN GEHACKT WORDEN
Je meot ook wel alles veranderen he
Ik ga helemaal kapot van het lachen hier, hahahahahhahahahahah.quote:Je moet hem ddossen op 127.0.0.1 dat zal hem leren!@!1!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |