hehe, zoiets dacht ik al. Wat wil je ervoor?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef unioz het volgende:
50 euro is nogal weinig aangezien retail price minstens 719 is(http://tweakers.net/price(...)dg-circular-fisheye-(canon).html)
Omdat IS alleen niet zaligmakend is... En omdat het altijd beter kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef Crytique het volgende:
Waarom wil je perse full-frame? Je hebt nu een prachtige camera met lens. Ik heb dezelfde lens en dat is gelijk een reden waarom ik niet de stap naar full-frame maak. Een F2.8 met IS vind je niet met dat bereik.
Door het verkopen van je spullen raak je in een jaar tijd best veel geld kwijt.
Het geld is er op zich wel maar het zou niet de meest verstandige investering zijn nu. Maar goed. Iets met geld en rollen ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Brench het volgende:
doe anders gewoon een aanbetaling en dan betaal de de rest volgende maand?
btw geen relatie tot de verkoper
Daar ben ik dus benieuwd naar, of alles nog door gaat enzo, wat de status is. Voor hetzelfde geld is die hele unit allang de deur uit, dan hoef ik er ook niet meer over te gaan dromenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef IntensiveGary het volgende:
Verkoper zou wel gek zijn als. Hij heeft al een bod van 1850 euro ;-)
Wat raar dat ik nog geen foto heb gezien van alle toebehoren en body bij daglicht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef rew- het volgende:
Kan er hooguit nog 1650 van maken maar dan houdt het voor mij helaas op
Wat raar dat sommigen zich druk maken over een advertentie waar ze zelf blijkbaar geen interesse in hebben...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat raar dat ik nog geen foto heb gezien van alle toebehoren en body bij daglicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |