Nee, dat betekend kijk kijk schatjequote:
Nee, kennelijk staat de titel in de bestandsnaam van je plaatjes. Dus misschien is een nieuwe vraag beter.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, kennelijk staat de titel in de bestandsnaam van je plaatjes. Dus misschien is een nieuwe vraag beter.
Edit: en ik zit nu zelf te kijken en ik zie nix...
toch wel...
Godver, dat ik het niet eerder zagquote:
Dj_Day-V +1quote:
Deel 2 is met soldaten. Deel 1 was met het gezin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Sands het volgende:
toch toch? of ben ik nu aan het nooben -_-
....Ja volgens mij wel -__-
Niet? hmmmquote:
En in afwachting van hints, een tussendoortje!quote:
Bijnaquote:
De bron waarvan ik het plaatje hebt zegt iets anders, maar goed, je zou wel gelijk kunnen hebben. Punt is in ieder geval voor jou!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik denk zelf dat het wel een scene is uit de eerste Transformers.
DragonFodder +1quote:
Dat is alvast allemaal goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
ray liotta? in:
in the name of the king: a dungeon siege tale
...
goodfellas
...
narc
Nee, een buddy comedy. Best een leuke ook hoor. Liotta is de antagonist, het buddyviertal is met Martin Lawrence compleet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
animatiefilm? anders ga ik het denk ik niet raden. Ik mijd Tim Allen als de pest
1 is een horror komedie van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Tanin het volgende:
1. Gezien maar ik weet het niet meer.
2. Corpse Bride?
quote:
5 musicalquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef wieksel het volgende:
5 6 en 8 komen me wel bekend voor...
6 is niet Juno toch?
bij 8 denk ik aan a Cinderella Story oid
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef Baszh het volgende:
5. Grease?recenter
8. The Golden Compass?
quote:
Denk iets donkerder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef wieksel het volgende:
5 hairspray?
meer hints...toffe vraag trouwens!!
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef DragonFodder het volgende:
7. Animal house?
8. Lost in translation?
Njosnavelin +1quote:
Welkom en geen idee!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke film?
[ afbeelding ]
eerste keer dat ik mee doe, ik hoop dat het niet te moeilijk makkelijk is![]()
Dankjequote:
Id_do_her +1quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
C = indiana jones and the last crusade?
Dj Day-V+1quote:
in de startpost staat toch afgesproken dat we dat niet doen...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien volgende keer niet in afbeeldingnaam zetten
Let me see...
Iddquote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Easy man
Pulp Fiction
Uma Thurman
Batman & Robin
Kill Bill 1
Kill Bill 2
Be Cool
Percy Jackson
My Super Ex-Girlfriend
The Producers
The Accidental Husband
Jaja i understandquote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef DragonFodder het volgende:
Drwams = dreams natuurlijk. Fucking iPad.
Nee, maar ik snap je gok vanwege de kinquote:
En ook niet mastermind.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Tanin het volgende:
Mastermind (en niet Mastermindy, wat een marketing stunt is dat zeg!)
Schuldig. Sorry, ik deed wat de user boven mij deed.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef Patch het volgende:
Kunnen de nieuwelingen aub de vraag dikgedrukt posten en het punt toekennen op de wijze zoals in de OP beschreven staat?
bvd
Geeft niks, maar het is dan sowieso verstandig om de OP door te lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Schuldig. Sorry, ik deed wat de user boven mij deed.
Y= Brian Dennehy?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef Tanin het volgende:
[ afbeelding ]
In X speelde Y (hier in die rol afgebeeld) de seriemoordenaar Z (waargebeurd verhaal), die het op jonge jongetjes voorzien had.
Vul X, Y en Z in
quote:
Bij mijn weten is het John Wayne Gacy, aka Pogo the Clown, maar dat klopt!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef FireFox1 het volgende:
In To Catch A Killer speelde Brian Dennehy (hier in die rol afgebeeld) de seriemoordenaar John Wayne Gecy (waargebeurd verhaal), die het op jonge jongens (onder de 20) voorzien had.
Sorry, heb ik dat ook gemist in de OP? (heb dat kreng nou 3 keer doorgelezen en ben het niet tegengekomen)quote:
Ja baasquote:
Clive Owen is goed, Closer niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Patch het volgende:
Dat lijkt me Clive Owen, wellicht in Closer?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Tanin het volgende:
Inside Man, sorry die had ik meteen moeten gokken
En TV-films zijn ook films, ik vind het best dat we afspreken die niet te doen, maar er zomaar vanuit gaan dat iedereen dat begrijpt![]()
quote:
Bingo!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:04 schreef Sands het volgende:
uuuuh Shoot em up??? anders weet ik het echt niet lol
TV-films is een te kleine categorie.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Tanin het volgende:
Inside Man, sorry die had ik meteen moeten gokken
En TV-films zijn ook films, ik vind het best dat we afspreken die niet te doen, maar er zomaar vanuit gaan dat iedereen dat begrijpt![]()
Ik heb hetzelfde roces meegemaakt een paar maanden geleden. Komt allemaal goedquote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef Tanin het volgende:
Nee ok, ik ben het niet eens met de regel, maar ik doe mee met iemand anders zijn spelletje, dus niet aan mij om die regels aan te vechten, en zolang jullie inderdaad aan newbies komen uitleggen dat dat niet de bedoeling is vind ik het primamaar ik denk niet dat je kan verwachten dat iemand dat intuitief begrijpt.
Jup nu nog de filmquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Tanin het volgende:
Nou voel ik me heel stom als newbie, maar was er niet een regel dat je maar 1 antwoord tegelijk mocht geven?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef wieksel het volgende:
1 per post
2 posts voor het afgewezen was
Zie zo'n14 posts naar bovenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Euj je mag maar 1x gokken totdat Patch ja of nee zegt
quote:
quote:Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er een beetje oost europees uit ( weet niet waarom), dus gokje op Nightwatch en Moskou.
quote:
quote:
Met dubbel Lquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Tanin het volgende:
B. Ran? onee, laat maar![]()
D. The Green Mile? (ik heb hem gezien...)![]()
J. Silence of the Lambs![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Sands het volgende:
C = untouchables![]()
D = the shawshank redemption![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef Tanin het volgende:
H. Hard to Kill? zit iig ook zo'n scene in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |