Eten ze alleen paardenbloemen misschien?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paarden eten geen bloemen, voor zover ik weet.
Eeewww!
Inderdaad. Dat had Lavenderrr moeten weten hoor... een mens als zielemaatje never happened or ever will!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef mousy31 het volgende:
Je had t zeker over een paard want je vriendin geef je toch geen appeltje hihi en bloemen moeten ze niet die vreten ze op
...Padumtish?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef Bastard het volgende:
Eten ze alleen paardenbloemen misschien?
zeg nooit, nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat had Lavenderrr moeten weten hoor... een mens als zielemaatje never happened or ever will!
Nou zo einde van de dag heb ik het wel een beetje gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef mousy31 het volgende:
hihi Bastard , maar hoe is t vandaag op je werk, beetje leuk?
Zo is dat!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
zeg nooit, nooit
ik had mannen afgezworen en ben een hele tijd alleen geweest nadat mn ex bij me weg was. toen stond daar ineens mn nu huidige man voor me en pling 100000vonkjes sprongen over, t was gewoon niet tegen te houden...dus er is nog hoop darkwolf
ik heb een zoon van 13 jaar hij word in april 14 en hij woont bij zn vader , is weekenden hierquote:Op maandag 14 februari 2011 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat!
Jullie hebben ook een zoon he? Hoe oud is hij?
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 14 februari 2011 15:40 schreef mousy31 het volgende:
Ah lekker ja , ga je nog wat leuks doen?
Wat is trouwens padumtisch?
Dat je na een cheesy opmerking eigenlijk die tromroffel er aan doet.. zoals bij de Daily shows in de VS .. daar komt het vandaan vlgs mijquote:
Oh zeker een leuke plaat, kende hem nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef mousy31 het volgende:
vind dit een geweldig nummer hiphop met klasieke muziek
hoor dan liever deze trommels hihi
Ja, sorry, dacht even niet naquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat had Lavenderrr moeten weten hoor... een mens als zielemaatje never happened or ever will!
Ik zeg wel nooit, want het is een bewuste keuze.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef mousy31 het volgende:
zeg nooit, nooit
ik had mannen afgezworen en ben een hele tijd alleen geweest nadat mn ex bij me weg was. toen stond daar ineens mn nu huidige man voor me en pling 100000vonkjes sprongen over, t was gewoon niet tegen te houden...dus er is nog hoop darkwolf
Dat is mooi als je je zo kan voelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef mousy31 het volgende:
Mijn nu huidige man is mn tweelingziel
Heb me nog nooit zo gevoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |