Nicequote:
Ik heb het eigenlijk amper geluistert hoorquote:
Dit dus...quote:
Zelfde als SR dus, te veel posten en niet luisteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk amper geluistert hoorHeb meer mn eigen muziek geluistert..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde als SR dus, te veel posten en niet luisteren.
Ik heb je niet gemist.
Geen van beidenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
gaat iémand the voice volgen vanavond? of word het toch ekstra weekend .. ...
Ik denk dat ik een film ga kijken op mn pc oid.. talentenjachten >>quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
gaat iémand the voice volgen vanavond? of word het toch ekstra weekend .. ...
Maak ik er ook nog eentje: Dagoduck >>quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een film ga kijken op mn pc oid.. talentenjachten >>
ik zie vanavond toch de uitslag niet.. ik moet het aan mijn ouders vragen als ik snachts/s'avonds thuis komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een film ga kijken op mn pc oid.. talentenjachten >>
Hoe oud ben jij eiglijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie vanavond toch de uitslag niet.. ik moet het aan mijn ouders vragen als ik snachts/s'avonds thuis kom
Dat je een hekel aan me hebt hoef je niet in elke post duidelijk te maken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maak ik er ook nog eentje: Dagoduck >>.
Jij bent ook niet in een vrolijke bui zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maak ik er ook nog eentje: Dagoduck >>.
dat vraag je niet aan een vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eiglijk als ik vragen mag?
Je hebt iig al tieten, dat heb je gister nog gezegdquote:
gister ?? en tieten ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je hebt iig al tieten, dat heb je gister nog gezegd
Hier op het forum he, ik hou het netjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
gister ?? en tieten ?hahaha.! Da's een goeie
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |