Baloe is er met een stroomdraadje vandoor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
vaaaag. Benee hebben we overal stroom en boven maar gedeeltelijk. En alle stoppen staan aan.
kroontsteentje ofzo zat fout aangesloten. Weet ik hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Baloe is er met een stroomdraadje vandoor?
Ze wilden morgen de kast komen maken. Ja, gaat ff moeilijk als ik in sneek op de tafel ligquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Maes het volgende:
Het is, zeg maar, nog niet helemaal opgeruimd maar dat komt vast goed. De kleuren zien er iig goed uit. Jammer van het kassie maar dat gaan ze wel oplossen toch?
Maar je hebt een huis met een tuin en zaterdag wordt het 20 graden![]()
![]()
Nou, da's dan toch goede service dat ze zo snel langs wilden komen. Jammer dat jouw poot zich stijf hield.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze wilden morgen de kast komen maken. Ja, gaat ff moeilijk als ik in sneek op de tafel lig
Nu komen ze de 7de. En idd, het is nog niet opgeruimd of af. Geef me nog 2 a 3 weken
Mhaw. Eerst kon het enkel de 8ste. Maar toen werd ik boos en toen kon het morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, da's dan toch goede service dat ze zo snel langs wilden komen. Jammer dat jouw poot zich stijf hield.![]()
En dat opruimen dat komt wel. Eerst die andere dingen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |