Dat maatje doucheraam hebben wij ook, dat is niet afdoende.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wij hebben dus een douche raam van 1meter... maar wij willen dus ook mechanische afzuigen. Alleen of we dan dus de itho of pijp ventilatie moeten doen, daar zijn we dus niet uit.
Wat een tegenstrijdige berichtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn genoeg verlopen te krijgen hoor voor mechanische ventilatie buis, zowel van 50 naar 100 of van 100 naar 150 mm.
Dus dat moet eigenlijk geen enkel probleem zijn
Klinkt een beetje raar wat de aannemer zegt,voor een natuurlijke pijpventilatie heb je namelijk een grotere diameter nodig als voor een mech.ventilatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
Nou, nog ff met de badkamer aannemers gebeld. Die die zegt : pijp ventilatie want dat is voldoende voor de badkamer. En bij de itho-box moeten ook de buizen aangepast worden ivm de diameters.
Hmm ja en anders de tekeningen even opvragen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdige berichtenIk vraag me af waarom ze zo moeilijk doen dan.
Ml : De uitlaat zit (pijp toch?) ik dacht links bij de deur.
Laat MM het wel uittekenen vanaaf.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
Mobiel quoten hier wil niet![]()
Exlurker : vaag! Naja, ik zal het er eens met MM over hebben want die had sowieso liever pijp ofzo :s
ml : ik heb wel een tekening, van een ander bedrijf hou de douche zou worden maar pijp staat daar niet op.
*haalt schaatsen uit het vet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat topic is binnen no time volquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
Ziet er zo op de foto's best netjes uit
Veel succes met klussen. Maak je ook nog een topic voor al je verwondingen?
Feli en veel plezier
Ik zit erover te denken om dat laminaat eruit te halen. Eronder ligt een echte eiken vloer die moet enkel gelakt en geschuurd worden. Baloe is bang voor het laminaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Q![]()
Mooie vloer en mooie keuken
Het verschil zit 'm hoogst waarschijnlijk hier in: (maar ik ken de exacte situatie niet, dus daarom waarschijnlijk)quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef exlurker het volgende:
[..]
Klinkt een beetje raar wat de aannemer zegt,voor een natuurlijke pijpventilatie heb je namelijk een grotere diameter nodig als voor een mech.ventilatie
En de diameter van de pijp maakt geen verschil of je er nu een afzuigbox op aansluit of een pijpventilator
Oeh Q zou hem laten lakken inderdaad. Eerst even voorzichtig kijken of het wat is die vloer anders dan zou het heel vervelend zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om dat laminaat eruit te halen. Eronder ligt een echte eiken vloer die moet enkel gelakt en geschuurd worden. Baloe is bang voor het laminaat
Als hij er niet aan kan wennen zit er niks anders op helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |