Je kunt het raam ook openzetten nadat je gedoucht hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
Ik heb wel een raam in de badkamer. In de huidige opstelling zit er wat vocht achter 4 tegeltjes in de badkamer... en ik heb zelf ook het idee dat het raam nooit open gaat. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik een SCHIJT hekel eraan heb om met een open raam te douchen. Dus dat is dan idd wel even iets om over na te denken. Bedankt!
Ja, nou kijk in de nieuwe badkamer is dat wat "fijner" denk ik... want hier in de flat grenst hij gelijk aan de keuken. En dan is het echt zo stervens koud in de keuken. En ook de gang. Ik heb hem net ook ff open gehad (net gedoucht) maar na een half u ging die weer dicht want koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt het raam ook openzetten nadat je gedoucht hebtDoe ik hier ook 's winters. 's Zomers staat het altijd wel open.
De huidige afvoer is gewoon een buis die in de douche zit. Zo'n gat in je plafond zeg maar. En ik was er idd al achter dat je je douche cabine e.d droog moet maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Als je witte tegels hebt zou ik voor een witte voeg gaan Q. Oogt veel rustiger. Ik weet niet hoe het met de afvoer van je huidige badkamer zit maar als je zo'n hendig sjieke ITO box erin zou hangen dan heb je al een stuk minder last van vocht (lijkt mij). Verder gewoon altijd even afzemen/afdrogen na elke douchebeurt en regelmatig HG erop en ook witte voegen blijven piekfijn.![]()
Ik kwam eigk alleen even kijken maar ik lever ook nog een bijdrage aan het topic!![]()
![]()
Ik ga de tuin VERLAGEN. Niet ophogenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
ah, dus daar kan die 9 kub zand heen die je nog van mij tegoed hebt?
Kewl, volgersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Strega het volgende:
Leuk Q. om een topic te openen!
Ik ga je volgen!
WTH is een drukplaat? Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
De huidige afvoer is gewoon een buis die in de douche zit. Zo'n gat in je plafond zeg maar. En ik was er idd al achter dat je je douche cabine e.d droog moet maken.
We hebben trouwens een wc waar er als optie (kun je er extra bij laten zetten) een systeem met blokjes in kan laten zetten. Op de drukplaat zeg maar. Die trek je dan open en daar pleur je wc eend in. Heb ik er maar afgelaten. Omdat -hij was in de aanbieding met chroom waar het wel standaard bij zat maar we moeten geen chromen drukplaat maar gewoon mat zilver- ik het toch niet ging gebruiken en die drukplaat ook al extra kostte. Ik heb nou ook geen blokjes
En je kan het er altijd op laten zetten achteraf.
De hele douche wordt trouwens mat zilver. De drukplaat van de wc, de randen van de douche cabine, de ingevreesden grepen van het meubel, ect. Enkel de kranen en de doucheset is chrome.
Ik heb er vet zin in![]()
Nou alleen nog ff een design radiator scoren. We hadden 1 op de offerte staan, klere ding was 1200 euro. In geen 1200 jaar
Zijn ze zo eng dan?quote:de ingevreesden grepen van het meubel
Fixed!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WTH is een drukplaat? Ik snap er niks van.
[..]
Zijn ze zo eng dan?Ingefreesde is denk ik wat je bedoelt.
![]()
Maar jij bent vast beter in grammatica dan ik in klussen.
Ah, het doorspoelding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fixed!En een drukplaat is dat plaatje wat aan de muur zit waar je de wc mee doortrekt.
[ afbeelding ]
Drukplaat
Thnx babe!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd met jullie huisje!
Deze ga ik volgen
Em Elquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
hier moet ik bij zijn.
Zal morgen den Mr even aan zijn haar trekken voor de afzuigvraag (hij tekende en berekende die dingen) als ik hem terug vindt in dit best al volle topic.
Ook dat maar ik moet nog steeds pm-en voor het badkamer meubelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El![]()
Ik had idd al geopperd bij Tha Qut dat Ithoboxen bij TU veel goedkoper te krijgen zijn
Heb de badkamer inmiddels al besteldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook dat maar ik moet nog steeds pm-en voor het badkamer meubel
Verder heb ik al wel wat geholpenoverigens snap ik de Itho vraag niet geheel dus als hij even duidelijk gesteld kan worden brief ik hem wel over
Ben weer sociaal doen
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb de badkamer inmiddels al besteld
De itho vraag is dus : Verbruikt hij veel stroom met een perilex stekker en is het overkill als je enkel de badkamer erop aansluit? Ik was met behulp van de users hier er al achter dat een itho beter is dan een pijp ventilatie
Ja wij hebben dus een douche raam van 1meter... maar wij willen dus ook mechanische afzuigen. Alleen of we dan dus de itho of pijp ventilatie moeten doen, daar zijn we dus niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoor hier maar 1 antwoord "goed ventileren" en het stroomverbruik is niet schrikbarend. Itho is inderdaad beter als je een langere afvoer hebt.
Hier zit de badkamer onder plat dak en wij hebben alleen ventilatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |