haha is dat pauly d toen ie klein was?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Komt door z'n aanhechtingen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef ukga het volgende:
[..]
haha is dat pauly d toen ie klein was?
ik herken m gelijk aan zn borst en gezichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef ukga het volgende:
[..]
haha is dat pauly d toen ie klein was?
Dag ervoor niet getraint maar wel uitgeweest. Maar had niet echt ergens last van.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef Diabox het volgende:
Weinig rust, slecht gegeten, al is 20kg verschil vrij veel. Wat had je de dag ervoor getraind en deed er ook iets zeer..?
Niet toevallig 'n 25kg plate aangezien voor 'n 20kg plate oid. of andere stang of wat dan ook?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dag ervoor niet getraint maar wel uitgeweest. Maar had niet echt ergens last van.
Dumbell flyes doe ik eigenlijk er altijd al bij omdat ik dat een hele fijne oefening vindquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef Diabox het volgende:
Voeg dumbbell flies toe bij je borst workout, en reverse cable flies bij je schouder workout. En zou volgorde ietes veranderen, maandag schouders kan (hoeft niet perse) weer problemen geven met borst trainen woensdag (ik zou het in ieder geval niet lekker vinden). Dus dus bijv. ma borst/triceps wo rug/biceps vr benen/schouders.
Half jaartje en doe pas sinds 2 maanden dl's, mij werd verteld dat dit best aardige gewichten waren voor iemand die zo lang(kort) bezig is als ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Niet toevallig 'n 25kg plate aangezien voor 'n 20kg plate oid. of andere stang of wat dan ook?
Naja je merkt het wel bij je volgende training, kan gewoon 'n flinke kut dag zijn geweest... Ik vind 80kg deadlift trouwens vrij licht (100 ook), hoe lang train je al?
Oh nee, dan is het prima, dat is 'n vrij korte periode nog.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Half jaartje en doe pas sinds 2 maanden dl's, mij werd verteld dat dit best aardige gewichten waren voor iemand die zo lang(kort) bezig is als ik.
als ik het goed begrijp, heb je de afgelopen 6 maanden niks gedaan aan krachttraining?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen met fitnessen, heb 2 jaar geleden 1.5 jaar KT gedaan maar toen mee gestopt.
Nu wil ik weer beginnen maar moeten eerst de kilo's eraf dus dat wordt afvallen.
Ik zat zelf te denken om tot aan juli alleen puur cardio te gaan doen en vanaf dan beetje KT erbij.
Ik wou zelf beginnen met de Lipo 6x en de Whey Perfection.. is dit een goede combi bij elkaar om af te vallen?
Voedingsschema ga ik nog maken, ik zat zelf al zo globaal te denken:
's ochtends brinta
de dag door brood met kipfilet
's avonds vis (sardines) en kipfilet gekookt met rijst
voor training Lipo 6x en dan (cardio) crosstrainer, roeien, lopende band en af en toe hardlopen
half uur na training whey
2 uur voor slapen magere kwark
Tussendoor om de honger te stillen appel.
Weet iemand ook om makkelijk me behoeften te berekenen, want ik eet best veel op dit moment omdat ik veel honger heb de dag door.
Zeer netjes!quote:
Voordat je (extra) supplementen gaat kopen en gebruiken: eerst even de basis.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
even een snel vraagje:
train al 1,5 jaar spieren. ben een aantal maanden geleden begonnen met whey shakes (iedere ochtend en na het trainen)
ik train 2-3 x per week.
ik zit nu alleen met het probleem dat ik eigenlijk in een dip zit, al tijden kan ik er geen gewicht meer bij doen.
nu ben ik creatine tegengekomen, is dit aan te raden?
ik ben 17 jaar
Waarom wachten met KT? KT zorgt voor meer spieren => rust verbranding hoger.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen met fitnessen, heb 2 jaar geleden 1.5 jaar KT gedaan maar toen mee gestopt.
Nu wil ik weer beginnen maar moeten eerst de kilo's eraf dus dat wordt afvallen.
Ik zat zelf te denken om tot aan juli alleen puur cardio te gaan doen en vanaf dan beetje KT erbij.
Ik wou zelf beginnen met de Lipo 6x en de Whey Perfection.. is dit een goede combi bij elkaar om af te vallen?
Voedingsschema ga ik nog maken, ik zat zelf al zo globaal te denken:
's ochtends brinta
de dag door brood met kipfilet
's avonds vis (sardines) en kipfilet gekookt met rijst
voor training Lipo 6x en dan (cardio) crosstrainer, roeien, lopende band en af en toe hardlopen
half uur na training whey
2 uur voor slapen magere kwark
Tussendoor om de honger te stillen appel.
Weet iemand ook om makkelijk me behoeften te berekenen, want ik eet best veel op dit moment omdat ik veel honger heb de dag door.
Nee de afgelopen 2 jaar niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef ukga het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp, heb je de afgelopen 6 maanden niks gedaan aan krachttraining?
ik zou precies andersom doen. nu spierenkweken en een net voor de zomer flink cuttenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee de afgelopen 2 jaar niet.
En om de andere vraag te beantwoorden over waarom geen KT is omdat ik puur vet wil verliezen en het risico van alleen cardio is dat je ook spieren afbreekt en het dus geen zin heeft denk ik.
Dus ik dacht eerst tot aan juli massaal vet verliezen en vanaf zomervakantie spieren kweken.
Ik zou je whey 30min tot een uur voor de training nemen. Het heeft namelijk een opname tijd van 1,5uur. Het duurt dus 1,5uur voordat de whey is omgezet naar amino's. Je wil gelijk tijdens en na de training beschikken over die amino's en niet 1,5uur na de training pas.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
even een snel vraagje:
train al 1,5 jaar spieren. ben een aantal maanden geleden begonnen met whey shakes (iedere ochtend en na het trainen)
ik train 2-3 x per week.
ik zit nu alleen met het probleem dat ik eigenlijk in een dip zit, al tijden kan ik er geen gewicht meer bij doen.
nu ben ik creatine tegengekomen, is dit aan te raden?
ik ben 17 jaar
Ja maar dan train je nu spieren en daarna doordat je flink gaat cutten kan je lichaam zich zo omzetten dat je spieren verliest.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef ukga het volgende:
[..]
ik zou precies andersom doen. nu spierenkweken en een net voor de zomer flink cutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |