Ben je klaar met je studie? Werk je al? Hoeveel werkervaring heb je? Wat is jou ervaring met een beginners salaris hbo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik blij dat ik Bedrijfskundige Informatica heb gestudeerd
Wat is je huidige netto loon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik blij dat ik Bedrijfskundige Informatica heb gestudeerd
+- 1900 nettoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ben je klaar met je studie? Werk je al? Hoeveel werkervaring heb je? Wat is jou ervaring met een beginners salaris hbo?
Wat verdien je?
Dit....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Je moet gewoon niet zeiken drol. Altijd met je domme studietopics. Skip eens wat lessen en geniet eens van je studietijd.
5 dagen per week naar school gaan![]()
![]()
Het is geen basisschool meer hoor, nerd.
succes met een nieuwe baan zoeken TSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Juist ik ben dus ontslagen.
Nu moet ik weer werk gaan zoeken.
KUT!
Kan gebeuren, doe je niets aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
Illegale prostitutie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
als je op kosten van de bevolking studeerd is er geen tijd voor plezier!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Je moet gewoon niet zeiken drol. Altijd met je domme studietopics. Skip eens wat lessen en geniet eens van je studietijd.
5 dagen per week naar school gaan![]()
![]()
Het is geen basisschool meer hoor, nerd.
Nogmaals, wat voor arbeidsovereenkomst had je? En is er toestemming van de rechter of het UWV?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
Ik zou eens kijken wat de salarissen na 10 jaar zijn. Misschien kan dat je motiveren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
En btw, ik doe Technische Informatica. Valt dat onder ''hogere informatica''?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |