dit dusquote:
niet weten welke opleiding je doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
En btw, ik doe Technische Informatica. Valt dat onder ''hogere informatica''?
Ik kan je vertellen, wo salarissen zijn niet zo veel hoger dan hbo, alleen tandheelkunde.quote:
Nee het gaat mij meer om dat ik meer moeite moet doen voor hetzelfde salaris, en dat ik tijdens mijn studie nog minder verdien door tijdsgebrek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Ericjuh het volgende:
Mensen die zich druk maken over hun salaris terwijl ze nog niet begonnen zijn of net begonnen zijn.
Dat lijstje is al een paar jaar oud. Totaal niet representatiefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar ik had ook altijd verwacht dat het startsalaris van een hbo-er wel iets hoger zouden liggen.
Louter werken voor geldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee het gaat mij meer om dat ik meer moeite moet doen voor hetzelfde salaris, en dat ik tijdens mijn studie nog minder verdien door tijdsgebrek.
Je gedraagt je in ieder geval wel als een hbo'er. Overal maar op zeikenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Owja dit hele topic ging eigenlijk over dat ik ontslagen ga worden om iets waar ik niets aan kan doen.
TS moet in Den haag zijn, maar is dit nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je gedraagt je in ieder geval wel als een hbo'er. Overal maar op zeiken
Het zal toch geen honderden euro's hoger liggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat lijstje is al een paar jaar oud. Totaal niet representatief
Nee want ik ben het eens met dat studenten meer moeten betalen als ze te lang doen over hun studie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
TS moet in Den haag zijn, maar is dit niet
waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je gedraagt je in ieder geval wel als een hbo'er. Overal maar op zeiken
Dat lijste stond onder het kopje ''hoogste hbo salarissen''quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef Appeleter het volgende:
hbo en dan dat verdienen? Dan kies je niet de juiste studie als het je alleen om financiën gaat
Marja ff serieus. Studie kost geld en je verdient ''meestal'' nauwelijks. Je leert om te kunnen gaan verdienen, ga lenen bij de ib groep. Na je studie verdien je genoeg geld om de lening terug te betalen....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HBO is ook maar een soort opgepoetste versie van MBO
Er zit heus wel verschil tussen hbo en mbo. Ik heb nu klasgenoten die van mbo afkomstig zijn. Ze vertellen dat ze mbo met twee vingers in hun neus gehaald hebben, en hier op hbo toch wel falen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HBO is ook maar een soort opgepoetste versie van MBO
Niet de discussie aangaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zit heus wel verschil tussen hbo en mbo. Ik heb nu klasgenoten die van mbo afkomstig zijn. Ze vertellen dat ze mbo met twee vingers in hun neus gehaald hebben, en hier op hbo toch wel falen.
Vandaag is de resultaten van de toetsen bekend gemaakt, en 70% heeft onvoldoende voor alle toetsen gehaald![]()
En meerderheid van mijn klas komt uit mbo.
Ik zeg niet dat hbo extreem moeilijk is ofzo, het is best te doen. Het enige verschil is dat je daadwerkelijk moeite moet doen (itt mbo).
Ben je klaar met je studie? Werk je al? Hoeveel werkervaring heb je? Wat is jou ervaring met een beginners salaris hbo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik blij dat ik Bedrijfskundige Informatica heb gestudeerd
Wat is je huidige netto loon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik blij dat ik Bedrijfskundige Informatica heb gestudeerd
+- 1900 nettoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ben je klaar met je studie? Werk je al? Hoeveel werkervaring heb je? Wat is jou ervaring met een beginners salaris hbo?
Wat verdien je?
Dit....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Je moet gewoon niet zeiken drol. Altijd met je domme studietopics. Skip eens wat lessen en geniet eens van je studietijd.
5 dagen per week naar school gaan![]()
![]()
Het is geen basisschool meer hoor, nerd.
succes met een nieuwe baan zoeken TSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Juist ik ben dus ontslagen.
Nu moet ik weer werk gaan zoeken.
KUT!
Kan gebeuren, doe je niets aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
Illegale prostitutie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
als je op kosten van de bevolking studeerd is er geen tijd voor plezier!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Je moet gewoon niet zeiken drol. Altijd met je domme studietopics. Skip eens wat lessen en geniet eens van je studietijd.
5 dagen per week naar school gaan![]()
![]()
Het is geen basisschool meer hoor, nerd.
Nogmaals, wat voor arbeidsovereenkomst had je? En is er toestemming van de rechter of het UWV?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
KUT!
Ik zou eens kijken wat de salarissen na 10 jaar zijn. Misschien kan dat je motiveren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
En btw, ik doe Technische Informatica. Valt dat onder ''hogere informatica''?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |