Volgens mij ben ik tien jaar te laat geborenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Ik ging wel veel feesten af![]()
Had ook dat hele foute gabberkapsel![]()
En idd een autoradio in je scooter pleuren en dan het dorp onveilig maken
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tien jaar te laat geboren![]()
Ik had een Puch die 90 ging (70cc) met een Leo Vinci uitlaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Zokunen het volgende:
130 km/u op mn luchtgekoelde Vespa Sfera zonder helm
Als ik er aan terug denk
Waarom gaat wel lekker zo!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nr vind ik ook zo tof heh !
Hierna nog 1 hardcore nummertje, daarna rustiger afbouwen
Echt die feestenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tien jaar te laat geboren![]()
Mooi met de crossfader hoor.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt die feesten![]()
Jezelf terugzien op TMF bij hakkuh![]()
Weekenden in Zaandam en Amsterdam doorbrengen. Letterlijk in parkjes omdat je te beroerd was om een hotel te boeken, want slapen deed je toch niet
Ik had zelf een gare jawaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een Puch die 90 ging (70cc) met een Leo Vinci uitlaat
Daarna een Peugeot Speedfight die ook 90 liep (snelle 50cc + Leo Vinci uitlaat)
Toen een Zundapp crossmotor die 130 ging maar vrijwel nooit startte, wat een kutding, die is door de politie in beslag genomen en ik moest er afstand van tekenen![]()
Tot slot een Suzuki crossbrommer, die liep gewoon 50-60 maar trok als een malle, heerlijk ding was datVolgens mij een TS.
Ik herhaal:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Dalando het volgende:
Huppelmuts staat op mijn 'Met dank aan' lijstje.
Had hem gevondenquote:
Low/bass van het nieuwe nummer laag zetten, volume op 0 zetten nummer starten, syncen, volume op 100 zetten, low/bass op gemiddelt zetten, nieuwe nummer low/bass laag zetten, en die uitfaden.quote:
Ik zit in een loopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef utopie het volgende:
''ik ram dat ding eruit hoor''
nu hoor ik helemaal niks meer hahahah
Even op het pauzeknopje drukken danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Zokunen het volgende:
wel irritant dat die autoupdate stopt als je in de quick reply box klikt, dat doe ik nogal vaak
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Zokunen het volgende:
wel irritant dat die autoupdate stopt als je in de quick reply box klikt, dat doe ik nogal vaak
Krijg jij dan geen melding als er updates zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Zokunen het volgende:
Welke?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef Zokunen het volgende:
Pierenjan doe die stomme PI bug eens fixxen btw als DEV
Doe een jingle en start dan volgende nummer in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik zit overal mee te klooien man
Al die kut knopjes waarvan ik niet weet wat ze doen
Nee dat pauzeert ie als je in het tekstvak kliktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg jij dan geen melding als er updates zijn?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die commentaar op elkander hebben en zelf ook falen. Nee geintje SSB je kan er geen moer van
Wat was dat nummer hiervoor !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik zit overal mee te klooien man
Al die kut knopjes waarvan ik niet weet wat ze doen
Niet met ziektes schelden die je later zelf krijgt.quote:
Tonightquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wat was dat nummer hiervoor !ik was even poepje plegen.
Bedanktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tonight
http://94.23.28.46/played.html
Bij mij niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat pauzeert ie als je in het tekstvak klikt
En kijk nu eens goed naar je eigen screenquote:
Slechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En nu niet zeiken dat deze slecht was
Minder slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahahah wat slechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hupperhardstyle?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna even een vrolijke hupperhardstyle track hoor
Hardstylehuppelsletjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hierna even een vrolijke hupperhardstyle track hoor
Er staat "updates gepauzeerd" maar dat doet ie gelijk als ik in het tekstvak klikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En kijk nu eens goed naar je eigen screen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |