Hoe dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
Hij heet trouwens geen Jean, Koelkast heeft niet zo goed geluisterd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef banapples het volgende:
Jeanette met een zoon Jean![]()
hoe heet haar dochter? Anette?
potato potatoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde toch iets als Sean.
Lokhomoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Scherp TS
WHAT DO YOU SAY TO THE DJ?!
Jij bent geen koelkastfan meer?quote:
Ik vind hem sinds vandaag wat minder ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen koelkastfan meer?
Ik zou bijna ook gaan stofzuigen, maar ik ga me op een andere manier nuttig maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit lijkt mij een geweldig moment om te gaan stofzuigen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds vandaag wat minder ja.
Gnagnagnaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik ga nooit lang door op eenzelfde grap, dus morgen hoor je 't al niet meer.
Nah ik ga hem ook niet pesten, hij pest mij anders dubbel zo hard terugquote:
Ken je dit niet of kan je het niet aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het lullig voor de DJ maar dit kan ik echt niet aan hoor
Ik kan het niet aan. Dat staat er toch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ken je dit niet of kan je het niet aan?
Oh sorry mevrouw Huppelmuts, ik kan inderdaad niet lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan. Dat staat er toch.
Utregs hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh sorry mevrouw Huppelmuts, ik kan inderdaad niet lezen.
quote:Toegevoegd: vrijdag 21 jan 2011, 10:51
Update: vrijdag 21 jan 2011, 11:07
De twee mannen en twee vrouwen die in het Friese Minnertsga hun dode broer vier jaar lang in huis hadden, worden niet vervolgd.
Het Openbaar Ministerie (OM) in Leeuwarden zegt dat niet kan worden vastgesteld of ze iets strafbaars hebben gedaan. Uit onderzoek van het OM is niet duidelijk geworden waaraan of wanneer de man is overleden.
De woningstichting ontdekte de dode man, Rients Wolbers, op zijn bed toen er onderhoud moest worden gedaan. De broers en zussen, die ook in het huis woonden, zeiden dat ze hem in 2006 voor het laatst gezien hadden. Hij had toen gezegd dat hij met rust gelaten wilde worden.
De familieleden, allen rond de zeventig, zeiden dat ze hem met rust hadden gelaten uit respect voor hem en vanuit hun geloof.
Ik zet hem op mute en ga stofzuigenquote:
Het valt allemaal mee voor wat ik lees.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef Ragboer het volgende:
Wow er is iets aan de hand op Schiphol....
Ik lees het, vals alarm.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het valt allemaal mee voor wat ik lees.
Lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Ragboer het volgende:
De DJ zit in een ander topic: [ONZ RADIO] #347 om 12 uur Dj Daviehhh *NieuweDJ*
Hij is net nieuw.quote:
Edwin Rutten ken je toch wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef Ragboer het volgende:
Zanger Lars..., Edwin Rutten... dat ken ik zelfs niet
Neequote:
Ik zie het nu! Das ome Willem!quote:
Zie post bovenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ome WIllem ken je niet![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Rutten
Geen probleem hoor, veel mensen zijn nu ook naar school/studie/werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
haha sorry mensen tis niet mn bedoeling iedereen weg te jagen...ik ga volgende keer ook andere muziek draaien, dit is meer soort test...
Je doet het leuk hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
haha sorry mensen tis niet mn bedoeling iedereen weg te jagen...ik ga volgende keer ook andere muziek draaien, dit is meer soort test...
Ik haal hem af en toe van mute af hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
Het is minder erg dan een uur primetimejazzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Zokunen het volgende:
Het is even wennen 100% NL muziek hier
Maar alles kan en alles mag op o-n-z radio
Niemand kon die jazz uitstaan, wie draaide dat ook alweerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is minder erg dan een uur primetimejazz
Die jazz was goed!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niemand kon die jazz uitstaan, wie draaide dat ook alweer
Google: "polonaise + gif"quote:
Moet je een op YouTube "Henk Guhnen" intypen.quote:
Niks mis met NL-talig! Ik ben Henk Guhnen fan!quote:
Nederlands uurtje, het hollandsch feestcafé!quote:
Ik vond die Dirk Meeldijk anders nog lekker klinken hoor.quote:
Okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nederlands uurtje, het hollandsch feestcafé!
Klinkt ook best oké, echte bagger vraag ik niet aan, en Ramses Shaffy is (was) gewoon een held.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vond die Dirk Meeldijk anders nog lekker klinken hoor.
Ramsesquote:
Shaffy is baasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Klinkt ook best oké, echte bagger vraag ik niet aan, en Ramses Shaffy is (was) gewoon een held.
Wie komt er zo eigenlijk? Ik zie niemand staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]Ik heb hem niet eens aan. Ik luister om 14:00 wel weer
Geen idee. dan is er niemand ingepland. Dus de genen die wilt kan gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie komt er zo eigenlijk? Ik zie niemand staan
Jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen idee. dan is er niemand ingepland. Dus de genen die wilt kan gaan
uurtje kryptonite en bonkers op repeatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen idee. dan is er niemand ingepland. Dus de genen die wilt kan gaan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef banapples het volgende:
[..]
uurtje kryptonite en bonkers op repeat
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet echt eens met sam gaan klooien, een uurtje music from the grave ofzo.
Allemaal overleden artiesten, Ramses Shaffy, Sinatra, elvis, captain jack etc. etc.
Waar dan de overgang naar captain jack wel heel lastig zal zijn
Ik denk dat er weinig mensen klagen als je een uurtje eerder begint. Maar dan moet je daar zelf ook wel zin in hebben.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen klagen als je een uurtje eerder begint. Maar dan moet je daar zelf ook wel zin in hebben.
Wat jij wil. Of is Zokunen wat van plan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef mash_ het volgende:
Ik kan ook gewoon ene live set van een uur aanzetten
Nee nog niet, ik weet heel nog niet hoe SAM werktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat jij wil. Of is Zokunen wat van plan?
quote:
That's the spiritquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Daviehhh het volgende:
ja ik merkte het:s balen allemaal, had het een stuk beter willen en kunnen doen, sorry aan iedereen en ik ga er hard aan werken om het allemaal beter te krijgen voor aanstaande zondagmiddag ofzo?:)
Komt helemaal goed joh!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Daviehhh het volgende:
ja ik merkte het:s balen allemaal, had het een stuk beter willen en kunnen doen, sorry aan iedereen en ik ga er hard aan werken om het allemaal beter te krijgen voor aanstaande zondagmiddag ofzo?:)
Kan gebeuren tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Daviehhh het volgende:
Ik wil dancemuziekquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
Mash jij het eerste half uurtje en ik het 2e half uurtje?
Doe dan omgekeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
Je mag van mij ook heel het uur draaien hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
Dit wilde ik net zeggen jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan omgekeerd.
Mash moet om 2 uur sowieso
Ook goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Ga jij om 13:30?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dalando, mag ik even draaien?!
Ik kon vorige keer maar 20 minuten ipv 60
Okéquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja is goed, ook gewoon hardstyle haha
* Dalando leest er overheenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Zokunen het volgende:
Dalando niet stiekem over mijn verzoekje heenlezen he
Nog een keer dan maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef Zokunen het volgende:
Hmm dalando kan ik wel vragen om DJ Promo - Escape from the hostile te draaien
Doet je mic het alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
13:30 gaat de baas draaien![]()
k ben pas om 14:00quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan Escape niet vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Zokunen het volgende:
Showtek - Puta Madre is ook wel weer een keer leuk
Ja, maar dan hoor je mijn getyp constant denk ik.quote:
Breakbeat junkie is een verrassend goede plaat van zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan Escape niet vindenEn Showtek
Oké dat dan wel, maar de restquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Breakbeat junkie is een verrassend goede plaat van ze
Het is nog geen 13:30u dus dat heb ik ook nog niet gemist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoi! ;')quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik moet zeggen
Damn wat heb jij voor een tracks, ik ken ze allemaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef Zokunen het volgende:
Gouryella - walhalla heb je die anders, wel wat softer, maar ach moet toch wat zeuren
Die faal hebben we in geval van ninja edit in het origineel.quote:
Komt uit 2004 ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Damn wat heb jij voor een tracks, ik ken ze allemaal niet
Ik zit er klaar voor hoor.quote:
Picsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor hoor.
Zeiltje over de bank, handdoek in de buurt
gisteren had ik niet geluisterdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren ging mixxen wel goed bij mij vond ik zelf
Ik ben benieuwdquote:
Beetje bikkelen hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een beetje hoofdpijn, en ben opeens heel moe.
Denk dat ik zo maar even ga slapen
quote:
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een beetje hoofdpijn, en ben opeens heel moe.
Denk dat ik zo maar even ga slapen
Normaal wel maar ik moet vanmiddag nog met mn zoon op pad. Heb liever geen hoofdpijn tijdens het autorijden, zeker niet als ik mn zoon naast me heb zittenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan had ze al met een breinaald in d'r doos lopen poeren
Awww, da's wel liev. Ga maar dutten dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal wel maar ik moet vanmiddag nog met mn zoon op pad. Heb liever geen hoofdpijn tijdens het autorijden, zeker niet als ik mn zoon naast me heb zitten
Koffie drinken voor je gaat slapen, ff lekker 20 minuutjes wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Awww, da's wel liev. Ga maar dutten dan.
Mijn ervaring is echter als je langer dan 15 minuten overdag dut je 10x zo rot wakker wordt, tenzij je er echt 4 uur ofzo van maakt.
Mjah op zich wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Awww, da's wel liev. Ga maar dutten dan.
Mijn ervaring is echter als je langer dan 15 minuten overdag dut je 10x zo rot wakker wordt, tenzij je er echt 4 uur ofzo van maakt.
Oeeehhh So Sappig Baby!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah op zich wel.
Maar weinig slaap gehad vannacht, voel me klote en koppijn. Dan kan ik beter even plat gaan.
Sowieso wacht ik nog even tot ik SSB heb gehoord
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:26 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend je stukje gehoord
Sowiesoquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit al in een hoekje![]()
![]()
ik schaam me diep.. heeel diep
Ik vond het leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit al in een hoekje![]()
![]()
ik schaam me diep.. heeel diep
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De intro zodirect is speciaal voor Ragboer__
quote:
Nee dat liedjequote:
Echt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut draai ik nu op echt of op test?
Vind je het niet mooi?quote:
Dat dusquote:
Ik heb je gedraaid vanochtendquote:
Neuzenanthemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Na het jodengezang toch echte muziek, goed zo SSB
sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je gedraaid vanochtend![]()
Op Veronica was je![]()
Alleen de URL verkeerd, dus nu heb ik dat domein maar aangevraagd
Scheer je weg joh! Utreg!quote:
Hahahaquote:
Bah longsdalegabbertjesquote:
Dat hoeft straks niet meer want dan bestaat het domein gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry![]()
zit me al de hele tijd diep te schamen
In mijn tijd waren het de meest foute Aussies en Nike air max classicsquote:
Those where the daysquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In mijn tijd waren het de meest foute Aussies en Nike air max classics![]()
Cavello's waren voor zwabbers.
quote:
Hou eens op met zeuren de hele tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hoofdpijn vindt dit niet zo leuk
gelukkig heeft nog niet iedereen het gehoord..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hoeft straks niet meer want dan bestaat het domein gewoon
Nu lopen veel gabbertjes met pitbulltruien en dergelijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee gewoon 2quote:
Ik ben vrouw ik hoor te zeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op met zeuren de hele tijd(je lijkt wel een wijf)
Nee johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was best slecht volgens mij
heette ze toen ook al classics?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was fantastisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was best slecht volgens mij
Dat denk jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig heeft nog niet iedereen het gehoord..
wel een goede redding dan
mid/eind 90's, toen het opeens allemaal heel groot werd. Ik was zelf nooit zo van het underground gebeuren en ook niet van de dikke parties. Maar wel met de scooter met autoradio en dikke boxen in je aussie door 't dorp crossen BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMquote:
Bomberjacks had je toen, zwart van buiten, oranje van binnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu lopen veel gabbertjes met pitbulltruien en dergelijke
Voor mijn tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mid/eind 90's, toen het opeens allemaal heel groot werd. Ik was zelf nooit zo van het underground gebeuren en ook niet van de dikke parties. Maar wel met de scooter met autoradio en dikke boxen in je aussie door 't dorp crossen BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMLekker fout!
Lelijke bass zeg. Wat een slecht nummer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit nummer echt zo dik heh !
Kwaliteit is kut jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lelijke bass zeg. Wat een slecht nummer.
Whahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mid/eind 90's, toen het opeens allemaal heel groot werd. Ik was zelf nooit zo van het underground gebeuren en ook niet van de dikke parties. Maar wel met de scooter met autoradio en dikke boxen in je aussie door 't dorp crossen BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMLekker fout!
crapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Paul heeft het filmpje al flink gespamt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
mooi getyp op de achtergrond !
whut whut whut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef Dalando het volgende:
Ik ga huppelmuts toevoegen aan mijn 'Met dank aan' lijstje op m'n site.
Met vlaggetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bomberjacks had je toen, zwart van buiten, oranje van binnenDan was je baas.
Ik had een knalrode australianquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Ik ging wel veel feesten af![]()
Had ook dat hele foute gabberkapsel![]()
En idd een autoradio in je scooter pleuren en dan het dorp onveilig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |