Hoe dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
Hij heet trouwens geen Jean, Koelkast heeft niet zo goed geluisterd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef banapples het volgende:
Jeanette met een zoon Jean![]()
hoe heet haar dochter? Anette?
potato potatoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde toch iets als Sean.
Lokhomoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Scherp TS
WHAT DO YOU SAY TO THE DJ?!
Jij bent geen koelkastfan meer?quote:
Ik vind hem sinds vandaag wat minder ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen koelkastfan meer?
Ik zou bijna ook gaan stofzuigen, maar ik ga me op een andere manier nuttig maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit lijkt mij een geweldig moment om te gaan stofzuigen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds vandaag wat minder ja.
Gnagnagnaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik ga nooit lang door op eenzelfde grap, dus morgen hoor je 't al niet meer.
Nah ik ga hem ook niet pesten, hij pest mij anders dubbel zo hard terugquote:
Ken je dit niet of kan je het niet aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het lullig voor de DJ maar dit kan ik echt niet aan hoor
Ik kan het niet aan. Dat staat er toch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ken je dit niet of kan je het niet aan?
Oh sorry mevrouw Huppelmuts, ik kan inderdaad niet lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan. Dat staat er toch.
Utregs hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh sorry mevrouw Huppelmuts, ik kan inderdaad niet lezen.
quote:Toegevoegd: vrijdag 21 jan 2011, 10:51
Update: vrijdag 21 jan 2011, 11:07
De twee mannen en twee vrouwen die in het Friese Minnertsga hun dode broer vier jaar lang in huis hadden, worden niet vervolgd.
Het Openbaar Ministerie (OM) in Leeuwarden zegt dat niet kan worden vastgesteld of ze iets strafbaars hebben gedaan. Uit onderzoek van het OM is niet duidelijk geworden waaraan of wanneer de man is overleden.
De woningstichting ontdekte de dode man, Rients Wolbers, op zijn bed toen er onderhoud moest worden gedaan. De broers en zussen, die ook in het huis woonden, zeiden dat ze hem in 2006 voor het laatst gezien hadden. Hij had toen gezegd dat hij met rust gelaten wilde worden.
De familieleden, allen rond de zeventig, zeiden dat ze hem met rust hadden gelaten uit respect voor hem en vanuit hun geloof.
Ik zet hem op mute en ga stofzuigenquote:
Het valt allemaal mee voor wat ik lees.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef Ragboer het volgende:
Wow er is iets aan de hand op Schiphol....
Ik lees het, vals alarm.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het valt allemaal mee voor wat ik lees.
Lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Ragboer het volgende:
De DJ zit in een ander topic: [ONZ RADIO] #347 om 12 uur Dj Daviehhh *NieuweDJ*
Hij is net nieuw.quote:
Edwin Rutten ken je toch wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef Ragboer het volgende:
Zanger Lars..., Edwin Rutten... dat ken ik zelfs niet
Neequote:
Ik zie het nu! Das ome Willem!quote:
Zie post bovenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ome WIllem ken je niet![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Rutten
Geen probleem hoor, veel mensen zijn nu ook naar school/studie/werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
haha sorry mensen tis niet mn bedoeling iedereen weg te jagen...ik ga volgende keer ook andere muziek draaien, dit is meer soort test...
Je doet het leuk hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
haha sorry mensen tis niet mn bedoeling iedereen weg te jagen...ik ga volgende keer ook andere muziek draaien, dit is meer soort test...
Ik haal hem af en toe van mute af hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef Daviehhh het volgende:
Het is minder erg dan een uur primetimejazzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Zokunen het volgende:
Het is even wennen 100% NL muziek hier
Maar alles kan en alles mag op o-n-z radio
Niemand kon die jazz uitstaan, wie draaide dat ook alweerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is minder erg dan een uur primetimejazz
Die jazz was goed!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niemand kon die jazz uitstaan, wie draaide dat ook alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |