abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2011 @ 20:46:03 #251
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_101990814
Dat gezicht van hem nadat die Rus een paar kogels in de grond schoot :D _O_
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 15 september 2011 @ 21:39:01 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_101994337
Het wordt weer lekker spannend, al mogen ze die John Teller storyline wel is gaan uitwerken. Die hangt al vanaf het begin van SoA boven de show.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102021138
Zo, ik ben weer bij. Einde van Ep 1 maakte alles wel goed, maar in de rest van de aflevering zat echt tenenkrommend slecht acteerwerk. De autocue was nog net niet in zicht :X

Agent C-note Roosevelt was een leuke verrassing, maar hoe hij dan het clubhuis in puin slaat nadat hij zich eerst profileert als Mr. Cool vond ik niet echt geloofwaardig. Maar geen zorgen, Danny Trejo maakt dat dan weer goed.

Verder komt het wel goed met de verhaallijnen denk ik: Jax gaat eruit (of niet?), wat is er nu met JT Sr. gebeurd, Bobby en Tig die zich gepasseerd gaan voelen, de Russen, het Cartel, die Potter met zijn Feds.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102030514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Machete _O_
"I need snipers"

Ik moest opeens aan de Machete-trailer denken.
pi_102030527
Maar wel een voorspelbare aflevering, hoewel Trejo het wel erg goed deed.
pi_102054690
wat is er eigenlijk met Clay, is die zo ziek dat ie niet lang meer heeft? En wisten we dit al eerder? Kan me daar niets meer van herinneren
pi_102054885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:32 schreef planethugo het volgende:
wat is er eigenlijk met Clay, is die zo ziek dat ie niet lang meer heeft? En wisten we dit al eerder? Kan me daar niets meer van herinneren
Hij heeft "arthritis", iets aan z'n handen. Dat was vorige seizoenen ook al zo ja, alleen is het erger geworden. Ik denk niet dat hij eraan dood gaat, alleen kan hij niks meer doen met z'n handen over een tijdje.
pi_102055027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:39 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Hij heeft "arthritis", iets aan z'n handen. Dat was vorige seizoenen ook al zo ja, alleen is het erger geworden. Ik denk niet dat hij eraan dood gaat, alleen kan hij niks meer doen met z'n handen over een tijdje.
Ik kan mij zelfs een scene herinneren, waarin Jax zijn handen aan het stuur van zijn motor bond? Seizoen 2 of 3? :)
pi_102055083
ok thnx :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:17:26 #260
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_102055965
En als hij niet meer op zijn motor kan rijden, mag hij ook geen president meer zijn. Daarom heeft hij het over hoeveel jaar hij nog heeft.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 18 september 2011 @ 05:25:23 #261
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_102085656
Inderdaad.. Niet rijden is niet leider zijn.. Vandaar
pi_102108851
het bord "You don't ride, You don't vote" maakte het ook zo lekker subtiel duidelijk.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  zondag 18 september 2011 @ 19:58:59 #263
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_102109319
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:49 schreef RPG het volgende:
het bord "You don't ride, You don't vote" maakte het ook zo lekker subtiel duidelijk.
ja dat dus
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_102211828
Fijne aflevering weer! Heerlijk dat gedraai en gekonkel onderling. Het lijkt wel een stel ouwe wijven op een testosteron-trip _O-

Snapte alleen niet zo waarom die zwarte vader van Juice ineens een probleem zou zijn. Gemma is joods geloof ik, Happy is ook niet direct Arisch en de eerste twee seizoenen werd er doorlopend tegen neonazi's aangeschopt. :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 21 september 2011 @ 11:50:49 #265
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102213150
Er werd in de vorige aflevering wel ook de nadruk op gelegd dat er geen "brothers" aan de muur hingen door die deputy sheriff.

Ik weet niet of het nou echt een probleem is, of dat het een poging is om onderlinge verdeeldheid te zaaien

[ Bericht 32% gewijzigd door GimmeGore op 21-09-2011 11:56:57 ]
pi_102216666
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef GimmeGore het volgende:
Er werd in de vorige aflevering wel ook de nadruk op gelegd dat er geen "brothers" aan de muur hingen door die deputy sheriff.

Ik weet niet of het nou echt een probleem is, of dat het een poging is om onderlinge verdeeldheid te zaaien
Dit kon weleens de setup van dit seizoen worden: dat Roosevelt denkt dat hij Juice bij de taas heeft hiermee en hem dwingt tot medewerking, maar dat achteraf blijkt dat ie het allang heeft doorgesproken met de MC (die geen problemen heeft met andere rassen) en de pliesie voor lul zet. Net als Jax vorig seizoen die zogenaamd informant werd van Stahl.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102224855
Beste serie ooit _O_
Week na week geniet ik er weer van, elke aflevering trekt je er zo diep in dat je helemaal er in gezogen wordt en pas aan het einde van de aflevering realiseert dat het ook een eind heeft.
En die soundtrack is ook geniaal _O_

Manman wat een heldenserie!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_102226475
Waar is die zwarte agent eigenlijk bekend van?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102226664
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:45 schreef Kenju het volgende:
Waar is die zwarte agent eigenlijk bekend van?
Prison Break
pi_102226696
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:51 schreef BasvB het volgende:

[..]

Prison Break
Terriers :(
pi_102239730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Fijne aflevering weer! Heerlijk dat gedraai en gekonkel onderling. Het lijkt wel een stel ouwe wijven op een testosteron-trip _O-

Snapte alleen niet zo waarom die zwarte vader van Juice ineens een probleem zou zijn. Gemma is joods geloof ik, Happy is ook niet direct Arisch en de eerste twee seizoenen werd er doorlopend tegen neonazi's aangeschopt. :?
Bobby is ook een jood.

Ik begrijp er ook helemaal niets van. Het is sowieso wel duidelijk dat hij geen blanke Amerikaan is, ook bij de club. Er is immers al meermaals naar voren gekomen dat hij een Puerto Ricaan is. Ook is hij vanwege zijn latino-uiterlijk al wel eens als aas gebruikt.

Blijkbaar is het geen probleem dat hij "bruin" is. Waarom zou het dan wel een probleem zijn als zijn vader "zwart" zou zijn. Erg vaag, slechte verhaallijn.

Dat gedoe tussen Tara en Peg Bundy mag wat mij betreft ook wel ophouden trouwens.
  donderdag 22 september 2011 @ 00:48:08 #272
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_102248353
Dat moment waar die 2 dieven opgelucht waren dat de politie door reed _O- Wel voorspelbaar maar toch nog grappig.

En Jax weer zo breed lopen he, bind een touw om die gozer heen anders vliegt hij nog eens weg zo hard dat hij met zijn armen wappert :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_102254302
Goede aflevering man. Zat er zo sterk in dat ik echt ongelofelijk baalde dat het afgelopen was.
Er lopen zoveel spannende zaken nu dat het echt een ultieme knaller moet worden aan het einde.
Valt me alleen op dat er matig geacteerd wordt van tijd tot tijd. Ditmaal Jax die iets te geforceerd reageerde op dat schieten van die zonen van Vivica... Kwam niet al te natuurlijk over..
pi_102255371
Het is ook nep dat de crew bijna nooit gewond raakt. Vorige week nog maakte Opie een vette duikvlucht uit zijn truck en hij had eigenlijk nergens last van, ik verwacht dan eigenlijk wel een breuk ofzo. En in de aflevering van deze week is niemand geraakt door een kogel terwijl een gek opeens naar buiten springt en even een half patroon leegt op de gasten.

Clay is het op het moment wel aan het verneuken. Problemen met het vrouwtje, problemen met de Indianen, het gaat ook niet helemaal soepel in de club (Tig en Bobby)
pi_102255931
seizoen komt nog wat rommelig over, maarja ze moeten ook allemaal nieuwe verhaallijnen creëren.

Die cop gaat nu op alle mogelijke manieren proberen om iemand te breken. Dit was slechts het begin, dat zei hij ook: lets start with this one... Het was nog geen sterk ding maar hij heeft natuurlijk nog meer waar ie ze mee gaat bestoken. Het begin van de RICO-zaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door planethugo op 22-09-2011 19:28:08 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')