Nou, dat is niet plagen... dat is gewoon de waarheid sprekenquote:
Ik dacht....ik wil het niet wetenquote:
Spam! Ban!!!quote:
Ik dacht iets anders maar dat mag ik niet zeggen hierquote:
Heb je dezelfde ithobox? En heb je met perilex stekker of zonder?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Tombooo, heddegij de nacht ergens anders doorgebracht?
Daar waar wel een bad aanwezig is?![]()
Q, mijn Itho-box was 120 euro
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
GemiddeLlde forumuser is beneden gemiddeLld
Ik ben niet de gemiddelde forumuserquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
GemiddeLlde forumuser is beneden gemiddeLld
Handig als ik dan vraag of je dezelfde itho box hebt, maar niet erbij zet welke ik wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Geen idee, de hipste en de coolste heb ik uiteraard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je dezelfde ithobox? En heb je met perilex stekker of zonder?
Waar gekocht?
Er staat ook niet gemiddeldequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde forumuser
Go girl!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB gaat zo ff naar de notaris; ff korte klappen maken
Eenaan iedereen voor de aandacht en lieve woorden; ik voel me wel weer prima. Ik ben nogal enthousiast van het gegeven dat het aan mij niet heeft gelegen. Een dure ervaring, maar ik sta voor hoe ik nou eenmaal in elkaar zit.
Jullie zijn liev
Off to de notaris. Kick asssss
Dat vind ik heel bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Eenaan iedereen voor de aandacht en lieve woorden; ik voel me wel weer prima. Ik ben nogal enthousiast van het gegeven dat het aan mij niet heeft gelegen. Een dure ervaring, maar ik sta voor hoe ik nou eenmaal in elkaar zit.
Jullie zijn liev
Moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Qwea het volgende:
Handig als ik dan vraag of je dezelfde itho box hebt, maar niet erbij zet welke ik wil
http://www.installand.nl/(...)eco-fan-2sp-545-5034
Itho CVE Eco-fan 2SP (545-5034)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Pak zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn liev
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je aan mij vragenDus dan moet ik het niet aan jou vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn liev
2e gesprek?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Succes Elies
En Oognip, hou de boel een beetje netjes, ik moet vanmiddag nog naar Den Haagik wil om 16u wel de stad nog in kunnen
Succes Elies!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn liev
Nee ff bij HR langs, kopietje paspoort afgooien, en even wat papierwerk invullen. Ze willen graag dat ik 01-02 écht direct aan de slag kan, dus zodra ik in het systeem sta kunnen ze account aanvragen, toegangspasje, parkeerplek e.d.quote:
Je bent benedengemiddeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde forumuser
Maarrrr, je kunt daar dus aan de slag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ff bij HR langs, kopietje paspoort afgooien, en even wat papierwerk invullen. Ze willen graag dat ik 01-02 écht direct aan de slag kan, dus zodra ik in het systeem sta kunnen ze account aanvragen, toegangspasje, parkeerplek e.d.
Jupquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrr, je kunt daar dus aan de slag?![]()
Heb ik weer gemist zeker...
Helemaal leuk zeg!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JupIk weet ook niet of ik het hier met zoveel woorden heb gezegd
Sowee! Feli!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dankuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal leuk zeg!
Feli!![]()
Wel langere reistijd nu zeker?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |