http://www.warnas.net/svvl/taalgids.htmlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Vrouwenlogica - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Uhu, was daar wat mee danquote:
Je bent vervelendquote:
Ik vandaag ook niet meer, moet nog 2 uur.quote:
mijn gedachten gingen net zo....quote:
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
mijn gedachten gingen net zo....
oh nog 2 uurtjes en dan weekennnnn... hmm wacht eens ff... morgen ook werken
Whehe, vind je leuk he!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!
Altijd gezelliequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
17:30, dan rustig richting leidseplein.
Rustig? Ben jij één van die bejaarden die zo enorm langzaam achter de rollator loopt? Ik kots op jullie trage soort!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
17:30, dan rustig richting leidseplein.
Al een paar dagen geen bier meer gehad. Sterker nog, in 2011 maar maar 3x bier gehad.quote:
Ik doe wel bier natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!
Dude, daar zou ik spontaan haaruitval van krijgen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een paar dagen geen bier meer gehad. Sterker nog, in 2011 maar maar 3x bier gehad.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |