Of dan opleidingen waar elk jaar klassen van afstuderen, maar waar in de praktijk bijna geen werk in is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld het aanbod aan mediaopleidingen absurd en het niveau ervan erg laag. Daar mag best iets aangedaan worden. De School voor journalistiek heeft niet voor niks een numerus fixus.
Zoals driekwart van de opleidingen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of dan opleidingen waar elk jaar klassen van afstuderen, maar waar in de praktijk bijna geen werk in is.
Vriendin van me doet international Music Management bij INHolland.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals driekwart van de opleidingen tegenwoordig.
Het is al vrijmi, dus die bo kan er dan wel bij toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is het al tijd voor een borrel?
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriendin van me doet international Music Management bij INHolland.
Dan kan je bandmanager worden of A&R manager bij een label.
Daar liggen de banen echt in voor het oprapen ja!
Ja, maar, Kluts, zij gaat tenminste haar dromen achternaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriendin van me doet international Music Management bij INHolland.
Dan kan je bandmanager worden of A&R manager bij een label.
Daar liggen de banen echt in voor het oprapen ja!
Heb ik al gezegd dat jij tof bent?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is al vrijmi, dus die bo kan er dan wel bij toch?
Vakken vullen bij appiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar, Kluts, zij gaat tenminste haar dromen achterna![]()
Dat kan niet vaak genoeg benadrukt worden Snuit!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat jij tof bent?!
Iemand oppikken die je in je gezicht wil zeiken ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Goed idee. Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen en dan een StB'tje scoren.
Daar leerde ik haar kennen toen we daar als vakantiebaantje werkten.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
Iemand oppikken die je in je gezicht wil zeiken ofzo?
Gewoon doen! Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Dat je een afwijzing krijgt. So what!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, ik vind een gave baan maar ik voelde niet of nauwelijks aan de eisen. Zit met knikkende knieën een sollicitatie te schrijven.
heb ik ook al gedaan hoor, maar ik word er nogal zenuwachtig van blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon doen! Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Dat je een afwijzing krijgt. So what!
Succes!
Zou een reden zijn om gewoon geen zaken meer te doen met zo'n bedrijf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat een feest, op je vrije dag tig mensen moeten bellen om een training rond te krijgen, maar alles is moeilijk, want carnaval
Belachelijk, ga toch gewoon werken, debielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |